Dzisiaj jest 05 mar 2025, 20:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2010, 23:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
A jaką masz centralkę??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 8:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Ja bym sprawdził jeszcze podkładki pod wariator. Jak masz za grubą podkładkę to się nie wkręca a jak wcale niema to też się nie wkręca. I sprawdź centralkę bo mam coś podobnego tylko że mi czasami lata dobrze a czasem zamula.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 10:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2008, 22:31
Posty: 117
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
mateusz24, Jakie podkładki gdzie to jest?




_________________

Piaggio Zip 2T 2001r
Metrakit 50
Leovince RS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 19:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Przed wariatorem tam gdzie jest pasek od pompki oleju i wody jeśli lc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 22:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
mateusz24, To jest normalny zip,a nie SP.




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2010, 23:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2008, 22:31
Posty: 117
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
mateusz24, Jest problem bo nie moge zdjąc tulei wariatora bo mam zjechane tryby na wale i tuleia nie przechodzi przez nie;]




_________________

Piaggio Zip 2T 2001r
Metrakit 50
Leovince RS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 10:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Próbuj na chama a jak nie to lekko jakimś palnikiem podgrzać to wtedy powinno ładnie zejść




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 13:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
55 km/h to musi byc konkretna blokada, to nie zależy od regulacji. Próbuj jakimiś szczypcami to zdjąć.


Ostatnio zmieniony 02 maja 2010, 13:01 przez Pawluk, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 19:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Wbrew pozorom to może być zła regulacja ale nie rolek tak jak większość myśli tylko sprężyny centralnej i ja bym sprawdził te podkładkę pod wariatorem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 22:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2008, 22:31
Posty: 117
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
mateusz24, We Wtorek zobacze co da sie zrobic moze troche podpiłuje te tryby na wale i może zejdzie.

Centralke wymieniałem na 3 rózne twardości i nic tak samo cały czas teraz mam serie od NRG Power.




_________________

Piaggio Zip 2T 2001r
Metrakit 50
Leovince RS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 7:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
A w jakim stanie jest sprzęgło i dzwon :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 9:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2008, 22:31
Posty: 117
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
mateusz24,

Zdjęcia częsci


http://zapodaj.net/101588979fc0.jpg.html

http://zapodaj.net/d089534dd43c.jpg.html

http://zapodaj.net/79b4aa5d85a6.jpg.html


Sam oceń mojm zdaniem okładzin jest bardzo dużo




_________________

Piaggio Zip 2T 2001r
Metrakit 50
Leovince RS


Ostatnio zmieniony 03 maja 2010, 10:00 przez Jarko, łącznie zmieniany 8 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2010, 15:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
No okładzina jest nieco zdarta ale daje rade. Jeśli to nie moduł ani wydech ani regulacja to może pasek jest wąski i jakimś cudem nie chce się wkręcać wysoko. Ja bym odkręcił pokrywę odpalił skuter z wiertarki dał go na nóżki i full manetkę i sprawdził dokąd dochodzi pasek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 8:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2008, 22:31
Posty: 117
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
mateusz24, Pasek nowy 17,5mm(szerokość)




_________________

Piaggio Zip 2T 2001r
Metrakit 50
Leovince RS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 15:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Tak jak wyżej pisałem odkręć pokrywę ustaw skuter na nóżkach odpal go z wiertarki i daj full manetkę i sprawdź jak wysoko pasek wchodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 16:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2008, 22:31
Posty: 117
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
mateusz24, wiem jak wchodzi bo na wariatorze mam czarny pasek od paska wytarty tak 0,5cm od góry




_________________

Piaggio Zip 2T 2001r
Metrakit 50
Leovince RS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 16:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Wina kompresji nic więcej już nie wymyśle i ewentualnie świeca lub fajka jest zrypana i słabo iskrę daje i ma prze to słaba moc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 8:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 20:36
Posty: 493
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Odkopałem temat,bo dalej zipek jeździ jak jeździł :?
Ktoś ma jeszcze jakieś ciekawe pomysły?




_________________

Obrazek
Cytuj:
nie wiem jak zdjac wskazówki trzeba je jakos mocno pocziagnac bo w ogóle nie chca zejsc i sie boje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 14:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Zrób kolejną listę co zrobiłeś będzie łatwiej i bez powtórzeń :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 18:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
ja mam pytanie do ciebie czy sprawdzałeś inne sprzęgło?? :P może być tego wina po okładzinach nie pozna a jazda na takim sprzęgle to właśnie max 55-60 km/h załóż jakieś inne razem z dzwonem najlepiej i zobacz, mój kuzyn spalił sprzęgło i dzwon w swoim typhoonie i z 90 v-maź spadł na 60 dodam że kompresja również spadła na 5,5 bara no ale po zmianie sprzęgła na moje ciągną już te 70-75:P a u ciebie jak z kompresją :P:)




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy