Dzisiaj jest 09 lis 2024, 17:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lip 2010, 18:10 
*

Rejestracja: 22 lut 2010, 18:03
Posty: 77
Pojazd:
Tak jak w temacie: http://allegro.pl/item1147507562_cylind ... r_900.html Planuje go włożyć do kymco nexxona :mrgreen: I mam jeszcze jedno pytanie.Czy oryginalna głowica pasowała by do cylka 72 ccm?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 20:30 
Zbanowany

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:29
Posty: 49
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
takiego szitu to nawet do motorynki szkoda wsadzac.

jesli nie masz kasy to dozbieraj i kup cos markowego a jesli nie masz hajsu to wgl nie kupuj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 21:15 
*

Rejestracja: 22 lut 2010, 18:03
Posty: 77
Pojazd:
A taki do 200zł jaki radzicie? O ile dostanę w takiej cenie coś dobrego :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2010, 23:29 
*

Rejestracja: 03 gru 2009, 16:39
Posty: 39
Lokalizacja: Koszoły
Pojazd:
Bir9 pisze:
takiego szitu to nawet do motorynki szkoda wsadzac.


ja za swój komplet zapłaciłem 160 złotych i zrobiłem już 3000 km od kwietnia około i zero napraw, więc to, że tani nie oznacza, że badziewie




_________________

Nie moc silnika, lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 11:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 13:27
Posty: 985
Lokalizacja: Będzin
Pojazd:
Tylko orginalny cylinderek napewno jest lepszy od tego czekoś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 14:52 
*

Rejestracja: 22 lut 2010, 18:03
Posty: 77
Pojazd:
Dyho a jak go docierałeś? I jak ci sie sprawuje? Jakie osiągi? :mrgreen: Dzisiaj byłem na przeglądzie i pytałem się faceta czy jak bym kupił cylek i dał bym go żeby mi założyli oni w serwisie i się pytałem czy stracił bym w taki sposób gwarancje a facet mówił żebym pogadał z jego szefem.Poszedłem i porozmawiałem na ten temat :mrgreen: I zmienią mi bez utraty gwarancji :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 15:22 
***

Rejestracja: 20 kwie 2010, 10:47
Posty: 651
Lokalizacja: Jelenia Góra (DJ)
Pojazd: Renault Megane II
roni2552, ja bym takiego czegoś nie kupił szkoda kasy na cylinder NO NAME




_________________

Obrazek
http://www.facebook.com/ScooterClubJG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 20:02 
*

Rejestracja: 03 gru 2009, 16:39
Posty: 39
Lokalizacja: Koszoły
Pojazd:
docierałem tak. przejechałem około 100 km taką spokojną jazdą 50 km/h potem sprawdziłem na krótkim odcinku przyśpieszenie i v-max dotarłem do 200 km zacząłem jeździć normalnie i po 300 km wymieniłem olej:D osiągi to 80 spokojnie, nie mam w pobliżu dobrych dróg, zęby się rozpędzać ale na lotnisku około 90 miałem. zrobiłem już na nim prawie 3 tyś km i nic się nie psuje




_________________

Nie moc silnika, lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 20:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Do 4t te cylki dobre są ale do 2t to porażka kupiłem do rx taki no name to tragedia ;/ przełożenia 14 z/51 z radzić nie mogła kompresja strasznie mała ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 21:45 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 21:24
Posty: 11
Lokalizacja: Darłowo
Pojazd:
Ja też rozglądam sie za jakimś wiekszym zestawem czyli cylinder+tłok około 70-75 ccm i jestem ciekawy jak sprawują sie te kupione na Allegro bo jak na razie nie trafiłem nigdzie na jakiś "firmowy" zestaw oprócz pojemności 50 ccm.




_________________

Dario


Ostatnio zmieniony 09 sie 2010, 21:46 przez darioone, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 22:01 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 21:24
Posty: 11
Lokalizacja: Darłowo
Pojazd:
Może to was zainteresuje:"CYLINDER ŻELIWNY POWER FORCE KYMCO ACTIV50 (47MM) Power Force
CZT000291 Opis:Cylinder żeliwny Power Force 47ccm przystosowany do zwykłej. głowicy w komplecie uszczelki tłok. Zwiększa moment obrotowy co powoduje znaczne polepszenie osiągów na każdym biegu. Pasuje do następujących modeli pojazdów: KYMCO ACTIV 50 NEXXON 50".Motor-land to oferuje na swojej stronie.




_________________

Dario




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 22:19 
*

Rejestracja: 03 gru 2009, 16:39
Posty: 39
Lokalizacja: Koszoły
Pojazd:
Sam cylinder nic Ci nie da. To jest 4T więc musisz wymienić też głowicę (większe zawory) inaczej jest bez sensu zmienianie tylko cylindra, bo mieszanki wciąż będzie dostawać się tyle samo. Nie wzrośnie spalanie, nie wzrośnie moc.




_________________

Nie moc silnika, lecz technika zrobi z Ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 21:27 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 21:24
Posty: 11
Lokalizacja: Darłowo
Pojazd:
Kontaktowałem się z działem części zamiennych w Motor-landzie i wystarczy wymienić cylinder i tłok (w zestawie oczywiście) głowica pozostaje ta sama ale w gażniku trzeba wymienić dyszę na ciut większą :wink:




_________________

Dario




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy