Dzisiaj jest 26 lis 2024, 5:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lip 2012, 14:42 
*

Rejestracja: 08 lip 2012, 15:09
Posty: 92
Pojazd: yamaha dt 125re & dt 50sm
Witam mam problem polega on na tym że moja yamaha dt 50 zbiera sie na obrotach około od 5 tys obrotów i coężko się jedzie pod górke nawet na 1 i tak ją muli troszke a potem jakby szatan najlepiej jakby nie zmieniać cylka na 80 albo 90 bo potem ciężko sprzedać tylko zostawić go przy serii. Mam też problem z siedziskiem mam 185 cm wysokości i troszke przyniska jest yamaha może jakieś pomysły. Pozdrawiam. Z góry dzięki za odp




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 25 lip 2012, 14:44 przez Rafael6733, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 14:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2012, 19:50
Posty: 615
Lokalizacja: Szemud
Pojazd:
One tak mają rozonans od tych obrotów :mrgreen:




_________________

[/b][glow=red]Aprilia Rs 50/70 full sport by rafalk54[/glow][/b]

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 44#1961944[ /url ]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 15:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2012, 15:59
Posty: 801
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Rafael6733, Te obroty to norma, musisz go kręcić żeby miał moc.
Możesz pod tylny amortyzator dać kostkę podwyższającą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2012, 15:39 
*

Rejestracja: 30 cze 2011, 23:39
Posty: 128
Lokalizacja: Tarnów - Lisia Góra
Pojazd:
jak zmienisz gaźnik i wydech to będzie troszkę więcej mocy


Ostatnio zmieniony 25 lip 2012, 15:39 przez busz123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2012, 10:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Możesz przerobić kolektor ssący,aby miała więcej momentu obrotowego a mniej mocy,jednak to jest silnik typowo "ścigaczowy" - stawiano w nim od początku projektowania na moc i wysokie obroty,więc dużo tu nie poradzisz,taka konstrukcja....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy