Dzisiaj jest 03 gru 2024, 17:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 20:29 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
Membranę to ja mam ale w gazniku i to gumową. Gaznik jest dobrze wyregulowany (kawa z mlekiem) a na regulację napędu prawie nie reaguje tylko przyspieszenie się zmienia próbowałem na 5g, 6,2g z 5g , 6,2g , 6,9g , 6,9g z 8g i najlepiej chodzi na 6,9g ale bezznaczenia na rolki v max 72-74 . Centralna topa +22 jest odpowiednia. Więc niewiem co to ;/. Mechanik stwierdził że to moduł a wkręca takie obroty bo na stopkach ma lżej a w czasie jazdy po porostu pod obciążeniem nie chce bo taki moduł. Postaram się pożyczyć od kogoś moduł i spróbować


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 22:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
keewayatv, to że kawa z mlekiem świeca nie znaczy o dobrze wyregulowanym gaźniku pod dany cylinder, kolor świecy kawa z mlekiem osiagniesz nawet na 12mm i dyszy 57,5 z tym cylindrem, po prostu to jest stosunek ilości powietrza do ilości paliwa. U mnie np przy airsalu 50ccm na dyszy 57.5 v-max był o 15km niższy niż na dyszy 70, a w obu przypadkach swieca była kawa z mlekiem.
I dobra rada, nie słuchaj mechaników, według jednego ja powinienem wyrzucić silnik 2 lata temu bo zły olej lałem :roll: a silnik pracował dobrze jeszcze przez x czasu. Inny mechanik znajomemu nie potrafił przez 2 tyg zrobić rozrusznika w suzuki i kazał kupić nowy (2500zł), jak to usłyszał zabrał skuter od niego i sam wymienił szczotki za 20zł i działa bez zarzutu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 7:18 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
Dysza jest wystarczająca 88 czyli o 10 jednostek większa od seryjnej. A v-max niezminił się w stosunku do serii. Dysza zalecana do cylindrów 80cc przez naraku to conajmniej 86 więc dysza jest dobra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 7:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lis 2011, 22:54
Posty: 156
Lokalizacja: Kętrzyn <NKE>
Pojazd: Piaggio Zip
keewayatv,mi się wydaje, że nie masz jakiejś blokady ściągniętej, a najprawdopodobniej masz tzw. dystansu (tulejki), bo mówisz, że kręcisz go na maxa na stopkach a jak jedziesz to nie możesz wydusić z niego więcej niż 72-74 km/h. Może się mylę, ale ja bym popatrzył właśnie w karterach, i tam szukał problemu.




_________________

Chciałbyś zobaczyć, jakie pojazdy posiadam w swoim garażu? Wejdź w ten link: http://forum.mieloch.pl/my-garage-hubert-14-t355686.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 10:11 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
A jak wygłąda ten dystans? Chodzi Ci o ten pierścionek na wariu,jeśli tak to niemiałem takiej blokady.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 12:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
a jakie obroty masz gdy jedziesz na maksa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 13:42 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
Niemam niestety obrotomierza a tamte obroty to w serwisie mi takim urządzeniem podobnym do voltomierza sprawdzali. Żeby to chocież roche lepiej jechało a to tylko muła do 30 zlikwidowało a od 50 prektycznie to samo co seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 14:09 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
Sory za ppp ale wymieniłem tan moduł i dalej to samo... Co to może być?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 23:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
wiesz, jeśli regulacja napędu i gaźnika nic nie daje to na pewno jest to słaby cylinder...sprawdź jaką ma kompresję




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 12:18 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
Cylinder jest nowy ok 200km przebiegu docierany wg instrukcji ale mam wrażenie że coś blokuje go bo jedzie tylko troche lepiej niż seria (do 30)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2012, 20:08 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
Sory za ppp ale to napewno nie regulacja gaznika ani napędu , regulowałem przez kilka dni i nic. A poza tym na pół manetce przyspiesza prawie tak samo jak full tylko obroty niższe. Przyczyna była już w serii z górki też nichciał więcej jechać.


Ostatnio zmieniony 15 maja 2012, 19:16 przez keewayatv, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2012, 11:56 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
Mam takie pytanie Jakie macie przyspieszenie do 50 na cylku 80 i wariu sport?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 18:50 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
Pomoże ktoś , wymieniłem centralną na serie i lepiej przyspiesza powyżej 50 ale v max dalej góra 74 Pomocy!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 22:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2012, 20:49
Posty: 55
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Gaznik , dysza, przyczyn może być kilka, wyreguluj gaźnik dobierz dysze, spr wydech, jeżeli to gówno da pożycz od kogoś moduł.




_________________

Wbij do mojego hussarka :

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=296436




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 17:46 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
Moduł wymieniony,gaznik dobrze wyregulowany ( kilka razy regulowałem i patrzyłem na kilku wariantach) i dalej tylko 74 ja niewiem może to jakis felerny skuter? A co może być z np. głowicą albo wałkiem ? Czy to może być tego wina?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 17:02 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
Odświerzam. Dodam że skuter już po odblokowaniu miał jakieś dziwne zachowanie : niejechał więcej z górki, i trzymał takie same obroty jak teraz. Czuje jakby niebyła wykorzystywana moc cylindra jak by coś go tłumiło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 17:20 
*

Rejestracja: 19 cze 2012, 14:49
Posty: 4
Pojazd:
Mówisz że masz dyszę 88 w 80cc hmm... ja mam dyszę 84 w 50cc i leci ok. 75km/h ... WG. mnie pokombinuj z większą dyszą tak około 95 - 100 bo 80 to dają w seryjnych skuterach 50cc....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 17:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
może po prostu masz takie przełożenia, spróbuj regulacji sprzęgła, centralka i sprężynki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2012, 20:37 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
Przełożenia 11/1 czyli są ok a regulacja nic nie daje praktycznie teraz jak jest wyregulowany jest najlepiej (seryjna centralna,rolki 6,9g). Spróbuję z tą dyszą większą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 13:42 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
Obrazek
. Problem dalej jest nie rozwiązany. Macie tu zdjęcie dokąd wchodzi pasek na wariu. Regulowałem gaznik i też nic. Co to ku.wa jest za g.wno. Ręce mi już opadają ...(jak wam niedziala zdjęcie wezcie na tą miniaturkę najedżcie prwaym i tam jest skopijuj adres url i wklejcie )


Ostatnio zmieniony 05 lip 2012, 13:43 przez keewayatv, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy