Dzisiaj jest 21 sie 2025, 20:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 lut 2011, 20:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Witam,
piszę w sprawie kolegi, który zrobił remont swojego CPI Hussar (silnik wzorowany w 100% na minarelli). Wymienił tam cylinder (50cc), wał (seryjny), łożyska Top Racinga, uszczelniacze, łożysko igiełkowe, sprzęgło Top Racinga.

Skuter obecnie na dotarciu ma przejechane 70 km, ale zupełnie nie ma mocy... po złożeniu na full manecie jechał 10 - 15 km/h ... !

Próbowaliśmy regulować napęd na wszystkie sposoby. Wkładaliśmy różne rolki: 3,3g, 5,5g. jeszcze jakieś seryjne i na żadnych nie było poprawy. Wkładaliśmy różne centralki: Malossi żółta, hebo +60%, Stage6 Medium, Stage6 Strong i dalej brak poprawy. Również nie pomogły sprężynki a zakładaliśmy od zielonych po czerwone...

Próbowaliśmy założyć inne sprzęgło wraz z kolektorem od Aeroxa i nic. Ale po założeniu dzwonu od Roxa była nie wielka poprawa i obecnie skuter jedzie te 30 km/h ale dalej widać brak mocy...

Nawet po uniesieniu koła w powietrze i dodaniu gazu ledwo co się to koło kręci ! A sami wiecie co się dzieje jak się da full gaz skuterowi na podnóżkach...

Macie jakies pomysły w czym tkwi problem.




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 20:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Pasek ? jaki stan ? Gaźnik dobrze wyregulowany /




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 20:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
Jaka dysza jest w gaźniku?
Dobra kompresja jest?




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2011, 11:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
aragon, pasek kupił właśnie nowy i dzisiaj założy i zobaczymy, a gaźnik w 100% dobrze wyregulowany :)

kubaaxd, w gaźniku jest dysza 74 a kompresja przecież musi być bo dopiero co nowy cylek dał...

P.S. Dodam jeszcze że skuter zawsze pali od pierwszego kopa, nie ważne czy zimny czy ciepły :)




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2011, 18:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
łożyska sa zestresowane bardzo musisz im sie pomoc odpreżyc :D




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2011, 18:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
no a tak serio? w czym tkwi problem?




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2011, 18:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
A czy ja żartowałem?
Skoro robiliscie remont to znaczy ze lozyska tez wymieniliscie (no chyba ze jestescie głupi i zalozyliscie stare) Skoro lozyska sa krzywo wbije albo nie odpreżone to wał ma cholernie duże opory i nie chce obrotów krecic nawet na stopce




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2011, 19:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
No daliśmy nowe łożyska (pisałem wyżej), ale siadły na 100% dobrze...




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2011, 20:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Przypomniał mi się czas gdy miałem zbyt duży squish. Na cylindrze 70cc Racing skuter szedł tylko 25 kmh i był bardzo słabiutki.

Squish to odległość komory spalania od tłoka w GMP - górny punkt.

Głowica jest z zestawu od cylindra ? ?

Jeśli to nie to, to spróbowałbym na innej dyszy.

Gdy jest kompresja , silnik szczelny, gaźnik ok, i iskra to powinien dobrze śmigać chociaz na nóżkach centralnych.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2011, 20:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2010, 2:24
Posty: 95
Lokalizacja: PMI
Pojazd:
A tłok jest dobrze włożony ? Strzałką do Wydechu ?




_________________

:arrow: MotoForce 70cc Sport
:arrow: Yasuni Z
:arrow: Sprzęgło Hebo N
:arrow: Łożyska i Uszczelniacze Teflonowe
:arrow: Boost Bottle Malossi MASCI Viton
:arrow: Stożek Revo S-Type, carbon
:arrow: Gaźnik Tec Racing 17,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2011, 21:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Głowica jest od seryjnego cylka a nie od zestawu...

A tłok jest dobrze włożony.




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2011, 22:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
vitek94 pisze:
Głowica jest od seryjnego cylka

Ja tak zrobiłem no i własnie jechał 25 kmh. Tyle że to był 70cc.
Może na 50cc tez tak jest ?
Trzeba by sprawdzić.....




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2011, 23:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Na 50 napewno tak nie jest. Dobrze sprawdź układ zasilania.. Może za mało paliwa dostaje albo gdzieś jest nie szczelny układ. A dusi się przerywa jakie ma objawy czy tylko jedzie tak z mułem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 13:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
sony551, no właśnie w ogóle nie przerywa tylko normalnie idzie tylko strasznie mało mocy ma... jeśli dzisiaj będziemy coś kombinować z kolegą, to nagram filmik.




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 14:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Zmierzcie kompresję. Wtedy "pojedziemy" dalej.
Nie mów że cylek nowy. Masz zmierzyć :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 15:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
vitek94, Ja też tak miałem wina była taka że nie był założony filtr i za dużo powietrza dostawał i nie miał siły ruszyć (a tak dokładnie to kruciec od filtra)


Ostatnio zmieniony 24 lut 2011, 15:21 przez capekpl1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 16:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
ok zmierzę komprechę, ale to niestety jutro bo dzisiaj nie mam skąd wziąć manomatra




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2011, 20:48 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
ale dlaczego remont do dupy. Może faktycznie nie odprężone łożyska i też wlaśnie to bym najbardziej obstawiał. Ja to mam inny problem bo po założeniu nowego cylka nie chce się wkręcić podczas jazdy na obroty , a na podnóżkach kręci aż do odcinki i gaźnik jest wyregulowany na cacy.




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek


Ostatnio zmieniony 25 lut 2011, 20:58 przez thebooster, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2011, 18:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Sorki że nie pisałem tak długo, ale byłem chory.

Mierzyłem kompresję i jest 9 bar.

Dzisiaj wezmę od kolegi inną głowice i zobaczę.
Odświeżam bo wziąłem od kolegi tą głowicę, ale okazało się, że jest ona od Polini sport 50cc i totalnie nie pasowała do seryjnego cylka...

Na zdjęciu poniżej jest głowica od tego CPI na której jechać nie chce. Wydaje mi się że jest ona jakby "za głęboka" bo porównywałem do głowicy od DiTecha to ona jest np. dużo bardziej płaska...

Fotki:

Obrazek

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Edytuj posty




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox


Ostatnio zmieniony 08 mar 2011, 1:54 przez vitek94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2011, 20:36 
Zbanowany

Rejestracja: 27 maja 2010, 13:27
Posty: 69
Pojazd:
Filtr, gaźnik, zwór, pasek, wario, świeca króciec, lewe powietrze. Posprawdzaj to wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy