Dzisiaj jest 30 lis 2024, 5:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2010, 16:53 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
2 dlaczego nie mozna 2 chromów i czy sa porcelanowe tłoki do cylków 70ccm




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 20:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
djdrivt pisze:
2 dlaczego nie mozna 2 chromów i czy sa porcelanowe tłoki do cylków 70ccm



nie można 2 chromowanych ze względu na tarcie i oddawanie ciepła na cylinder przez układ tłokowy tłoków porcelanowych nie spotkałem za to kute są napewno




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 21:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Cytuj:
a jesli jest juz pompka to dolewać 50ml na bak

Yyyy napewno nie 50ml chyba że docierasz nie wiem EVO??
Max 10-15ml na bak! (ok. 5litrowy np.)
Pamiętajcie ludzie!
Za duża ilość oleju też szkodzi silnikowi!!!!




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 21:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
1. olej 1:25
2. bogata mieszanka paliwo-powietrze
3.Odpowiednio duży gaźnik
4. uszczelki odpowiedniej grubości
to jest mój sposób na docieranie. a tego typu cylki tak mają ze najmocniejsze sa na dotarciu a potem juz tylko słabiej. kup pierścienie albo oba zwykłe ( ja bym tak zrobił) albo jeden taki drugi taki.
Pozdro.




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 13:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
Revo pisze:
Cytuj:
a jesli jest juz pompka to dolewać 50ml na bak

Yyyy napewno nie 50ml chyba że docierasz nie wiem EVO??
Max 10-15ml na bak! (ok. 5litrowy np.)
Pamiętajcie ludzie!
Za duża ilość oleju też szkodzi silnikowi!!!!


no ja mam 7l wiadomo ale jak lejesz syntetyka to pierścienie sie nie zapieką




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Ostatnio zmieniony 10 maja 2010, 13:11 przez raper, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2010, 20:49 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
kurde a jakiś kuty tłok da więcej mocy i jak byscie mieli linki tłok po przekątnej ma 47mm jak dobrze pamiętam i co się stanie jak oddam cylek do chromowania i kupie 2 pierscienie chromowane?




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/


Ostatnio zmieniony 11 maja 2010, 20:50 przez djdrivt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 9:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
djdrivt pisze:
kurde a jakiś kuty tłok da więcej mocy i jak byscie mieli linki tłok po przekątnej ma 47mm jak dobrze pamiętam i co się stanie jak oddam cylek do chromowania i kupie 2 pierscienie chromowane?


cylek żeliwny możesz odddać co najwyżej do szlifu bądź nałożenia warstwy ceramicznej odpornej na ścieranie (nie mylić z nikasilem ) POCZYTAJ http://www.hipeco.com/?s=faq
tłoki kute to trzeba pytać u producentów ale będzie drogo a stosowanie takiego tłoka bardziej na tor się nadaje niż do jazdy codziennej chyba że będziesz go katował po 4h jazdy na maxymalnych obrotach to polecam (spalanie koło 12l przy takiej jeździe)




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 9:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
Kuty tłok co najwyżej da ci tyle że wytrzyma dłużej nic więcej, należy przy tym pamiętać że musi być inny luz montażowy zachowany, i najlepiej silnik kręcić na obrotach na takim tłoku bo inaczej można silnik szybko zniszczyć,




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2010, 17:49 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
aha dzieki a mozna oddac cylek zeby zrobili powłoke ceramiczną




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy