Dzisiaj jest 15 maja 2024, 22:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Cylidner 90cc
Post: 02 lut 2011, 22:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2009, 17:55
Posty: 170
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
Mam pytanie do tych co jeżdzą na tych cylindrach

http://moto.allegro.pl/cylinder-aprilia ... 94456.html

Jak moto się sprawuje jaka różnica w mocy w porownianiu do orignalnego cylindra. Żywotność tego wytrzymałość itd prosze o wypowiedzienie się o tym.




_________________

L@$kUś ~ Peugeot XP6 ;]

Keeway Huricane 70cc S6 Racing -> Aprilia sr morini ditech/gaźnik -> Aprilia rs 80 dr evo .. ->Yamaha Neos (MBK Ovetto)70cc -> Derbi gpr -> Peugeot XP6 80cc ;]

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=906259#906259


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 22:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2010, 19:01
Posty: 40
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Laskus1994, Nie jeżdżę na tym cylku, ale wydaje mi się że nie będzie to dobry wybór... Cena mówi o tym że to chiński cylinder czyli nie będzie dobrze wykonany, tak mi się wydaje, jak się mylę niech mnie inni poprawią i się wypowiedzą na temat tego cylindra




_________________

"...jadąc motocyklem ile fabryka dała przez pięć minut przeżywam więcej niz niektorzy przez całe zycie..."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 23:03 
*

Rejestracja: 18 cze 2009, 21:14
Posty: 8
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Jesli tlok jak napisali w aukcji ma 49 mm to przy skuterowym skoku walu 39 mm pojemnosc bedzie wynosila 73,54 cm3 a nie 90 latwo to sobie policzyc jak ktos nie wierzy :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 23:27 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
Tak te cylindry są oszukane . Czytałem gdzieś ze tłoki puchną strasznie




_________________

Obrazek


WWW.SENDA.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2011, 23:39 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 12:28
Posty: 102
Pojazd:
-.- sam ma ten cylek i znam 2 osoby które go mają i nikomu tłok nie spuchł ... :shock: moc jest dla mnie dobra ale ja nie mam porównania bo nie śmigałem na oryginalnym tłok jest lekki a gładź cylindra naprawdę bardzo dobra za tą cenę to mistrzostwo świata :mrgreen: wszyscy są zadowoleni jeszcze ja dostałem pierścień gratis jak dla mnie jedyną wadą tego zestawu to brak pasujących uszczelek ja wykorzystałem inne i kompresja jest super jak dla mnie za tą kasę to się naprawdę opłaci a pozdrawiam wszystkich tych którzy nie widzieli go nawet na oczy i nie mieli go w rękach ale komentują :evil:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2011, 9:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Cylindry te opłaca się kupować :) Poprawić wszelkie niedoróbki odlewu (np. syf w kanale wydechowym, dolotowych etc.) , pokryć grafitem tłok by nie spuchł podczas docierania i moc jest naprawdę duża ;) A takie coś kosztuje bodajże 30 zł. A technologia odlewania cylka samego jest taka sama jak w 'innych' cylindrach, a budowa jest bardzo podobna do sportowych :) Porting szmorting i cieszymy się mocą droższego cylindra. Zatrze się - szlif, vertex i to już pojeździ b. długo :)


Ostatnio zmieniony 03 lut 2011, 9:42 przez Sendzia, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2011, 14:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Cylindry te produkowane są tak samo jak cylindry markowe ALE, każdy markowy cylinder ma wyznaczony okres tzw. leżakowania, przez co się nie odkształca ani nic z tych rzeczy.
Te cylindry tanie kosztują tyle, ponieważ nasi skośnoocy koledzy olewają ten proces i zaraz po produkcji wysyłają cylinder w drogę. Tak samo jest z tłokami do tych cylków. Możliwe jest , że traficie na egzemplarz, który będzie zachowywał się normalnie i wyglądał normalnie, jednak jego żywotność będzie o wiele, wiele krótsza.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Sadi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 11:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 21:19
Posty: 206
Lokalizacja: ze złomowiska
Pojazd:
Mam cylek chiński tylko że 70, jest wykonany całkiem nieźle jak na chiński, w zestawie są zapasowe uszczelki i pierścień, ale uszczelki tak jakby nie są na rozmiar cylindra i nieźle się namęczyłem żeby je wcisnąć, po za tym polecam :lol:




_________________

Cytuj:
Czasem coś strzeli z tłumika ale to nic


capekpl1 pisze:
to powiedz im że chcesz mieć rodzeństwo a jak nie to kupuje części


Rieju rest in peace...
Niech mu asfalt lekkim bedzie [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 12:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Jeszcze rok temu trafiały się cylindry z krzywą tuleją, ale teraz chyba już tak nie ma. Zresztą w razie sprzedaży wadliwego cylindra, możecie wymienić na inny :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 13:25 
**

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:22
Posty: 344
Lokalizacja: Lbn
Pojazd:
Było już wiele takich tematów, po co robić śmietnik ? A co do tematu to z tymi cylkami to loteria. Może trafisz dobrze, a może nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy