Dzisiaj jest 11 lut 2025, 21:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 kwie 2015, 15:28 
*

Rejestracja: 12 mar 2013, 12:40
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Mam pytanie jak sprawuje się cylinder 50mm z głowicą z powiększonymi zaworami i "Tuningowym" wałkiem?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 kwie 2015, 18:17 
*

Rejestracja: 14 wrz 2014, 17:28
Posty: 48
Pojazd: Skuter
dziadostwo :) to samo co 70 cm :) a duzo droższy wiecej wkładu finansowego za te same osiagi :) co 70 cm :) a i czesci zużywaja sie szybciej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2015, 20:07 
*

Rejestracja: 12 mar 2013, 12:40
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
To raczej 82cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2015, 20:18 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Bez głowicy z dużymi zaworami ale z wałkiem+gazior BT+wario Malossi Multivar rolki 7g jest moc w porównaniu z 47mm

Obecnie 50mm+nowa głowica+cyl

Setup z siga

Tylko się zastanawiam czy nie kupić rolek 8g lub 9g




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2015, 20:44 
*

Rejestracja: 12 mar 2013, 12:40
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ja narazie bede mial glowica z duzymi zaworami + walek tuning cyl i wieksza dysza (narazie na tyle mnie stac) dobre bedzie rozwiazanie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2015, 21:06 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Odpuść duże zawory

Miałem taka głowicę w tamtym sezonie i szału niebyło

Dodatkowo musisz kupić inną klawiaturę czyli zawory bo od zwykłej nie pasują




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2015, 21:47 
*

Rejestracja: 12 mar 2013, 12:40
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Kupiłem odrazu kpl głowice z klawiaturą i wałkiem :) Zobaczę jak to będzie się spisywać :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2015, 21:52 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Zobaczysz sam że szału niema

Ja się otwarcie przyznaję




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2015, 14:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
cylek 51, głowica do 51 i wałek z wyższymi krzywkami jeździ już jak na 4t bardzo dobrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy