Dzisiaj jest 04 mar 2025, 0:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 12:18 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
flab_jack, ale jaj kurde nawet śmiać sie nie idzie ja w 2 na sendzie takie chinole odstawiam tak że szukasz gościa na tym chinolu w lusterku przecież te chinole to w ogóle sie nie rozpędzają tylko wleką

Edit


a jeśli chodz i o osiągi to mam sende z 2007 posiada jeszcze blokade w dyfuzorze i lece nią 80km/h na zębatkach 12-53 ale będe zmianiał zębatki bo ma za krótkie biegi aby zmieniasz biegi obroty dostaje ładne



Edytuj posty!
Jurek


Ostatnio zmieniony 10 sie 2010, 12:33 przez funekp, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 13:17 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
a jak wkońcu z tymi blokadami?




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 13:35 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
przeważnie gaźnik za mała dysza filtr powitrza ta zwężka przy tłumiku dyfuzor i czasami może być moduł ja mam zwężke odciętą i zaspawaną przy tłumiku gaźnik 17,5 do tego filtr polinik air box i leci mi 80km/h ale jescze mam do wybebeszenia dyfuzor i jest ok




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 13:59 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
a propo osiągów jeszcze te skuterki wszystkie to ostatnio na światłach podjechał koło mnie przygazował mówie a to gadzina jak przydusiłem to na 2 biegu juz był w tyle jak 3 wrzuciłem to już go nie widziałem (tylko mam 70 cc airsala gaznik 17,5 i odblokowany wydech i końcówka sportowa :))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 15:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2010, 17:22
Posty: 77
Lokalizacja: OSW bikersOsW
Pojazd:
Senda Idzie około 90km/h... x-race moze więcej bo seryjnie trochę mocniejszy...




_________________

AEROX RACING... PRACA TRWA, A SENDA W TOKU;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 17:24 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
derbimax1 pisze:
x-race moze więcej bo seryjnie trochę mocniejszy...
_________________

ja słyszałem że to pic na wodę,
senda kolegi 110 leci odblokowana full i z tym całym filtrem stożkowym i ma tłok jakiś wsadzony lepszy (ale ma przełożenie na prędkość nie polecam róbcie sobie na moc :twisted: )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 21:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak już to te nowe mogą mieć lepsze osiągi ze względu na inny silnik i większy gaźnik.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 22:45 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
a w dyfuzorze to poprostu rozwiercić? Czy zrobić jakieś dodatkowe dziury? Nie chce żeby mi za głośno chodziła... Nie wiesz czy w moim modelu jest blokowany moduł?




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 23:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
DUCATI moduł masz ?? Jak tak to nie był. Dyfuzor rozpoławiasz i wywalasz wszystko za środka musi zostać pusta puszka jakby żadnych dziur tak samo nie możesz w nim wiercić bo osłabisz silnik.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 8:53 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
nie wiem jaki mam... jak to sprawdzić? gdzie jest moduł? na nim powinno pisać nie?

a wtedy nie będzie za głośno chodził?


Ostatnio zmieniony 11 sie 2010, 8:54 przez Igi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 11:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nie będzie dyfuzor nie ma nic do dźwięku to jest tylko rezonator żeby moto miało górę.

Moduł masz pod lewą owiewką a na nim pisze jaki to jest. Jak z dołu są 4 pojedyncze gniazda obok siebie każde na jeden kabel to masz DUCATI.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 13:57 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
ok to jak odbiore go od mechanika to sprawdze i dam znać :) dzięki za pomoc Konrad324,


Ostatnio zmieniony 16 sie 2010, 22:14 przez Igi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 22:02 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Chłopaki okazało się że mam ostro przytarty cylek :p i pompe wody lekko rozwaloną... Jaki polecacie cylinder do mojej derbi? chcę żeby to była 50cc ale jakaś pożądna i w miare mocna... Pomożecie wybrać? :D Chciałbym żeby to było max te 400 zł, ale jak są droższe to możecie podsyłać, może kase skądś wezmę :P


Ostatnio zmieniony 16 sie 2010, 22:14 przez Igi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 0:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 21:14
Posty: 142
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 2357268c82

lub

http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 2357268c82

Zależy czy wolisz żeliwo czy aluminium. Na żeliwie zrobisz w razie czegoś szlif, aluminiowy tez da sie odnowic, ale to totalnie przerasta koszta nowego cylka i jest nieopłacalne ;D




_________________

Kupię części do RS 50, interesuje mnie:
-brewka na lampe
-ślimak prędkościomierza
-brewki na koła
-tank pad
-komin sportowy (najlepiej z 2 końcówkami)
-manetki
gg:9871747, lub priv (;




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 8:44 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
czemu aluminiowy jest aż o 100 zł droższy? Chłopaki znalazłem 50cc z airsala na poziomie racing za 530 zl jak z wytrzymałoscią? Moc jest dużo większa niż na serii? O ile mniej więcej by poprawił v maxa? Bede musiał wymiemiac wał czy cos? Czy lepiej kupic jakąs słabszą 70cc? Bo osiągi pewnie sie nie będą dużo różniły tylko jak z wytrzymałoscią?

Chodzi mi o to żeby żywotmosc była taka sama, lub minimalnie mniejsza od serii, ale żeby dało się wycisnąc spokojnie te 90 km/h


Ostatnio zmieniony 17 sie 2010, 8:49 przez Igi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 9:30 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
kup PF 70 cc i bedzie gitara w razie by zrobisz szlif ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 11:32 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
który ma większą wytrzymałość:
http://moto.allegro.pl/item1171721133_c ... o_rcr.html

Czy ten?
http://moto.allegro.pl/item1171721101_c ... a_gpr.html

Nad nimi dwoma najbardziej się zastanawiam. Czy będe musiał coś zmieniać żeby mi sie nie rozleciał i chodził tak jak powinien?

Jak możecie to napiszcie mi plusy i minusy jednego cylindra w porównaniu do drugiego (czyli np. pierwszy ma większą moc od drugiego, ale musisz coś tam zmienić, a jak kupisz ten drugi to nie będziesz musiał tego zmieniać) :D

Dzięki bardzo ;]




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 11:59 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
do racing trzeba sportowy walek raczej a do sporta chyba styknie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 12:07 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
mimo że to 50cc a to 70? Jak co to przebieg ok 13500
Na którym osiągne większą moc i który kręci wyższe obroty?


Ostatnio zmieniony 17 sie 2010, 12:21 przez Igi, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 12:37 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
uu 13500 no to wałek juz w dobrej kondycji nie jest, mowie wez Power Force 70 cc jest tańszy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy