Dzisiaj jest 25 lut 2025, 0:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 mar 2014, 21:14 
**

Rejestracja: 27 paź 2012, 23:03
Posty: 205
Pojazd:
Witam mam dylemat co wybrać ... A dokładniej mam do wydania 550 zł i chciałbym lekko zainwestować w mojego jet force ( gaźnik, full seria ). Mam do wyboru :
wydech s6 pro replica + wariator s6
lub
cylinder 70 + wariator koso
( link do cylindra http://sklep.motor-land.com.pl/p-19128- ... e-lc-47mm/ )
Co byście wybrali na moim miejscu ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 mar 2014, 2:04 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wydech i wario bo cylek to china :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 mar 2014, 15:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Komor pisze:
Wydech i wario bo cylek to china

Popieram, twój seryjny cylinder jest lepiej wykonany od tego badziewia :wink:




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 mar 2014, 19:52 
**

Rejestracja: 27 paź 2012, 23:03
Posty: 205
Pojazd:
No tak tylko że mój cylinder ma tylko 7 bar więc trzeba wymienić, a do jet forc'a jest mało 70 za cenę do 350 zł max więc ten jest najlepszy. Jest to power force 70 więc chyba najgorszym wyborem nie jest.


Co powiecie o tym cylku ?
http://www.racing-planet.pl/21592-cylin ... 16140&n=50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2014, 8:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jeżeli Twój cylinder ma 7 bar kompresji, ale jego gładź jest w dobrym stanie, to przeczyść głowicę, najlepiej wypoleruj, zmień pierścienie i zobacz w jakim stanie jest tłok, ewentualnie, jeżeli już cylinder domaga się wymiany to oddaj go do szlifu i kup tłok vertex'a i będzie duuużo bardziej zadowolony niż z tych badziewi, Naraku to jest to samo co WM Motor, tylko znaczek się różni, jakość wykonania i osiagi są takie same, tylko WM ma inny znaczek, a w przypadku Naraku za niego płacimy, jakbym miał ten cylinder Naraku kupić, to wolałbym rowerem jeździć, nie ma sensu pakować 450zł na cylinder, który jest jak china za 200..

Jeżeli cylinder jest okej, tylko kompresji brak, to wymień pierścienie i poskładaj go na silikonie, pod cylindrem i pod głowicą, tak, aby nie przepuszczał, sprawdź stan wału korbowego, jeżeli nie ma luzów ( góra dół ) to w porządku, co do wydechu, to kup zx'a używanego i np. polini speed control, albo stage6 sport pro, wyreguluj dobrze napęd i będzie okej, z czasem dozbieraj pieniążków i kup gaźnik 17.5mm/19mm ( 19mm jeżeli planujesz 70cc )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 mar 2014, 20:46 
**

Rejestracja: 27 paź 2012, 23:03
Posty: 205
Pojazd:
Tak tylko u mnie jest 7 bar tłok puchnie a najgorsze jest to że cylek to aluminium i nic nie zrobię :( I jak coś cylek już zamówiony power force 70 i wariator koso więc temat można zamknąć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy