Dzisiaj jest 02 mar 2025, 22:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 15:44 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
No jasne. Tłoki vertexa, mahle i asso są sprzedawane razem z tuningowymi cylkami.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 16:08 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
a tłok meteor ? ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 16:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak na dobry egzemplarz trafisz to dobry. Co do vertexa i proxa to także są bdb tłoki.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 16:56 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
ale jak na dobry egzemplarz ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 17:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Z tego co piszą to meteory nie wszystkie są udane .




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 20:09 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
no dobra . A teraz pytanie dotyczące wydechu . Chyba mam na nim blokadę . Rozciąć go na spawie czy w innym miejscu ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 23:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Najlepiej na spawie żeby po zespawaniu z powrotem nie wyglądał jak byś go z 10 kawałków składał.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 17:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
jak najbardziej. dobra firma




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359


Ostatnio zmieniony 10 gru 2010, 17:12 przez Furian50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 20:22 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
Konrad324 pisze:
Najlepiej na spawie żeby po zespawaniu z powrotem nie wyglądał jak byś go z 10 kawałków składał.


a potem wszystko ze środka wybebeszyć ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 21:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tak, dyfuzor ma być pusty. Przy okazji go sobie wyczyść z nagaru jak będziesz miał otwarty.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 21:33 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
do ok. Na sezon chciałbym już mieć wszystko cycuś . Planuje kupić filtr stożkowy i wieksza dysze żeby miał lepsze przyśpieszanie . Jaki filtr i dysze polecacie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 13:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Po awatarze widzę że jeździsz poza miastem więc lepiej stożka nie kupuj, lepszy seryjny.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 11 gru 2010, 13:53 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 18:56 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
na tak średnio . Ale większość to trasa - asfalt . A na większy v-max co ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 20:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Stożek nic cie nie doda, rozglądaj się za wydechem, ewentualnie gaźnik większy lub cylek 70ccm jak chcesz mocy więcej.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2010, 19:35 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
no chłopaki zmiana tematu . Teraz będzie jak trochę wypolerować kanały w cylku sendy . Wiem że było już na forum o portingu ale było tylko opisane co on daje . A wiec jakim papierem na początek przelecieć te kanały . 600 ? potem może 800 , 1000 , 1500 , 2000 ? Dobre by było takie zestawienie ? Potem jeszcze czymś? Pozdr.




_________________

Obrazek


WWW.SENDA.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2010, 21:08 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
zacznij od 400 i do 2500 wodnymi lec a potem pasta dobrą wszystko na lusterko albo daj osobie które ci to pieknie zrobi (Marcepani)




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2010, 21:14 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
w tym cylku są malutkie te kanały wlotowe więc będzie trudno ale jakoś się postaram. A potem pasta i jakiś filc?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2010, 16:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
A jak tam filcem wejdziesz ?? Szmatka i rękami trzeba.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2010, 16:39 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
jakimś małym by dal rade .. No ale ok . A jeszcze jedna sprawa . Czy jak będę przykręcał głowice to koniecznie trzeba klucz dynamometryczny ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2010, 18:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nie potrzebny ci klucz. Normalnie dokręcasz tylko z wyczuciem żeby gwintu nie urwać.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy