Dzisiaj jest 20 lut 2025, 0:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2009, 10:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Zależy na czym Ci zależy. Na aluminiowym jest lepsze odprowadzanie ciepła, z reguły większa moc. Żeliwny ma zazwyczaj mniej mocy, gorzej oddaje ciepło, ale za to można na nim zrobić szlif jeśli się zatrze.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2009, 10:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
FoRnaL pisze:
to kup jakiegoś ORYGINALNEGO Minarelli. Od Neoska, f12/f15, Joga, czy chodźby Aeroxa.
Będzie pasować- ludzie tak robią.
Właśnie ,że nie bo od Neosa nie pasuje i od Roxa też nie niewime jak malaguti ale trzeba przerabiac mocowania. Lepiej kup żeliwo łtwiej docierać a jak się zatrze zawsze pozostaje szlif a aluminium do kosza chodz da sie cos zrobic. Ja mam pytanie tez jak mam taki tuning jak w opisie przebieg 5000tyś km jak bym mu wstawił Polini sporta 70ccm (słaby cyl) i dał wieksza dysze i przerobił filtr powietrza to musze te łożyska zmieniać??




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2009, 10:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Ja bym łożyska zmienił. To nie kosztuje bardzo drogo a zawsze bezpieczniej trochę.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2009, 10:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Taaak i dodatkowo kilka godzin roboty a na dodatek o rozbieraniu silnika niemam pojęcia a nia mowcie mi o mechanikach bo w okolicy niema dobrego i zal dawać 100zł za jakąs robote:/




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2009, 10:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2008, 11:46
Posty: 358
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Żeliwny ;)




_________________

"...jechałem szybko gdyż lubię zapie*dalaać"
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2009, 11:51 
*

Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:26
Posty: 42
Lokalizacja: brac kase na tuning
Pojazd:
zalezy na czym ci zalezy bo wiadomo zeliwo mozna przeszlifowac i dalej jezdzic a jak alum tj.nicasil pusci to dowidzenia i do kosza ale cylki alu sa mocniejsze i bardziej odddaja cieplo tj maja lepsze chlodzenia i sa mocniejsze ale decyjzaja nalezy do ciebie bo to ty na tym bedziesz jezdzil:)




_________________

stunt obsesion:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2009, 12:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Ja bym brał żeliwo, co z tego że słabsze jak dłużej pojeździsz... Na tanim alu pocieszysz się niezłą mocą przez 5000-6000km i co dalej? Znowu trzeba skubać 450zł aby kupić cylek? Ja dziękuje. W żeliwie robisz szlif i jest, jednak ten szlif też wcale aż taki tani nie jest, ok. 120zł za tłok do tego szlif ok. 60-70zł i można już liczyć 200zł bo jeszcze uszczelki itd., każdy chyba wie jak to jest robić coś z zaplanowaną kwotą, praktycznie zawsze trochę wyjdzie poza tą granice ;].




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2009, 21:36 
*

Rejestracja: 16 gru 2008, 20:43
Posty: 49
Pojazd:
no tylko gorzej jak tłoka później będę szukał nie wiadomo ile czasy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2009, 23:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2009, 19:16
Posty: 117
Pojazd:
żeliwny bo potem mozesz go dać do szlifu a aluminiowy nie :razz: kolega wyzej napisał ze szlif 60-70zl umnie robia za 30zl a tlok dajesz na wzór stary i dobieraj pod stary i szlifa robia i jak nowy cylek :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2009, 10:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
DoMiN pisze:
no tylko gorzej jak tłoka później będę szukał nie wiadomo ile czasy


Nie rozumiem.. Wcale nie jest trudno znaleźć tłok pod szlif 1,2...




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy