Dzisiaj jest 10 sie 2025, 22:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 mar 2012, 19:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2011, 13:44
Posty: 80
Lokalizacja: Bieszczady !
Pojazd:
Witam kdziś w moim motorze padły dwie rzeczy a mianowicie rollgas (ułamany) i tłok... tłokowi sie nie dziwie bo to JAGODA która miala już rok a poprzedni własciciel lał olej typu Orlen ja zalalem STHIL no i efekty są piękne o prosze:
Obrazek

teraz proszę o pomoc w dobrze nowego cylindra i tłoka. Zależy mi aby nowy był wytrzymały no i by podszedł pod org głowice, oczywiście 70cm. Co polecacie ja myślałem o:
http://allegro.pl/cylinder-kit-airsal-s ... 83876.html
co do gaźnika mam teraz Mikuni 13 czy będzie on ok i nie zatrze tłoka ? Dysza 78

Aha byłbym wdzięczny czy ktoś mi może powiedzieć czy ten rolgas i linka z zestawu podejdzie pod TGB ?
http://allegro.pl/rollgas-rollgaz-ssp-c ... 26881.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2012, 20:02 
*

Rejestracja: 31 paź 2011, 13:47
Posty: 83
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski
Pojazd:
ja mialem tego airsala i musisz wlozyc dysze minimum 100~ ja mialem tak samo cylinder 70cc airsal gaznik 12mm dysza 87 i 1k km przelecial ladnie i pozniej sie zatarl;\ wiec proponuje ci odrazu wrzucic jakas wieksza dysze i oczywiscie wyrzucic dozownik a kupic miarke oleju:) wtedy masz pewnosc ze olej bezpiecznie dociera do cylindra a nie masz watpliwosci czy wezyk nie pekl, gdzies nie cieknie itd. cylinder wykonanie ma dosc dobre jak na taka cene tylko w moim bylo troche ciezko w jednym z kanalow pluczacych znajdowal sie dosc spory nadmiar i dosc mocno odstawalo


Ostatnio zmieniony 10 mar 2012, 20:05 przez szczurek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2012, 22:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2011, 13:44
Posty: 80
Lokalizacja: Bieszczady !
Pojazd:
Hmmm a jakieś inne propozycje ? i chciałbym wiecej opinie na temat tego Airsala, znacząco podnosi moc? Czy jest on aluminiowy ? No i czy konieczne bedzie zastosowanie wiekszego gaźnika ? Bo dałby do tego dysza np. 115 lub wieksza?


Ostatnio zmieniony 10 mar 2012, 23:47 przez kamxp125, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2012, 23:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 23:33
Posty: 174
Lokalizacja: Stargard Szczec.
Pojazd:
Airsal Sport to cylinder klasy sredniej.Jeśli chodzi o moc to daję naprawde dużo.Nie miałem z nim problemu.
Cylinder jest aluminiowy (Co daje aluminium?)Oddaje lepiej ciepło niz cylinder żeliwny.
Jeśli chodzi o gaźnik 13mm jest zdecydowanie za mały.Jeśli chcesz by twój cylinder długo posłużył zmien na 17.5 lub 19mm.(co da wiekszy gaźnik?)Oczywiście to ze bd lepiej chodził lepsze osiagi to nie wszystko.Średnica gaźnika pozwala nam na stosowne dostarczanie dawki paliwa jak i powietrza dla cylindra co pozwala na lepsze chłodzenie silnika.
Na gaźniku 13mm skrócisz żywotność cylindra.
DOZOWNIK przy 70cc polecam usunąć.!!rób sam mieszanke bd miał 100% samrowania.

POZDR. :cool:




_________________

Scooter Tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy