Dzisiaj jest 16 wrz 2024, 20:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 maja 2013, 18:33 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 11:15
Posty: 28
Pojazd:
Witam! Jestem szczęśliwym posiadaczem Derbi GPR z 2001 roku ale sytuacja jest taka że przeszła generalny remont silnika jakieś 700 km temu , cyl airsal 70 gaxnik dellorto 21 , napęd dida z przełożeniem 13/52? Chyba gdyż nie jestem pewny . I sprawa jest taka czy normalne jest to że jade max 85-90 , a silnik kręci do 10k? Z tego co wiem to ludzie na seryjkach jadą po 90 ... Dodam jeszcze że nie wiem jak to jest z wałem , bardzo mi się trzęsie od 7-8k ale nie wiem czy to ważne . Prosze o udzielenie odpowiedzi lub pomocy co może tu być nie tak ;>


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2013, 21:57 
*

Rejestracja: 04 cze 2010, 21:39
Posty: 162
Lokalizacja: Marklowice
Pojazd:
Mam ten sam problem żę silnik kręci max 10k a powyżej 8 wszystko sie trzepie;] Sam nie wiem czy to łożyska czy cos innego. Cylek mam tec 50,wydech conti,zawór malossi 0,35 ;gaźnik 14mm dysza 75 a v-max z 85.




_________________

: )


Ostatnio zmieniony 20 maja 2013, 21:59 przez malagakuba, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 14:04 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 11:15
Posty: 28
Pojazd:
malagakuba, Chyba będzie nam trudno o odpowiedx :c w środe zaprowadzam moto do mechanika może wtedy bedzie jaśniej , dam znać co i jak :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 17:43 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
a wydech seryjny? Wiadomo ze na takim secie z seryjnym kominem bedzie miala mula




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 18:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2012, 18:29
Posty: 282
Pojazd:
Robiles mieszanke paliwa ??
Tłumik chociaz odblokowales albo inny założyleś ?




_________________

Zapraszam do Tzr (komentowac ,doradzac itp.)

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2340960#2340960




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 18:49 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
sam tak mialem. Na seri lecial pod 100 a gdy zalozylem 80-tke juz tylko 80, z gorki 85. Jak kupisz sportowy wydech nie dosc ze poczujesz drugie tyle co jak zalozyles cyl to jeszcze v-max zwiekszy sie o 20-25kmh. Roznica jest niewyobrazalna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 19:52 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 11:15
Posty: 28
Pojazd:
wydech seryjjka (odblokowany)... Ale Czy na wydechu dajmy na to tecnigasae e-nox wał wytrzyma ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 19:57 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
Jak jest w dobrym stanie to wytrzyma, lecz z czasem tez bym przewidzial taki zakup w postaci zmiany walu. W sumie innego wyjscia nie masz. Ten wydech blokuje ci 50% mocy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 20:03 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 11:15
Posty: 28
Pojazd:
Właśnie nie umiem bawić się w takie rzeczy żeby sprawdzać w jakim stanie jest wał . A wiem że jak wął pójdzie to za tym idzie cylinder tłok itp o.0 a tego bym nie chciał . A Boję się że jak oddam do mechanika moto to powie że wał do wymiany a w prawdzie byłby sprawny . Mam akurat 400zł . To starczy mi albo na dobry wał albo na wydech ... Co mam robić??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 20:13 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
Umiesz sam zdiac cylinder? Duzo roboty nie jest i nie ma za bardzo co popsuc,a ile oszczedzisz na mechaniku. Zdejmujesz taki cylek i ruszasz walem gora dol. Nie powinno byc luzow, za to na boki maja byc minimalne. Albo poprostu sluchasz czy ci lozyska nie halasuja, nie tułczą. Wibracje to normalne ze bedziesz mial nawet jak jest wal w idealnym stanie, bo tam jest cieszy tlok niz seryjny a wal nie jest wywazony pod ciezszy tlok.. Wiec jesli ci lozyska nie tlucza to ja bym wydech wsadzal, chociaz za 400zl to raczej wydechu nie kupisz tak samo jak walu, chyba ze uzywke. A z czego co wiem to mechanik za sama robocizne zmiany walu zazyczy sobie 300-400zl. Ja sam jezdzilem na setyjnym wale z duzo mocniejszym setem. Wytrzymal ponad 4k a podczas zmiany na nowy nie mial luzow wiec jeszcze by pociagnal spokojnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 20:19 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 11:15
Posty: 28
Pojazd:
wał -> http://www.shop.mieloch.pl/wal-korbowy- ... 0834.bhtml
A wydechu nie rzuce bo ktoś mi podfasoli jeszcze :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 20:20 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 11:15
Posty: 28
Pojazd:
A co do cylindra , nigdy nie próbowałem zdejmować , ale myśle że moge mieć trudno , gdyż nie mam niczego do zakręcania ani odkręcania go o.0 Bo to chyba trzeba mieć jakiś klucz..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 20:25 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
do tego dolicz lozyska, olej(30-40zl), uszczeli silnika(50-60zl). Na mielochu lozyska kosztuja ponad 100zl, wyjdzie ci troche taniej ja kupisz w hurtowni, ale nie duzo wiec nie wiem czy warto sie bawic( w hurtowni za 2 lozyska dasz ok 50zl plus uszczelniacze po ok 20 wiec razem ci wyjdzie ok 90-100) no i oczywiscie robocizna 300-400zl. Daj chociaz nazwe wydechu bo moze byc za slaby/za mocny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 20:45 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 11:15
Posty: 28
Pojazd:
Conti chr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 20:47 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 11:15
Posty: 28
Pojazd:
łożyska są wliczone w cene na tej aukcji :) , olej mam , więc wtedy kupić zostanie uszczelki :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 21:12 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
A to wal uzywany? Pokaz te aukcje, przeciez ci nikt nie kupi.Jak by ktos chcial kupic to juz by dawno to znalazl.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 22:03 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 11:15
Posty: 28
Pojazd:
http://www.shop.mieloch.pl/wal-korbowy- ... 0834.bhtml link do wału , w cene wchodzą łożyska .
Wydech nie ma aukcji :) Conti CHR :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 23:02 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
Z walem nie ma lozysk. Jest tylko lozysko korbowodu. Lozyska walu i uszczelniacze musisz dokipic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2013, 16:42 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 11:15
Posty: 28
Pojazd:
Ale jak ten seryjny wał który jest włożony jest sprawny to mi wytrzyma?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2013, 16:48 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
tak jak juz pisalem, powienien wytrzymac, ale zaplanowal bym zmiane walu bo tak to jezdzisz na bombie zegarowej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy