Dzisiaj jest 11 kwie 2025, 11:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lip 2013, 23:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2011, 18:47
Posty: 120
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Derbi Senda X-treme SM
Siemka, prosze Was bardzo o pomoc..

Sprawa wyglada tak, mam Sende 2008r Sm + wydech Leovince v6.

Kuplilem ja z tydzien temu, na samym poczatku smigala jak burza. Po 2-3 dniach, ciezko wchodzila na obroty na biegach jezdnych, bardzo ciezko, nie przekraczala 6,5k przy czym nie dalo sie wyregulowac gaznika ( na odkreconym powietrzu gasla ). Znalazlem niby zrodlo lewego powietrza ktorym byla poluzowana rurka idaca z filtra do gaznika, niby cos sie polepszylo, ale z regulacji dalej nici, dalem rade odkrecic powietrze moze o jeden obrot. Postanowilem sie przejechac. W pewnym momencie ruszajac pod gorke senda po prostu zgasla, nie dalo sie odpalic na kopa, i do teraz odpala tylko na pych. Wracajac do domu, jechalem max 20km/h bo wiecej sie nie dalo, przy obrotach blisko 10k na ktore bardzoo ciezko wchodzila. Ogolnie na biegu jalowym przy 6k ja odcina, podskakuje do 8k albo 10 ( wszystko przy full gazie tak sobie skacze ) i tak w kolko. Gaznik mam wyczyszczony wiec z nim wszystko ok, modul tez nie jest powodem bo zakupilem nowy i nie mam juz pojecia co moze byc przyczyna... Prosze Was o pomoc i z gory dziekuje ;)


PS. na im wyzszych obrotach pracowala, to bylo slychac jakby palily sie kable i kilka razy zdazylo sie kichnac z wydechu..




_________________

[center] Był Keeway Matrix '07 i Yamaha Aerox '05 Jest Derbi Senda X-Treme '08 ! [/center]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 lip 2013, 20:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2012, 20:04
Posty: 43
Lokalizacja: Halinów
Pojazd:
Kolega miał w aprili sx podobnie jak oleju nie dolał i mu zabrakło. Sprawdź u siebie czy masz ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lip 2013, 21:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2011, 18:47
Posty: 120
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Derbi Senda X-treme SM
No wlasnie dzis zauwazylem, ze linka z oleju odczepila sie od przepustnicy, zdjelem dozownik i bede robil mieszanke. Jedt mozliwe zeby dlatego nie odpalal i tak sie zachowywal?




_________________

[center] Był Keeway Matrix '07 i Yamaha Aerox '05 Jest Derbi Senda X-Treme '08 ! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lip 2013, 22:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2012, 22:37
Posty: 190
Pojazd: Derbi Senda X race 50 SM 2007
Mierzej,

Jeżeli dozownik nie podawał przez pewien czas oleju , a Ty tak jeżdziłes , sprawa jest jasna , mógł się przytrzeć i z tąd te chumory ....




_________________

Używajcie Polskich znaków ! Obrazek
Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE .

Aktualnie jeżdzę Derbii Sendą x Race z 2007 r

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2013, 9:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2011, 18:47
Posty: 120
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Derbi Senda X-treme SM
i znajac zycie, nie wystarczy tylko dolac oleju nie?




_________________

[center] Był Keeway Matrix '07 i Yamaha Aerox '05 Jest Derbi Senda X-Treme '08 ! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2013, 13:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2012, 22:37
Posty: 190
Pojazd: Derbi Senda X race 50 SM 2007
To juz nie bedzie to samo , proponuje rozebrac i wyjać cylinder i zobaczyć jak wygląda cała sprawa

W najgorszym wypadku czeka Cie szlif + wymiana tłoka i pierścionków :(




_________________

Używajcie Polskich znaków ! Obrazek
Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE .

Aktualnie jeżdzę Derbii Sendą x Race z 2007 r

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2013, 14:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2011, 18:47
Posty: 120
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Derbi Senda X-treme SM
ehh, myslalem nad zakupem calego cylindra z tlokiem, na mielochu jest za 299zl z Tec'a, dobry pomysl?:(




_________________

[center] Był Keeway Matrix '07 i Yamaha Aerox '05 Jest Derbi Senda X-Treme '08 ! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2013, 14:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2012, 22:37
Posty: 190
Pojazd: Derbi Senda X race 50 SM 2007
Mierzej,

Szczerze ?

Zamienniki odradzam , napewno bedzie słabszy od serii .

Najlepsza opcja szlif + porządny tłok meteora i cąłośc wyjdzie Ci w granicach 250-300zł .

Ale najpierw zdiagnozuj jak masz uszkodzony motorek obecnie




_________________

Używajcie Polskich znaków ! Obrazek
Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE .

Aktualnie jeżdzę Derbii Sendą x Race z 2007 r

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2013, 21:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2011, 18:47
Posty: 120
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Derbi Senda X-treme SM
No wlasnie nie wiem jaki tlok bym mial dobrac po szlifie, a na mielochu pisze ze ten cylinder jest lepszej jakosci i ma wiecej mocy niz seria wiec juz sam nie wiem :( czyli jest opcja ze tak sie zachoeuje przez to ze jest przytarty? i dlaczego byl dzwiek przypominajacy palace sie kable?:/




_________________

[center] Był Keeway Matrix '07 i Yamaha Aerox '05 Jest Derbi Senda X-Treme '08 ! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2013, 22:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2012, 22:37
Posty: 190
Pojazd: Derbi Senda X race 50 SM 2007
Luz to jakies 0,03-0,06 w silniku 2 suwowym , najlepiej jezeli kupisz tłok na 1 szlif , selekcja "A" , zaniesiesz do zakładu zajmującego się szlifami i oni Ci idealnie zrobią komplet gotowy do złożenia .

Możliwe ze tak , ponieważ przy zacieraniu silnika towarzysza mu różne dżwieki .




_________________

Używajcie Polskich znaków ! Obrazek
Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE .

Aktualnie jeżdzę Derbii Sendą x Race z 2007 r

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2013, 23:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2011, 18:47
Posty: 120
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Derbi Senda X-treme SM
Dzięki bardzo, dzisiaj postaram się rozebrać cylinder i sprawdzę w jakim stanie jest tłok i sam cylinder ;) Zdam relacje i liczę na dalszą pomoc :)




_________________

[center] Był Keeway Matrix '07 i Yamaha Aerox '05 Jest Derbi Senda X-Treme '08 ! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lip 2013, 13:17 
*

Rejestracja: 24 cze 2013, 20:26
Posty: 111
Pojazd:
Tak od siebie dodam, ze w dt mialem meteora i ze szlifem i robocizna dalem 220zl. Nie sprawial zadnych problemow ;)
Co prawda dzis go zatarlem, ale z mojej winy. Od razu po zalozeniu wydechu (enox) ktory dal na prawde spora roznice pilowalem jak glupi :mrgreen:
2 razy przytarlem, spadek mocy, dopiero ostatecznie za 3 razem zatarlem :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lip 2013, 19:32 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
jak ty chcesz zrobic szlifa skoro w tym silniku jest cylinder na nicasilu. Lezeli go przytarles/zatarles to cylinder do smieci, honowanie ci nic nie da, bo nie usuwa takich duzych rys.bartek336, nie wiec co to ma za znaczenie ze od razu po zalozeniu wydechu go pilowales, wydechu sie nie dociera.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lip 2013, 22:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2012, 22:37
Posty: 190
Pojazd: Derbi Senda X race 50 SM 2007
Tak.,

Zastanow sie co piszesz , chłopaku , cylinder to żeliwo .. , watpie zeby była to wersja z aluminiakiem .




_________________

Używajcie Polskich znaków ! Obrazek
Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE .

Aktualnie jeżdzę Derbii Sendą x Race z 2007 r

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2013, 0:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2011, 18:47
Posty: 120
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Derbi Senda X-treme SM
Mój cylinder nie jest na nicasilu.

No to tak, dzisiaj rozebrałem cylinder i jak się spodziewalem, na gładzi są bruzdy wyczuwalne palcem, tak samo jak i na tłoku.

Tak więc zostaje mi wymiana/szlif.

Chcialem się jeszcze tylko upewnić, czy to na pewno była przyczyna tego zachowania i tego że nie odpalał ? :<




_________________

[center] Był Keeway Matrix '07 i Yamaha Aerox '05 Jest Derbi Senda X-Treme '08 ! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2013, 12:42 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
no to zycze powodzenia w szlifowaniu d50b0. Tam oryginalnie byly montowane na nicasilu, chyba ze juz nie masz oryginalnego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 11:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2012, 22:37
Posty: 190
Pojazd: Derbi Senda X race 50 SM 2007
Tak., Chłopie ale ty bzdury opowiadasz , lepiej sie nie wypowiadaj w tematach jesli niemasz pojecia .

Mierzej, Tak , rysy na cylindrze = spadek kompresji , moc bedzie malala , motorek moze nie rowno chodzic .




_________________

Używajcie Polskich znaków ! Obrazek
Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE .

Aktualnie jeżdzę Derbii Sendą x Race z 2007 r

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 12:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2011, 18:47
Posty: 120
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd: Derbi Senda X-treme SM
No ale mimo wszystko kompresja była, bo odrzucało mi palca.

Mam jeszcze pytanie, jak mam sprawdzić czy mam silnik EBS czy D50B0, bo oglądając inne Sendy z 2008r. zauważyłem że ich silniki różnią się trochę konstrukcją, chodźby umieszczeniem przepustnicy oleju. Mogę gdzieś sprawdzić na zewnątrz ? jest gdzieś ten silnik podpisany?


I jeszcze nie wiem co z tym szlifem, chciałem kupić tłok meteora selekcji A do pierwszego szlifu, ale pasujące do mojego cylindra są tylko tłoki, które są przeznaczone do cylindrów aluminowych... a ja mam żeliwo : c




_________________

[center] Był Keeway Matrix '07 i Yamaha Aerox '05 Jest Derbi Senda X-Treme '08 ! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 14:29 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
Bienieeek, to moze ty sie troche doinformuj. Mierzej, po pierwsze selekcje to sa w cylindrach aluminiowych a nie w zeliwnych, a po drugie skad wiesz, ze masz zeliwo, oryginalnie byly aluminiowe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2013, 9:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2012, 22:37
Posty: 190
Pojazd: Derbi Senda X race 50 SM 2007
Tak., Co ty w ogóle wygadujesz , my o jednym ty o drugim , mowimy o selekcjach tłoków a Ty szanowny kolego wjeżdzasz z selekcjami cylindrów , szlifuje sie na wymiar pod dany tłok i dany luz odpowiedni do silnika i radze Tobie sie doinformowac, ewentualnie szlif mozna nazywać kolejno cyframi .
Tak wyglada silnik D50B0
http://www4.picturepush.com/photo/a/123 ... SC1158.jpg




_________________

Używajcie Polskich znaków ! Obrazek
Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE .

Aktualnie jeżdzę Derbii Sendą x Race z 2007 r

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy