Dzisiaj jest 19 lut 2025, 7:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 sie 2010, 8:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Witam, piszę w imieniu kolegi, który właśnie założył do swojego DiTecha cylinder malossi 70ccm i pytanie brzmi, ile ma dolewać oleju do baku (dozownik też jest). Ja gdzieś słyszałęm że 25 ml. Ale nie jestem pewien, może ktoś z Was będzie wiedział?




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 9:26 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
25ml na 2l chyba




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 13:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
to na pełny bak ma lać jakieś 75 ml?? Nie za dużo? Bo przecież jeszcze jest dozownik




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 13:55 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
vitek94, POD Żadnym pozorem nie dolewajcie oleju do baku w DiTechu. Zasyfisz cały wtrysk i potem będziecie musieli je czyścić.
Niestety ale wtrysk to nie gaźnik. Smarowanie idzie od krućca do cylka. A paliwo jest wtryskiwane bezpośrednio do cylka i odrazu spalane więc i tak nie miałoby to sensu.


Ostatnio zmieniony 28 sie 2010, 13:56 przez Darex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 14:40 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Darex, ma racje. Tez slyszalem ze mieszanki ma sie nie robic w Ditechu, ale ile w tym prawdy to niewiem. Ja bym jednak nie lal




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 15:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Ok dzięki, przekaże koledze, żeby nie dolewał oleju do baku :)




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 10:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
Zawsze może ustawić podawanie więcej przez dozownik ;P Chyba^^




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title


Ostatnio zmieniony 29 sie 2010, 10:44 przez SuzKamo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 11:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
SuzKamo pisze:
Zawsze może ustawić podawanie więcej przez dozownik ;P Chyba^^


Jak masz pisać takie bzdury to lepiej nie pisz nic.

Di-Tech ma elektryczną pompkę oleju i nijak jej nie przestawisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 11:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
Jesteś w 100% pewien ? :)




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 11:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
mi się zdaje że przez komputer jest możliwość zmiany ustawień pompki dozownika, ale po co się w to bawić, jeśli wszystko jest w porządku sam dozownik powinien wystarczyć, chociaż pasowało by ustawić przez komputer dawkę paliwa większą bo większy cyl = więcej potrzeb :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 12:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Nie, nie jestem. Nabijam sobie tylko posty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 12:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Scratch pisze:
chociaż pasowało by ustawić przez komputer dawkę paliwa większą bo większy cyl = więcej potrzeb :)


Kumpel do tego cylka Malossi dostał sportowy komputer malossi który podaje więcej paliwa




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 13:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
No ale przecież stem mówi ze nie ma żadnej opcji więc skoro wie lepiej to się tu spierać nie mam zamiaru. Co innego gdy ktoś się spiera z kim innym a nie z pracownikiem serwisu, Pozdrawiam:)




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 13:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
SuzKamo, jak pracujesz w serwisie to przepraszam na pewno wiesz wszystko najlepiej. Napisałeś, że jest dozownik, który można podregulować a w Di-Techu nie ma dozownika.
Poza tym wymienić cały komputer a podregulować to chyba różnica. Seryjnego ECU nie da się regulować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 13:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
Nie napisałem ze pracuje w serwisie a poza tym jeśli się chce i wie co i jak, wszystko da się zrobić bylem świadkiem jak pewien osobnik tak zrobił i proszę nie spieraj się ze mną, to mój ostatni post co do tego tematu, ponieważ nie mam zamiaru ciągle się kłócić niech zostanie tak że Ja i Ty wiemy swoje i po sprawie.




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title


Ostatnio zmieniony 29 sie 2010, 13:57 przez SuzKamo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 14:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Chyba jakoś musi dać się ustawić dawkę paliwa w Di-techu przez komputer, co jeśli wystąpi błąd i się coś przestawi ? Wtedy by było trzeba od razu wymieniać komputer a tu by cos się nie zgadzało.
Jeśli ma sportowy ECU to wiadomo o co chodzi ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 15:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Ludzie, po co piszecie posty zaczynające się od "chyba", "raczej", "powinno się dać", "kumpel miał i dało rade".

Z tego co widzę to niewiele osób biorących udział w dyskusji ma Di-Techy i uwierzcie mi, że mimo że to też silnik 2T to na prawdę wiele rzeczy jest inaczej rozwiązanych niż w gaźnikowcu.
Proponuję kupić sobie Techa, pobawić się z nim kilka lat, poczytać trochę inne fora i wtedy będąc pewnym tego co się mówi można nawiązać konstruktywną dyskusję.

Wracając do tematu - w silnikach morini na wtrysku są trzy typy ECU:
- blokowane (bodajże do 7k obr/min)
- odblokowane
- sportowe Malossiego
Bez względu na typ, komputer wysyła impulsy do pompki paliwa na podstawie obrotów silnika i nie da się tego skorygować. Wielu osobom wydaję się, że można wgrać sportowe mapy do komputera lub go po prostu podpiąć w serwisie do jakiegoś "cudownego komputera" i wszystko pozmieniać wg naszego uznania, natomiast prawda jest taka, że jest to niewykonalne. Jedyne co można zrobić z ECU to odczytać jego wersję, sprawdzić błędy i je w razie potrzeby wykasować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 16:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
Serio?? No to zwracam honor :roll:




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 17:29 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
stem, ma racje. Nie ma zadnych map do ditecha ani nic z tych rzeczy. To sa MITY. Jest takie urządzenie jak gameboy ktore podpina sie do ECU i dzieki niemu mozesz sprawdzic obroty i inne pierdoly.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 15:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Dante182 pisze:
Jest takie urządzenie jak gameboy ktore podpina sie do ECU i dzieki niemu mozesz sprawdzic obroty i inne pierdoly.


A trochę odbiegając od tematu to można z ecu odczytać przebieg skutera??




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy