Booyaka pisze:
Powiedzcie mi jeszcze jak można "zamulić cylinder"? Przy mniejszych obrotach tłok jakoś inaczej pracuje?
_________________
Też tego nie rozumiem
Na niższych obrotach tłok chodzi wolniej góra-dół (to chyba logiczne) więc wolniej ściera rysy po honowaniu.
Cytuj:
Kilka osób na innym forum docierało simsony na dość mocnych setach z seryjnymi wydechami. Nie wiem czy wszyscy, ale większość po zmianie wydechu na docelowy od razu zatarła cylinder. Wg mnie powinno się docierać na docelowym wydechu.
Czytałem te tematy, ale wg. to była wina marnej jakości tłoków, i niedokładnego połączenia wydech-cylinder, po za tym simsony mają dużą odległość sworzeń-denko przez co szybciej zużywają się pierścienie.
Jakby tak było to wszyscy którzy kupili sportowy wydech do skuterów seryjnych które mają już spory przebieg nie cieszyli by się długo z jazdy... To jest mit
Nie musisz się o to bać, docieraj na serii, tak jak wcześniej pisałem i używaj oleju półsyntetycznego dobrej jakości (polecam Castrola Scooter Racing Actevo 2t w szarej butelce, gdyż zielona to syntetyk a czerwona mineralny).
_________________
Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE Romet
Custom-KlikWitamina
Witamina B6 Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"