Dzisiaj jest 01 sie 2025, 10:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 12:12 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Patrykcrazys pisze:
YATO wiadomo jedna z najlepszych firm jeżeli chodzi o kluczę.
YATO to chińska firma wchodząca w skład grupy TOYA też chińskopodobnej.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 12:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Chodziło mi o Toya sorry.
Myślałem, że to już niezły produkt?
Mam kolegę, który ma warsztat może pożyczyłby mi taki klucz.
A na jakie ustawienie powinien być taki klucz?
Bo nie wiem czy takim warsztatowym, który jest do samochodów głównie będzie miał taką skalę.




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 12:24 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Yato jak na chińszyznę ma niezłą opinię pod względem ceny, wykonania i wytrzymałości narzędzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 12:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
A jak myślicie.
Mam zamiar zmienić rolki z 3.5g na 4.6g czy 4.8g i zastanawiam się czy wymiana sprężynek sprzęgła bez centralki coś da?
Na stage6 pomarańczowe.
Czy lepiej by było jakbym od razu kupił i zamontował centralkę stage6 czarną?




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 13:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
jeżeli do domu chcesz kupić to ok. kup coś do 100zł tylko czytałem że tanimi kluczami nie można dokręcać z max momentem jaki oferują bo się psują wtedy. dokręcaj max 140nm a nic mu się nie stanie. znajdź sobie rozpiskę wytrzymałości śrub i dobierz klucz pod twoje potrzeby. kup taki chociaż do 110nm to będziesz miał do przykręcenia głowicy w samochodzie itd :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 13:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
A skąd mam wiedzieć ile nm wytrzymuje oryginalna nakrętka od f12? przy dokręcaniu.




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 14:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
masz internet to sprawdź sobie ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 14:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
No właśnie nie mogę znaleźć.




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 14:53 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Gdzieś pisało głowica w skuterze 15-20Nm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 15:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
jeżeli jest to śruba M6 to dokręca się od 7nm do 15nm...
do dokręcania sprzęgła,wariatora najlepszy według mnie jest klucz pneumatyczny-jak już mówicie o tych siłach to popularne małe pneumaty mają 120nm,




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 15:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
śruba m6 jest to 10.8 nm. 15 jest już za dużo a napewno nie w aluminium ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 16:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Traczu, no przecież wiem tylko chodziło mi o to aby nie kupował wychylanego tylko ten co przeskakuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 16:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
ja mam praktycznie całe wyposażenie warsztatu firmy yato i są to całkiem niezłe narzędzia. jakoś do ceny jest bardzo dobra, ten klucz nie przeskakuje tylko pyka :D

dla śruby o twardości 8.8 wytrzymałość ok 40nm a dla 10.9 ok 55nm. zwykłą grzechotką na 1/2 bez zapierania się jest się w stanie dokręcić właśnie na taki moment z tego przedziału co podałem. mowa o kluczu długości ok 25cm


Ostatnio zmieniony 04 sty 2013, 17:54 przez bart1aerox100, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 17:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
Cytuj:
śruba m6 jest to 10.8 nm. 15 jest już za dużo a napewno nie w aluminium ...

z tymi momentami to bym się kłócił bo 10.9 to twardość szpilki,a książkowo sruba o takiej twardości jest stanie wytrzymać ok. 15nm :) ale dobra... :)
w szkole miałem taką samą tabelkę jak ta:http://www.softdis.republika.pl/pm/pm20405/poprawki/dane_dokrecania_srub.pdf




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 18:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
10.8 jest to moment dla twardości 8.8 a nie 10.9,
tylko że jak patrzyłem kluczem kiedyś jak to jest z tymi momentami to przy dokręcaniu nakrętki za mocno za każdym razem zrywało gwint na śrubie a nigdy nie w nakrętce, i tak było w przypadku śrub 5.8, 8.8 , innych nie miałem


Ostatnio zmieniony 04 sty 2013, 18:04 przez bart1aerox100, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 18:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Chłopie nic się nie bój nie ma takiej opcji że się odkręci.
Weź dwa klucze jeden na nakrętkę od magneta drugi na nakrętkę od wału i zakręcasz na maxa, nie ma prawa się wtedy odkręcić.


Ostatnio zmieniony 05 sty 2013, 12:58 przez Słodki-Skc, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2013, 22:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Ok.
Mam tą blokadę tłoka i załatwiłem sobie od kolegi klucz dynamometryczny do 200N i 50cm więc spokojnie dam radę.
Tylko teraz na ile N ustawić klucz, żeby dokręcić wariator?
Chcę też odkręcić sprzęgło i tutaj też pytanie na ile N je dokręcić?
PS. F12 do wariatora klucz 17 a do sprzęgła?




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 10:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
ale poco ten klucz dynamometryczny do tego... zakręc tak jak kolega Słodki-Skc napisał,albo tą blokadą bo itak nie byłbyś w stanie ukręcić tej śruby na wale...chyba,że skakałbyś po niej :D a i nie polecam tej "blokady tłoka" bo może denko tłoka pęknąć przy dokręcaniu
najlepiej załatw sobie pneumata :wink:




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 10:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Co do blokady to posiadam TAKĄ blokadę a nie tą wkręcaną w tłok.
Co do tego klucza. I tak zepsuła mi się grzechotka a czymś do muszę dokręcić.
Z jaką siłą dokręcać ten wariator i z jaką sprzęgło?




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D


Ostatnio zmieniony 05 sty 2013, 10:39 przez Patrykcrazys, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 18:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2010, 14:43
Posty: 154
Lokalizacja: Leżajsk(podkarpackie
Pojazd:
50 nm zarówno wario jak i sprzęgło, tylko pamiętaj,że dokręca się długim ciągłym ruchem aż pyknie myśle,że wiesz o co biega :)




_________________

Projekt DRAGSTER "SpeedY"
mini bike z silnikiem Speedfight'a
"!!" Filmik z jazdy->https://www.youtube.com/watch?v=9SXmFARVUo8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy