Dzisiaj jest 22 lis 2024, 22:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 cze 2016, 21:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2016, 13:36
Posty: 54
Pojazd: Piaggio 50
Witam. Otóż jak w temacie, gdy wleje strzykawka trochę paliwa przez fitr powietrza to dopiero odpala(skuter) ,a jak bez podlewnia to nic. Tak się dzieje jak na zimnym silniku go odpalam. Jakieś pomysły co może być nie tak??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 cze 2016, 22:27 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Prawdopodobnie jest problem z ssaniem. Nie zaszkodzi sprawdzić samego kranika podciśnieniowego ,i wyregulować gaźnik.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2016, 6:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2016, 13:36
Posty: 54
Pojazd: Piaggio 50
Znaczy kranik to sprawdzałem, wyjmowalem i czyscilem , nawet jak zessę strzykawka to leci. On na zimnym silniku tak nie chce palić, a jak go trochę rozgrzeje to odpala normalnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2016, 7:15 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
W takim razie zmierz kompresję, bo może jest już za niska i na zimnym nie chce palić.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2016, 18:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2016, 13:36
Posty: 54
Pojazd: Piaggio 50
Okej sprawdzę to

-- 28 cze 2016, 19:55 --

Żeby zwiększyć kompresje to trzeba wyeliminować lewe powietrze?


Ostatnio zmieniony 28 cze 2016, 20:38 przez Kamilxmoto50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2016, 19:44 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Lewego powietrza ma nie być. Jak chcesz to w ogóle wyregulować (w sensie, kiedy odpala).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2016, 20:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2016, 13:36
Posty: 54
Pojazd: Piaggio 50
Na zimnym odpala ze strzykawki a na cieplym normalnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2016, 22:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Ssanie działa czy nie?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2016, 6:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2016, 13:36
Posty: 54
Pojazd: Piaggio 50
Działa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2016, 7:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
To sprawdź szczelność silnika




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2016, 8:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2016, 13:36
Posty: 54
Pojazd: Piaggio 50
Jednak jest lewe powietrze, cylinder jest nieszczelny, i tam gdzie jest ta uszczelka z aluminium to powietrze dochodzi. Musze wsadzuc tam zwykla zeby bylo ok. :-\




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2016, 21:36 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Kamilxmoto50 pisze:
Jednak jest lewe powietrze, cylinder jest nieszczelny, i tam gdzie jest ta uszczelka z aluminium to powietrze dochodzi. Musze wsadzuc tam zwykla zeby bylo ok. :-\

Chodzi Ci o uszczelkę pod głowicą? Kup nową o takiej samej grubości i po sprawie. Kombinując z innymi będziesz miał problem, bo w tym miejscu panuje najwyższa temperatura i ciśnienie. BTW uszczelki używaj tylko raz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2016, 19:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2016, 13:36
Posty: 54
Pojazd: Piaggio 50
Cylinder złożyłem,ale zauważyłem że po wkreceniu świecy i podlaniu, wyskakują bombelki, czyli dochodzi powietrze przez świece. Jak to można zabezpieczyć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2016, 20:21 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Albo słabo dokręcasz świecę, albo uszczelka jest już tak spłaszczona, że nie uszczelni. Chyba, że oberwałeś gwint w głowicy i teraz tylko jej wymiana Ciebie czeka. Zmień świecę zapłonową na nową, bo to się powinno robić co kilka tysięcy kilometrów przebiegu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2016, 21:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2016, 13:36
Posty: 54
Pojazd: Piaggio 50
Świece w miarę mocno dokrecam, bo boję się żeby gwintu nue zerwać (Gwint jest ok).A o jakiej uszczelce mówisz tzn. jak ona wygląda??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2016, 21:50 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Kamilxmoto50 pisze:
o jakiej uszczelce mówisz tzn. jak ona wygląda??

Takie "kółeczko", co lata na świecy. To uszczelka i jest bardzo ważna, bo skoro masz tam "bąbelki" to na bank nie trzyma. Zmień świecę na nową i będzie ok. Dwie sprawy, nową świecę będziesz musiał dokręcić o około obrót więcej, bo ta uszczelka się musi dopasować (spłaszczyć). Druga i najważniejsza to nigdy nie odpalaj silnika na krótko po zamontowaniu nowej świecy zapłonowej, bo będziesz miał z nią cyrki. Najlepiej przejechać się na niej kilka kilometrów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2016, 13:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2016, 13:36
Posty: 54
Pojazd: Piaggio 50
Ok, dzięki wielkie postaram się ją wymienić. :-D

-- 01 lip 2016, 14:44 --

Dalem mu inną swiecę i odpalił. :-D Ale jak sie troche rozgrzal i go zgasilem to ledwo ledwo odpalic. Dodam ze cylinder sie mocno grzeje, moim zdaniem to przez wydech, pewnie ma blokade w srodku. :-\




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2016, 18:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Kamilxmoto50 pisze:
Dalem mu inną swiecę i odpalił. :-D Ale jak sie troche rozgrzal i go zgasilem to ledwo ledwo odpalic.

Pominąłeś to?
Cytuj:
Druga i najważniejsza to nigdy nie odpalaj silnika na krótko po zamontowaniu nowej świecy zapłonowej, bo będziesz miał z nią cyrki. Najlepiej przejechać się na niej kilka kilometrów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2016, 20:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2016, 13:36
Posty: 54
Pojazd: Piaggio 50
Znaczy sorry ja nie dałem nowej tylko wykrecilem z innego motoroweru bardziej szczelniejsza i to pomogło.

-- 03 lip 2016, 21:27 --

Może być za mała dysza główna jak nie chce odpalać?? Mam 65 nie zamamla??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy