Dzisiaj jest 15 lut 2025, 11:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 cze 2010, 18:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
szykuje mi się remoncik bo mam obecnie taki set:

chiński zestaw za 90 zł (tłok 2 razy już stanął w cylindrze)

orginalny wał 30 k przebiegu ma luzy bo widac po biciu wariatora

i przepuszczający simering od strony wario


i teraz polećcie mi bo chciałem wziąć za 80 zł poliniego sporta 70 żeliwo do szlifu (głowica pudełko orginalne jest ale brak tłoka pierścieni i sworznia)

tutaj fota

Obrazek



czy może orginalny cyl tgb za 250 parę zł


i do tego doradźcie mi jakiś wał i łożyska oraz uszczelniacze

z góry dzięki za pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 19:31 
**

Rejestracja: 13 cze 2009, 9:35
Posty: 428
Pojazd:
osobiście to bym tego cyla ze zdjęcia za 5 złotych nie chciał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 20:21 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Ten z foty ma trochę głęboką tą rysę. Odpuść go sobie. A myślałeś o tym??

http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... abc64ba5a8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 20:22 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
bez dokładnych pomiarów nie da sie ocenić czy się nadaje
na pierwszy rzut oka trzeba więcej zebrać niż 0.25




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 20:53 
**

Rejestracja: 12 sty 2009, 15:44
Posty: 233
Lokalizacja: Miasto
Pojazd:
ja bym zrobil tak :

cylek : airsal sport 70ccm http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 77c1ce1e21

do tego wal : top racing std
lozyska i uszczelniacze racing i na 100% bedziesz spokojnie jezdzil bez obaw o wal .

Takie jest moje zdanie a zrobisz co bedziesz chcial




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 21:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
dzięki za wszystkie dotychczasowe odpowiedzi

ten airsal posłuży trochę jak jest z żywotnością??

tego za 150 zł odpuszcze sobie nie chcę sobie psuć nerwów kolejnym badziewiem

i czy jeśli wymienie same łożyska z uszczelniaczami to wytrzyma wał na tym airsalu

czy może dać go do regeneracji??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2010, 21:57 
**

Rejestracja: 12 sty 2009, 15:44
Posty: 233
Lokalizacja: Miasto
Pojazd:
Najlepiej jak bys wymienil/dal do regeneracji , ale jak nie masz kasy to bierz jakies dobre lezyska + uszczelniacze np na skutercentrum racing dedykowane i bedziesz jezdzil . Airsal nie kreci wysokich obrotow , z pewnoscia wytrzymalby wal standardowy , ale jak masz bicia na wario to lepiej zrob cos z tym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 13:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2010, 22:22
Posty: 403
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
A jak bym wsadził mina lc :D




_________________

Sprzedam całą Aprilie SR na częsci
gg 1064217




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 20:44 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
dawid303, on chce remont, a nie swap.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 21:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
dawid jak masz tak pisać to się nie odzywaj lepiej

airsal duże obroty kręci??

czy jaki

jak bym dał wał do regeneracji to wytrzymałby oczywiście simmery i łożyska dałbym nowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 6:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2010, 22:22
Posty: 403
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
sory tylko zaproponowałem




_________________

Sprzedam całą Aprilie SR na częsci
gg 1064217




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 16:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
no to jak wie ktoś jakieś opinie na temat tego airsala

najchętniej żeby się ktoś wypowiedział kto go ma/miał

i czy brać wał który ma 200 km przebiegu sprawdzony bo wyciągnięty z oriona bo orion od razu miał wszystko na polinim 70 składane za 50 zł jak dla mnie taki jeden chce sprzedać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 16:27 
Zbanowany

Rejestracja: 09 cze 2010, 13:29
Posty: 95
Pojazd:
seb94, czyli ten wał jest pod 70 co masz kupić czy seryjny ? jeśli seria to jak chcesz, może paść, a po 2 jak kupisz ten wał to kupienie łożysk Cię nie ominie ...
Więc chyba lepiej dołożyć 200zł jeszcze i mieć nowy wał tuningowy ...




_________________

TGB 101s __ROK 2008__(kupiony w 09[salon])__KOLOR CZERWONY ^^

Optyka:
zdjęte prawe lusterko ^^

Mechanika:
---W WAKACJE--- ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 18:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
ktoś jeszcze sie wypowie

czy seria wał wytrzyma airsala i ogólne opinie o cylku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 19:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
Moim zdaniem wał po takim przebiegu nie wytrzyma.Jak masz wydać na regeneracje, to lepiej kup wał TopRacing STD tego airsala i dobre łożyska.Ta seria nie wytrzyma chyba, że dasz do regeneracji, ale to się nie opłaca.Co do cylka to nie kręci bardzo dużych obrotów.Żywotność zależy jak będziesz użytkował i jak dotrzesz, ale jak wszystko idelanie zrobisz to potrzyma ładnie.




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 20:30 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Cylek bardzo dobry jak za tą cenę. Mój kumpel ma i sobie chwali.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 17:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
dobra żeby nie śmiecić tematami to jest problem

dzisiaj nie wiem jaka u was jest pogoda ale u nas ciągle słońce i temp w granicach 25-30 stopni

byłem w szkole rano dojechałem z 1 przystankiem bez problemów (aż dziw że tłok nie spuchł)

postawiłem go przestał sobie w cieniu z 8 h

wróciłem do domu i zonk bo nie tylko cyl gorący jak cholera (co jeszcze jest normalne bo to ac) to dodatkowo całe kartery i pokrywa przekładni parzyły

aha droga do szkoły ma z 8 km

czy to normalne

z góry dzięki za odp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 17:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Normalne przy takich temperaturach, siedząc w domu się cały pociłem to wyobraź sobie co się dzieję w przekładni która przekłada spore obciążenia prawie szczelnie zamknięta(ten otwór chłodzący jest naprawdę mały).

Cyl AC nagrzewa się do temp. 120*C w takich upałach pewnie i więcej, jak nie traci mocy to co się bać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 21:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
tzn napisałem o tym puchnięciu bo mi już 2 razy w cylku stanął i jak sie nagrzeje porządnie to słychać jakby pierścienie aż trzeszczały

i jeszcze mam 2 problem tzn. jak ustawić z tyłu w hamulcu bębnowym kowadełko (czyli to co na frezie i linka tym pociąga) bo wymieniłem szczęki bo stare miałem zjechane i tera jak dokręcę tak żebym miał klamkę taką twardą żeby zahamować w ogóle to wtedy mi szczęki trą o bęben i dupa a jak popuszcze żeby nie tarły to znowu klamka taka miękka że się nie wraca sama

mógłby ktoś fotą zarzucić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 22:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2010, 22:22
Posty: 403
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
ta ja pojechałem na 4 km a tak zstał godzine w cieniu i sworzeń wypadł tzn się trocheułupał i cyl zatarty :cry:




_________________

Sprzedam całą Aprilie SR na częsci
gg 1064217




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy