Dzisiaj jest 21 lip 2025, 23:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lip 2014, 18:18 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
narazi to seria cylinder pali mi 5-6 litrów ... napisałem właśnie temat o tym, może mi ktoś pomoże ;/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 lip 2014, 18:23 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
strasznie , to ja na 70 mieszczę się w 4,5 l a lubię pociskać :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2014, 18:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
jarek2176 pisze:
strasznie , to ja na 70 mieszczę się w 4,5 l a lubię pociskać

mi pali od 4,5-5l na seryjnym filtrze, natomiast na stożku spalanie wacha się koło 6l
Odnosnie wyboru cylindra to sam jestem szczęsliwym, posiadaczem Malossi Sporta, nie miałem z nim większych problemów, oprócz zepsutej uszczelki pod głowicą. DR i TOP mają na pewno lepszy tłok niż malossi są 8 kanałowe mowa o minarelli horizontal i umożliwiahją osiagniecie wyzszyj prędkości od malossiego, lecz malossi ma niby lepsze przyśpieszenie (takie cos można wyczytać na scooterkingz) Myślac dalej można więc dojść do podziału cylindrów tych na przyśpieszenie i v max, nie ma takiego podziału w cylindrach, tak samo jak niema nisko i wysokoobrotowych, są tylko klasy sport racing itd. Nie wolisz czegos mocniejszego np Malossi MHR Replicy do tego Yasuni c20 lub c21

-- 21 lip 2014, o 18:42 --

Chybaze interesuje ciebie jedynie klasa sport, ale gaźniczek 17,5mm nadaje sie główne do serii, nic się złego nie stanie przy 70, ale na pewno żywotnosć cylindra spadnie, nie tak drastycznie jak na 12mm, ale spadnie przez gorsze chłodzenie wewnetrzne. Ja proponuję zakupić gaxnik 21mm przy odpowiedniej regulacji spalkanie na nim będzie nie wiele się różnic od spalania na gaźniku o gardzieli 19mm, natomiast poprawie ulegnie chłodzenie wewnętrzne (będzie mniejsza temp spalania)




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2014, 19:10 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
nie wiem czemu takie spalanie... dysza 75 i 65 siedziałem godzinami nad regulacją i nic... bez ssania po daniu gazu gaśnie... z ssaniem jedzie do 30 km/h i koniec. na dyszy 90 troszkę go muli ale jeździ... jest w sumie ok ale spalanie 5,5 l/100km to dla mnie na seri cylku i filtrze tragedia.
Do tego mam problem z tym że czym dłużej jeżdze tym mniej ma mocy i spada v-max :(
coś jakby nabierał lewego powietrza bo to nie możliwe że nowy gaźnik dellorto 17,5 i nie da się wyregulować na dyszy 75 czy 65 :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy