Dzisiaj jest 04 gru 2024, 18:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 15:02 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
A skąd mam wiedzieć czy mam membranę dobrą?? Można jakoś sprawdzić bez rozbierania?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 17:48 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
ZMIANA !!
Proszę o pomoc na te 2 pytania:

1)
Wykręciłem dziś świecę i nie jest okopcona a ma taki kolor:
" http://imageshack.us/photo/my-images/68 ... 028dr.jpg/ "
" http://imageshack.us/photo/my-images/89/dsc00029kl.jpg/ "
" http://imageshack.us/photo/my-images/10 ... 030cu.jpg/ "

2)
Czym jest to spowodowane: podczas jazdy muszę wkręcić nią jak wrzucam z 4 na 5 do 10,5 tyś obrotów, i z 5 na 6 dopiero jak dokręcę na 5 do 11 prawię tyś obrotów? Inaczej moto ma ciężko się rozbujać, a jak spadnie delikatnie poniżej 80km/h na 6 to już nie ma mowy o przyspieszeniu bez redukcji, nie mowie do wyprzedzania tylko np. zakręt albo coś, to co może być nie tak????

Oraz jak mam np. 5 i spadnie mi z 70 do 60/65km/h to już się buja i buja, jak zacznie przekraczać próg 9,3 tyś do 9,5 tyś do dopiero zaczyna zbierać a wcześniej ma ciężko, a czasami i nawet do tych 60km/h jak spadnie to już muszę redukować do 4, dlaczego?? Czasami podczas jazdy denerwujące jest to .
Bo denerwujące jest to, że jadę nie całe 80km/h a muszę na 5 trzymać wysokie obroty bo jak wrzucę 6 to zwalnia zamiast przyspiesza / utrzymywać obroty

CZEKAM NA POMOC !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 19:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Wg mnie za duzo paliwa dostaje i go przylewa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 19:28 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
No to odp. jest na 2 pyt. a na 1?? Pomóżcie !!!

PS: No ale świeca nie jest okopcona, a raczej powinna być.


Ostatnio zmieniony 07 wrz 2011, 19:29 przez konrad9510, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 21:38 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
REFRESH




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 9:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
właśnie nie powinna być okopcona

membranę sprawdzisz tylko wyciągając ją i sprawdzając czy nie ma prześwitów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 13:34 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Ale mi chodzi że powinna być okopcona gdy by zalewało nią.

No więc czym jest spowodowane z tymi biegami co opisałem wyżej????

oraz co oznacza ten kolor świecy co mam???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 16:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2010, 16:13
Posty: 178
Lokalizacja: Gostynin
Pojazd:
Zobacz membrane kupiłem teca i mniej pali bo miałem rozwalona... GŁUPOTY GADACIE ZE 6l to normalne !!! MOJA RS ZE STOŻKIEM GAŹNIKIEM 21mm PALI 4.0 max do 4,5 !!! i idzie 100 licznikowe :)
4l a 6l to wielka różnica zobaczcie przez cały rok ile można zrobić więcej km !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 18:07 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Ile dałeś za tą membranę??

Można w końcu z głupiec z tym spalaniem ile w końcu to norma a ile nie :/.


Ostatnio zmieniony 08 wrz 2011, 18:08 przez konrad9510, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 20:36 
*

Rejestracja: 04 lut 2010, 19:29
Posty: 97
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
ej co do tych biegów ... jakie masz zebadki ?




_________________

cała yamaha na czesci :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 21:24 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
zębatki seria, tylną mogę policzyć jak ma to znaczenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 21:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Witam. Może być to banalne proste, a może nie . zobacz czy masz mocno łańcuch naciągnięty. Nie może być struna. Musi mieć luz. Byc może to jest to . Ale to tylko moje przypuszczenia. Ja u soebie tak miałem ,że tez niechciał na 6 biegu jechać . Zwalniało jakby mocno wiatr wiał. I zobacz czy nie hamuje ci żaden klocek w zacisku hamulcowym o tarcze.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 08 wrz 2011, 21:28 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 15:24 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Właśnie łańcuch ma luz, nie jest na sztywno, ma swój luz, mi na 6 dopiero ciągnie jak na 5 wkręcę do prawie 11 tyś obrotów i jak dobrze będzie to załapie i od razu inaczej, a tak to jak napisałeś jakby wiatr mocno wiał, zaraz idę policzyć te zęby w tylnej zębatce, bo do przedniej nie mam dostępu, chyba ze można inaczej policzyć :D, a czym może być to jeszcze spowodowane? Zwiększyć mu dawkę powietrza?? Pomoże?

PS: Klocek raczej nie hamuje, a z resztą tarcze się nie grzeją.

PS2: 47 zębów jak dobrze naliczyłem tył. Więc czekam na pomoc.


Ostatnio zmieniony 09 wrz 2011, 19:04 przez konrad9510, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 21:07 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
REFRESH




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 21:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
No dziwna sprawa. A weź jak jedziesz tak do włącz ssanie . i zobacz co sie wtedy stanie .




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 09 wrz 2011, 21:16 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 21:55 
*

Rejestracja: 04 lut 2010, 19:29
Posty: 97
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
skoro masz seryjne zebadki to robiła tak samo jak ja kupiłes ?




_________________

cała yamaha na czesci :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 7:30 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
@UP, ale skuter czy jaki moto??, że ci spala 3l.??
@2UP: Właśnie nie pamiętam, ale chyba nie, tzn z 4 na 5 to nie musiałem jej tak wkręcać wysoko, a z 5 na 6 to czasami tak właśnie było, że zwalniało, lecz nie zawsze ( mówię tutaj, że nie wkręcając jej tak wysoko), od tego momentu jak mi się ssanie zawiesiło na lince i jak odblokowałem je to chyba od tamtego momentu.
@3UP: Dziś będę jechał do babci to włączę i potem napisze jaki efekt.

No więc czekam na kolejne propozycje.


Ostatnio zmieniony 10 wrz 2011, 7:32 przez konrad9510, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 8:51 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
konrad9510, skuter, a jak wcześniej miałem sende, to przy spokojnej jeździe potrafiłem nawet do 2.8 zejść, kumplowi senda z cylem mhr replicą 80cc, reszta seria i pali mu przy normalnej jeździe koło 4, jak pociśnie to w porywach do 5.5 - 6




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 9:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Igi pisze:
konrad9510, skuter, a jak wcześniej miałem sende, to przy spokojnej jeździe potrafiłem nawet do 2.8 zejść, kumplowi senda z cylem mhr replicą 80cc, reszta seria i pali mu przy normalnej jeździe koło 4, jak pociśnie to w porywach do 5.5 - 6


no bo oni tak tylko gadaja. naczytali sie debilnych tematow ze 50 pali 6 litrow i maja. kreca sróbkami w gaźniku a żaden nie wie co robi a potem płacz ze mocy nie ma i pali dużo :lol: :lol: :lol:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 12:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
ja się przy jeździe na każdym biegu do 9 tyś mieszczę w 4,5l/100

gaźnik 16mm dysza 105 full seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy