Dzisiaj jest 04 gru 2024, 18:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 14:01 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
No więc rozebrałem, zaznaczałem, liczyłem w pamięci i wyszła mi liczba :D A teraz na serio więc dziś policzyłem przed chwilą i wyszło mi 12z. Zaznaczałem jak Krzysiek kazał :). Czekam na kolejne rady.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 18:43 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
REFRESH :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 18:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Twój mentor przemówił : :mrgreen:
Tak więc skoro zębatki masz 12-47 czyli dobre.Tzn powinien mieć moc. Jeszcze jednym sposobem który możesz sprwadzić aby wyeliminować efekt za małej dyszy w gaźniku to podczas przyspieszania na wyzszych biegach gdy nie ma juz tej mocy spróbuj dac mu ssanie i zaobserwuj co się stanie. Jak będzie lepiej to wiadomo,że potrzebna większa dysza. Jak nie będzie różnicy albo bedzie przerywal albo go zmuli to wiadomo ze dysza nie jest za mała. Tą operacje możesz przeprowadzić kilka razy tylko za każdym razem naciskając mniej ssania czyi w pierwszej próbie wcisnij całe a w drugiej juz np. wcisnij połowe. Potem zdaj relacje.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 19:15 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
No więc jutro wyjadę do budy trochę wcześniej i sprawdzę to. I jak wrócę to napisze.
Zapraszam do lektury :D
A jeszcze jedno dlaczego jak jest zimny to zostawia za sobą kupę dymu? xd, odpalam go za nim ruszę chwilę to trwa i potem jak wyjeżdżam na ulice to pierdzi, dym cala rura idzie i potem gdy dojdzie do 7 tyś zaczyna łapać potem 2 złapie z 8 tyś i potem już jest dobrze i potem po lekcjach tak samo się dzieje tylko na zimnym czemu?? Wiem, że trochę zawsze kopci jak jest zimny ale jak widzę jak odjeżdżają z sq. to nie zostawiają tyle dymu i dobrze im zbiera od zera a nie to co mi , dym cala rura :D. Dodam, że przed wczoraj zmieniałem olej, bo kupiłem jakiś za 14 zł i właśnie na nim to się wszystko działo, przedwczoraj wymieniłem ten olej do 0 spuszczony na olej Castrol R2 coś takiego :D i myślałem, że przez 2 dni spali to :D, nie wiem ile mam do budy 15 min drogi nie cale, w tym odcinek 2km po 90km/h :D, i myślałem ze przepaliłem go już :D bo wiadomo trochę siara tak odjeżdżać z sq :D, dla chętnych mogę sprawdzić ile mam dokładnie km do budy oraz za podać filmik jak kopci, ale to jeszcze jak kopci na tym starym oleju, dla chętnych mogę nagrać filmik jak na tym oleju kopci chyba trochę mnie już.
I wg. na tym oleju się trochę polepszyło z tymi biegami ogólnie jest lepiej, ale jeszcze to nie to :D 6b. szybciej chwyta teraz jak wcześniej ale to nie to do końca :D jutro z tym ssaniem zrobię.
Ale się rozpisałem :d
PS: Kszysiek podaj gg :P

PS2: To już mój romet 2b. bez problemu się rozpędza się na zimnym :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 19:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
konrad9510, Kurde troche szkoda mi Twojej RS.Nie znasz podstaw silnikow benzynowych a szczególnie 2t. To ze kopci to normalne na zimnym takie sa 2t. No i przede wszystkim przed kazda jazda rozgrzewaj motor! Albo jak juz ci sie spieszy to jedz na niskich obrotach czyli np. opalasz motor nie pochodzi z 30 sec wkladasz kask itp. nastepnie wrzucasz 1 i powoli ruszasz wkrecasz max do 5k i wrzucasz kolejny bieg i nastepnie. Skoro ty po odpalanieu od razu dajesz mi w P-zde no to zapewne cylek jest juz niezle sciorany przez co kompresja niska i mocy na wysokich biegach nie ma. Unikaj jak ognia pałowania 2t na zimnym !!!




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 19:57 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Kurcze, przecież znam zasadę, wiem, że zimny 2T kopci, zaraz dodam filmik na yt i zobaczysz czy to normalne, akurat chwilę pochodził i gazowałem mu specjalnie żeby pokazać o co mi chodzi, a tak ogólnie to wchodzę do garażu odpalam wyprowadzam zamykam garaż zakładam kask chwile czekam i dopiero jadę !!. Wiem, że kopci ale to co pokażę to chyba coś nie tak jest. Dodam, że do nagrania filmu specjalnie gazowałem mu na zimnym. Oraz to było jeszcze na tym starym oleju. Oraz przerywa i się wolno buja na zimnym silniku tzn, jak już trochę pochodzi za nim pojadę.

" http://www.youtube.com/watch?v=1louBM_4M-I "


Ostatnio zmieniony 15 wrz 2011, 20:12 przez konrad9510, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2011, 21:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
To dymienie to normalne.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2011, 6:34 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
A przerywanie gdy wyjeżdżam z podwórka też normalne?? Tak jak pisałem ciężko ma do 7 tyś potem 2b. złapie 8 tyś i potem jest dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2011, 7:17 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
konrad9510, Silnik nie jest rozgrzany, więc zwykle tak bywa, ja np też tak mam dlatego pierwsze 2 km jadę na pół manetki (6, max 7 tys obr)




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2011, 14:58 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
No wiem, że silnik nie rozgrzany no ale przerywa, że ma ciężko dojść do tych 6 tyś przynajmniej.
Jechałem dziś i bawiłem się tym ssaniem, powiem tak, ogólnie różnicy nie ma, a nawet jakby delikatnie gorzej, ale tak jest, że albo obroty stoją w miejscu mówię tutaj na ssaniu, lub bez ssania delikatnie zaczyna przyspieszać. Ale ogólnie mówiąc różnicy nie ma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 8:08 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
REFRESH




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 9:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Jezu juz mnie denerwujesz tym zachowaniem moze przyznaj sie ile masz lat? 12?moze 13? Tak,bardzo widac jak znasz sie na silnikach 2t skoro placzesz ze na zimnym ci przerywa jak dajesz w .yzde na zimnym silniku. Nie wiem kto dal ci motor. a teraz odpowiem na Twoje ostatnie pytanie : Tak. Silnik zimny przerywa jak nie jest rozgrzany. NIGDY Nie przekraczaj bariery 5-6 tysiecy obrotow na zimnym silniku. chyba ze chcesz co jakis czas miec remont




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2011, 17:57 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Mam 16 lat, znam się na silnikach 2T, to dlaczego taki polski mój romet nie przerywa na zimnym?? Mówię tutaj o polskim romecie nie chinolu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 9:19 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
krzysiek39, <lol2> się już wkurzył :D

konrad9510, aż tak Ci to przeszkadza? Przejedziesz km i już takiego czegoś nie masz więc co się martwisz? To jeździj rometem :D




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 11:45 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
No trochę przeszkadza, a zwłaszcza jak z budy odjeżdżam jak się lampią wszyscy :D.
Cylek 60ccm i zapłon bateryjny mam w tym romecie to mógłbym nim ganiać :D, tylko problem z trzymaniem go :D Bym musiał zaczepiać go do czegoś :D.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 14:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
konrad9510, Spróbuj zamontować mniejszą dyszę główną i nie tak długo trzymać ssanie.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 14:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
konrad9510, jeżeli masz chiński cylinder to będzie tak dymił i miał dużo gorszę osiągi . A jeżeli masz oryginalny cylinder am6 to polecam zobaczyć uszczelkę pod głowicą bo wydaję mi się że spala się petrygo w moim przypadku tak było jak założyłem stary oryginalny cylinder am6 i nowy tłok meteor i nowe uszczelki to spalał się normalnie sam olej tylko i nie muliło go na niskich obrotach.




_________________

Popieram akcję przeciwko podpisaniu ACTA przez Polskę i domagam się szerokich konsultacji społecznych dotyczących wszelkich działań dotyczących podpisaniu ACTA.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 15:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
konrad9510 To co za problem postój chwile na parkingu rozgrzewając moto... Mi prawie tak samo moto kopci. Jak zimne to mocno a jak sie rozgrzewa to coraz to mniej.


Ostatnio zmieniony 18 wrz 2011, 16:02 przez vrathe, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 17:54 
Zbanowany

Rejestracja: 01 kwie 2011, 15:01
Posty: 206
Pojazd:
Cylinder oryginalny. No też myślałem o tej dyszy, ale mogą osiągi spaść przez to :/. Ja ssania wcale nie używam. Pali od tyknięcia. No ja pojadę jakieś 600m, do głównej drogi i nie kopci już, lecz jednak z pod budy jak startuje to najważniejszy start kopci i ciężko się wkręca na obroty :/, lecz jak ciepły git majonez jest :D. No cóż trza się przyzwyczaić.
Lecz jeden przyjeżdża crossem i bez problemu, odpali chwile pochodzi i normalnie jedzie i wcale mu nie przerywa, i trochę kopci , na pewno mniej niż mi. Lecz nie przerywa mu jak mi, u mnie przerywa, pierdzi nie wiem jak to nazwać.


Ostatnio zmieniony 18 wrz 2011, 17:55 przez konrad9510, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2011, 18:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
Ile razy mam pisać jest to wina uszczelki pod głowicą wstaw nową a zobaczysz różnice ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy