Dzisiaj jest 21 lip 2025, 23:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 20:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
A no własnie ja słyszałem ze była za uboga i i dlatego większa temperatura . Niech się jeszcze ktoś wypowie na ten temat

PS:tak apropo słyszałem iż im większy gaźnik tym lepsze chłodzenie (prawda czy fałsz)?




_________________

http://www2.cagefight.pl/zaproszenie/15038/ Wbijać !!!! :)


Ostatnio zmieniony 18 sty 2011, 21:16 przez Liga, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 21:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
niby prawda ale do 50cc nie zamontujesz np. gaźnika 24 dla chłodzenia :wink: musi być dopasowany po prostu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 21:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Z tym chłodzeniem to prawda zauważyłem zmianę między 12mm a 17,5:)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 22:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
wg mnie jakby była za uboga to by się prędzej zatarł




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 10:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Liga pisze:
A no własnie ja słyszałem ze była za uboga i i dlatego większa temperatura


Oczywiście,że zbyt uboga :)


W silnikach 4t jest podobnie, zbyt uboga mieszanka powoduje wypalanie tłoków, gniazd zaworów.




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 12:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
To co mam w końcu zrobić aby znowu się tak nie stało ?

PS: Tłok napewno nie walił o świece ponieważ świeca jest tak jakby schowana w głowicy, i japierw tłok by musiał walić o głowice ( a głowica jest cała).




_________________

http://www2.cagefight.pl/zaproszenie/15038/ Wbijać !!!! :)


Ostatnio zmieniony 19 sty 2011, 12:45 przez Liga, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 14:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Cytuj:
To co mam w końcu zrobić aby znowu się tak nie stało ?

Sprawdzić czy gdzieś nie łapie lewego powietrza, wyregulować gaźnik.
A ta kawa ma być z odrobiną mleka, a nie mleko z kawą.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2011, 16:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
Booyaka pisze:
Sprawdzić czy gdzieś nie łapie lewego powietrza, wyregulować gaźnik.
A tak kawa ma być z odrobiną mleka, a nie mleko z kawą.

Napewno zastosuje się do tego. Ma ktoś jeszcze inne pomysły?

Doszły mnie słuchy ze to wszytko mogła się stać od zepsutej cewki , może to być prawda?




_________________

http://www2.cagefight.pl/zaproszenie/15038/ Wbijać !!!! :)


Ostatnio zmieniony 19 sty 2011, 18:53 przez Liga, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2011, 8:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Liga pisze:
Doszły mnie słuchy ze to wszytko mogła się stać od zepsutej cewki , może to być prawda?



Nie.

Tutaj przyczyną była nie odpowiednia regulacja. Zastosuj się do tego co napisał Booyaka i będzie dobrze :)




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2011, 14:54 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Przyczynami wypalania się dziury w denku tłoka może być na przykład:
- nieprawidłowa świeca,
- zbyt wysoki stopień sprężania,
- zbyt ubogi skład mieszanki,
- niesprawnie działający system chłodzenia,
- nieodpowiednie paliwo,
- źle ustawiony zapłon
- ...




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !


Ostatnio zmieniony 20 sty 2011, 14:54 przez Junior, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2011, 16:40 
***

Rejestracja: 19 maja 2010, 20:29
Posty: 522
Lokalizacja: Lsc
Pojazd:
najpredzej to by miał zapłon xle ustawiony, iskra nie w tym momencie, mieszanki sie wiecej nazbierało w cylku i bum temperatura robi swoje




_________________

Łosice Stunt Team!! Zapraszam wszystkich zmotoryzowanych!!

www.losicestuntteam.cba.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 11:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
Ale w zapłonie nie było nić ruszane




_________________

http://www2.cagefight.pl/zaproszenie/15038/ Wbijać !!!! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy