Dzisiaj jest 19 lut 2025, 7:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: ECU Malossi
Post: 19 sie 2010, 17:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Witam, mam pytanie czy w Aprilii SR DiTech na seryjnej 50ccm mogę mieć ECU Malossiego?? Nic się nie stanie przez to?




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 13:56 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
a te ECU to nie dają do cyka?Chyba upatrzyłeś sr di-tech na allegro na części bo koleś właśnie ma u siebie w tej sr ECU i cylek ale to jest raczej do 70.Niech się inni wypowiedzą :)




_________________

Sprzedam 2 głowice do morini lc gaźnik gg:9005066




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 15:21 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
vitek94, dowiedzialem sie ze jesli zalozylbys to ECU to szybciej bedzie zuzywal sie cylinder, skuter moze byc mocniejszy, ale moze go tez zalewac. Wiec nie wiem czy sie oplaca;/ Zalezy czy tez szybko bedzie sie zuzywac cylek. Jesli nie to jeszcze ujdzie




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 20:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Mechanik który robił mojego DiTecha miał takiego ECU i włożył mi go :P Na razie o osiągach nic nie powiem, bo docieram ale raczej nie zalewa go i normalnie chodzi

Jeszcze jedno... mówicie że na ECU Malossi szybciej będzie się silnik zużywał... a to przez to że będzie miał większe obroty?




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox


Ostatnio zmieniony 21 sie 2010, 18:39 przez vitek94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 19:35 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
vitek94, obroty będą większę bo te Ecu podaje większą dawkę paliwa do cylindra.
Za darmo ci mechanik dal to ECu ?? :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 19:47 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Jak za darmo to daj mi adres do tego mechanika:D Tez sobie chetnie takie ECU zaloze:P
Jak bedzie mial wyzsze obroty to wloz cięzsze rolki i git :)




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 21:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Darex pisze:
Za darmo ci mechanik dal to ECu ?? :shock:


Za jakie darmo... jeszcze mi dopłacił :mrgreen:

A tak serio, to za naprawę płaciłem dość dużo, a w tej cenie zawarł tłoka vertexa, właśnie to ecu i robociznę.




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 21:08 
*

Rejestracja: 25 sie 2009, 22:57
Posty: 156
Lokalizacja: POLANIN
Pojazd:
... i ile za to zapłaciłeś? :P




_________________

TGB'uś the best

Taiwan Golden Bee czyli Taiwańska złota pszczoła

Dla tych co nie wiedzą :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 21:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Gdzieś czytałem że Ecu malossi w di-techu daje na prawdę dużo i nie jest to tania rzecz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 9:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
psikus pisze:
Ecu malossi w di-techu daje na prawdę dużo


To się bardzo cieszę :) :)

szczotkiewicz pisze:
... i ile za to zapłaciłeś? :P


No niestety 1000 zł... :/




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 11:42 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
chyba z deka przepłaciłeś :lol:


Ostatnio zmieniony 22 sie 2010, 11:43 przez mate96usz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 11:52 
*

Rejestracja: 25 sie 2009, 22:57
Posty: 156
Lokalizacja: POLANIN
Pojazd:
O kurde, a szlif lub coś jeszcze przy silniku było robione czy tylko ten tłok i ecu i za to tysiaga wzioł?
Pogonił bym dziada!




_________________

TGB'uś the best

Taiwan Golden Bee czyli Taiwańska złota pszczoła

Dla tych co nie wiedzą :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 12:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
No niestety koleś bardzo drogi, ale wie co robi i na prawdę robi bardzo dobrze.
No w tym tysiącu zawarł się ten ECU, tłok, zmieniał wał i łożyska, naprawiał elektrykę bo coś nie tak z nią było i dał nowy kompresor powietrza. (tzn. używany kompresor, ale nowy w sensie że zmieniony)




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 12:51 
*

Rejestracja: 25 sie 2009, 22:57
Posty: 156
Lokalizacja: POLANIN
Pojazd:
Jaki kompresor, do skutera czy co? :P




_________________

TGB'uś the best

Taiwan Golden Bee czyli Taiwańska złota pszczoła

Dla tych co nie wiedzą :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 17:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Tak do skutera (kompresor powietrza)




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 22:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2010, 21:50
Posty: 356
Pojazd:
Myślę że jak masz do Niego zaufanie i wiesz do kogo dajesz skuter to cena nie gra roli.I wydaje mi się że aż tak dużo nie zapłaciłeś.Ale nie zanm się na tych Di Tech to nie wiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 8:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
szczotkiewicz, Kompresor do Wtrysku !!!!! Tgb jest na gaźniku to nie potrzebne, ale jego aprilia jest na Wtrysku( Di-Tech) podobny wtrysk jak w samochodzie tylko mniej dopracowany.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 10:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
krzysiek39 pisze:
podobny wtrysk jak w samochodzie tylko mniej dopracowany.


I 100 razy bardziej awaryjny :mrgreen:




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 16:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
vitek94 pisze:
krzysiek39 pisze:
podobny wtrysk jak w samochodzie tylko mniej dopracowany.


I 100 razy bardziej awaryjny :mrgreen:




od czego zależy wiele czynników :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 16:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
seb94 pisze:
vitek94 pisze:
krzysiek39 pisze:
podobny wtrysk jak w samochodzie tylko mniej dopracowany.


I 100 razy bardziej awaryjny :mrgreen:




od czego zależy wiele czynników :P


Miedzy innymi Gatunek i Jakośc Paliwa oraz styl jazdy.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy