Dzisiaj jest 24 lut 2025, 5:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 wrz 2014, 11:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Witam.
Ostatnio mam problem z elektryką w skuterze.
Poprzednia fajka od świecy kompletnie się rozpadła i zaczęło ją wypluwać ( możliwe też, że z powodu drgań ) Wymieniłem fajkę na mocniejszą, sportową i jest w porządku z fajką, póki co, ale teraz wtyczki w cewce się rozłączają w najmniej oczekiwanym momencie, gdzieś na drodze.
Mogę jeszcze wymienić cewkę, ale obawiam się że problem leży gdzieś indziej i problem właśnie w tym że nie wiem gdzie.
Posiadam CDI od Motoforce, ten z radiatorem i sprawdzałem też na CDI seryjnym.
Może ktoś z was miał podobny problem i udało mu się go rozwiązać? Oczywiście pomijając opcje lutowania wtyczek na stałe, bo nie chcę spalić całej elektryki :roll:

Nie wiem właśnie czy to nie ma jakiegoś związku z wiecznie świecącą się kontrolką oleju, mimo iż olej się znajduje w dozowniku, ale to właśnie od tamtego momentu zauważyłem te problemy.
Wcześniej jeszcze przed pojawieniem się tego problemu, zdarzało się że w ogóle nie było iskry i pomagało rozłączenie kabelków zasilania i ponowne złączenie, w sumie to sam nie wiem jak to zrobiłem, że działało :P

Keeway Matrix


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 wrz 2014, 12:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Wymień wsuwki na nowe przy kablach cewki. Co do kontrolki oleju pewnie się czujnik zawiesił, albo masz gdzieś zwarcie na jego kablach.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2014, 16:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Kleszczami ścisnąłem tzw wsuwki i teraz nie wypadają, pytanie tylko czemu one wypadały gdy były luźniejsze przy dodawaniu gazu, tak jakby dawało za dużo prądu, albo gdzieś było zwarcie.

Kiedyś pamiętam, ściągałem plastiki żeby okleić taśmą karbonową przód, to odłączałem wszystkie kable i lampka zgasła, więc może rzeczywiście się zawiesiła, tylko pytanie które to były kabelki ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2014, 19:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Czasem wsuwki sie utleniają i juz tak mocno nie trzymają. Co do kontrolki zdejmij siedzenie i w dozowniku masz czujnik oleju a od niego odchodzi kabel z wtyczka na 2 piny. Odepnij ja i sprawdz, czy zgassnie kontrolka.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2014, 20:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Znalazłem to o czym pisałeś, ale to chyba nie to. Rozpiąłem zgasła, zapiąłem świeci nadal :P
Mnie się wydaje że to gdzieś przy kierownicy te kaBELKI




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2014, 20:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Skoro wypiąłeś czujnik i zgasła, to własnie jego wina. Wyciągnij go z dozownika i przesuń magnesowy cylinder do góry zobacz czy zgaśnie. Jakby było zwarcie przy kierownicy, to po odpięciu czujnika nadal by się świeciła.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 wrz 2014, 21:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Pływak jest ok, po podniesieniu dalej świeci.
Dzisiaj w końcu odkręciłem plastiki i znalazłem winowajcę.
Od licznika wychodzi kabelek do niczego nie podłączony, kompletnie o nim zapomniałem, musiał się znowu sam odczepić od masy.

Zrobiłem dzisiaj 100km i wszystko śmiga, kable od cewki już nie wypadają, dzięki za pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy