Dzisiaj jest 22 lis 2024, 23:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 mar 2009, 18:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Siema. Wstawiłem do mojeko focusa dysze 72 dzisiaj. Mam Stage6 pro replice Hebo NG Malossi FLY rolki 3,7 spręzyne 22% sprężynki białe. Seryjna dysza miała 57,5 a teraz jest 72 i jest tak ze jak ma za mało powietrza to nie wkręca się na obroty. Jak za duzo przy okolo 35-40 gasnie. I moje pytanie jest takie czy kupic stozek??.... Czy może mneijsza dysza?? Bo jak akurat odchyle tak filtr ze ma idealnie powietrza to chodzi elegancko nie ma muła itp ale taka jazda to sami wiecie tu mi sie domknie filtr itp. Więc czy dac mu dysze 65 czy może stozek i co mam jescze wyregulowac w gazniku?? Powiem ze iglice mam na samym dole prosze o pomoc pozdrawiam.




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2009, 18:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2008, 21:29
Posty: 31
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
odblokuj filtr powietrza powinno pomóc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2009, 19:01 
*

Rejestracja: 20 maja 2008, 16:39
Posty: 56
Pojazd:
ja mam dysze 75 dyszę + brak tej zwężki w filtrze i chodzi elegancko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2009, 19:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
tomasek1993 pisze:
odblokuj filtr powietrza powinno pomóc


jak to odblokować??

Mam ten sam problem co ty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2009, 19:08 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Trzeba wyjąć rurkę w filtra




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2009, 19:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
Tylko, że ja nie mam tej rurki w filtrze i kolega za pewne też :razz:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2009, 21:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Jest taka ona wystaje od góry. Ale myśle ,że to nie wystarczy. A Jak macie iglice?? Ja mam na samym dole.




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD


Ostatnio zmieniony 06 mar 2009, 21:09 przez KeewayStunt, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2009, 22:08 
**

Rejestracja: 23 lis 2008, 12:52
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań - komorniki
Pojazd:
Po co się pytasz jak ma kto iglice, każdy ma inne setupy , inaczej dotarty cylek , inną kompresje więc to Ci nic nie pomoże ... podam Ci przykład taki , że mój kolega ma identyczny setup jak ja w podpisie , i pożyczyłem mu gaźnik i on wyregulował go u siebie , pojeździł , i włożyłem go do siebie , i co ? nawet nie chciał odpalić ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2009, 23:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Spox wiem wiem. Ale na zasadzie dzialania gaznika nieznam się zbytnio i pytam czy cos wplynie na to jak podniose osiagi poza tym ze wiecej spali??...




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2009, 23:51 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
KeewayStunt pisze:
i pytam czy cos wplynie na to jak podniose osiagi poza tym ze wiecej spali??...


Raczej nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2009, 8:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
KeewayStunt pisze:
...A Jak macie iglice?? Ja mam na samym dole.




Co to daje jeżeli iglica jest na dole lub na górze albo jeszcze gdzieś indziej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2009, 13:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Cytuj:
Co to daje jeżeli iglica jest na dole lub na górze albo jeszcze gdzieś indziej?
Jest 5 ząbków - iglica na najniższym z nich to więcej paliwa, na najwyższym - najmniej...




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2009, 15:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
A nie na odwrot??...




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2009, 17:01 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
KeewayStunt pisze:
A nie na odwrot??...
Nie :smile: Najniższy rowek to iglica max podniesiona czyli max paliwa.Im wyższy rowek zapięty tym mniej paliwa bo iglica jest opuszczana :smile:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2009, 17:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Czyli ja mam na samym dole czyli niby powinien wiecej chlac. A mi chla mniej.xD MOże koło srody jak bedzie sucho pokombinuje z filtrem i moze zmotam dysze 68 bo teraz biaaaało u mnie:D Zobaczymy jak to bedzie. A co do startera w innym temacie pisalem zrobilem tak ze obspawałem go troche wywierciłem dziurke w kopce zeszlifowałem troche spawy i na jednym zrobilem szlifirka taki rowek zalozyłem wbiłem klina takiego z gwozdzie i teraz predzej sie skuter rozleci niz ten starter.xD We wtorek koncze projekt mojego Focusa montuje ostatnie partsy i wam go zaprezentuje. Z tego co mi się wydaje pod wzgledem optyki będzie to najfajnieszy Kefajek Focus na forum chyba ze ktos ma jakiegos wymiatacza z optyki o ktorym nie słyszałem. jak cos wiecei na ten temat jak mozecie zapodac linka byl by wdzieczny.:D




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2009, 17:37 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
KeewayStunt pisze:
Czyli ja mam na samym dole czyli niby powinien wiecej chlac. A mi chla mniej.xD
To dobrze świadczy o doborze dyszy bo ona pierwsza dawkuje ile puści paliwa,iglica pracuje razem z przepustnicą i ma wpływ na reakcje po daniu gazu.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2009, 18:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
Ej mam w swoim focusie dyszę 47,5.

Czyli jest zablokowany gaźnik tak?

Jaką powinienem wsadzić dyszę? Czy zmiana na większą doda mi coś w osiągach?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2009, 18:13 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Pisałem Ci na gg jak nie masz tej rurki w filtrze powietrza to wsadź dysze 75 ale ona da Ci tylko reakcje na gaz i spalanie większe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2009, 18:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 13:48
Posty: 179
Pojazd:
A inni mi mówili że im wzrósł v-max po założeniu większej dyszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2009, 19:04 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Ten kto Ci to powiedział to ściemniał :| prędkość daje większy gaźnik a nie dysza..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy