Dzisiaj jest 04 mar 2025, 21:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sie 2011, 10:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Witam!

Mam taki drobny problem z moim gaźnikiem. Mianowicie na 3/4 manetki leci jak burza ( Stage6 Sport Pro ). Jak dam całą manetkę robi buuu i w ogóle nie przyspiesza lecz nawet zwalnia i przypuszczam że jakbym cały czas tak trzymał to zapewne by zgasł.

Ja myślicie problem tkwi w tym iż zalewa go paliwem? Inne ustawienie iglicy oraz może mała korekta składu mieszanki by poskutkowała? Dodam że mam założony filtr powietrza stożkowy Malossi E5 i niestety dysza mimo wszystko do cylindra klasy Mid-race jest troszku za mała ponieważ tylko 080.

Jak myślicie dysza tez może się do tego przyczyniać? :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 10:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Dysza tak, ale ustaw zawleczkę na iglicy ząbek wyżej i powinno pomóc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 10:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:52
Posty: 468
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
jest to na 100% wina dysza ja u siebie miałem 70 na gazniku 21 to tylko przerywał włozyłem 92 i zwija sie jak szmata;)




_________________

setup:
polini sport70
dellorto21
stozek metrakit
kruciec prosty stage6
laser x-pro
wario stage6
centralka hebo
sprezynki hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 14:07 
*

Rejestracja: 25 paź 2010, 14:12
Posty: 165
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Za mało paliwa ;p




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 sie 2011, 14:09 przez headkevin, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 14:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Czyli tak jak już koledzy mówicie zwiększę dawkę na iglicy + kuno nowej, większej dyszy :wink: . Przypuszczam ze pewnie 100?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 12:26 
*

Rejestracja: 25 paź 2010, 14:12
Posty: 165
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
@UP

Ja mam na swojej runnerce Midrace 0100 ;)

Czyli taka ci powinna starczyc




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 12:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
headkevin gaźnik masz 21mm? Też miałeś problem z dławieniem? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 12:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:52
Posty: 468
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
mysle za 92 wystarczy




_________________

setup:
polini sport70
dellorto21
stozek metrakit
kruciec prosty stage6
laser x-pro
wario stage6
centralka hebo
sprezynki hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 13:10 
*

Rejestracja: 25 paź 2010, 14:12
Posty: 165
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Runner, tak mam 21 i miałem to samo co ty :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 14:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Bo dodam Panowie że tam jeszcze w filter leci paliwo tzn trochu go wyrzuci. Średnio reaguje na skład mieszanki i osiągi też nie rewelacja...

Powodem też w sumie może być brudny filtr paliwa. Dodatkowo powiedz mi jak masz te 21mm to masz tam wejście do podgrzewania mieszanki? Bo u mnie jeden cypelek jak podłącze to bierze chłodzący i aktualnie jest w ogóle podpięte jak myślicie może łapać tamtędy jeszcze powietrze?


Plan mam taki aby wężykiem pociągnąć z jednego wejścia do drugiego jak sądzicie? Poskutkuje coś? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 20:40 
*

Rejestracja: 25 paź 2010, 14:12
Posty: 165
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Raczej nie bardzo z tym powietrzem, nie kombinuj z powietrzami tylko daj wiecej paliwa i zobaczysz efekt, jak nie poskutkuje to bedziesz szukał dalej. ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 21:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Ja nie wiem tylko jednej rzeczy. Jak do cholery można wydawać tyle kasy na tuningowe części i żałować kilka dyszek na zestaw dysz potrzebnych do regulacji? :roll:
Jeśli jesteś pewien, że ciągnął tam płyn to lewe powietrze też będzie ciągnął. Przyczep wężyk napełniony olejem i będziesz widział czy go ubywa.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy