Dzisiaj jest 15 lut 2025, 4:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 lut 2010, 20:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
siema panowie...
Potrzebuje pomocy, złożyłem go na seryjnym gaźniku wszystko spoko itp. Odpalam (jak zawsze od 1szego) i leci paliwo z gaźnika...

Sprawdziłem kranik - ok.
pływak - wyglądał spoko, przeczyściłem itp, cały.
komora pływakowa - ok, uszczelnione, to nie z tego.

Intryguje mnie ssanie. Jak to działa, jesli będzie odłączone to będzie zamknięte czy otwarte?


pzdr, :/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 21:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 21:46
Posty: 272
Pojazd:
Ssanie jeżeli będzie odłączone to będzie otwarte...
I najprawdopodobniej to będzie to ...
Najlepiej wywal ssanie pozaklejaj wszytkie dziury w komorze ssania i gotowe ;] no mozesz tez do góry to jakoś ładnie zaślepić :)

Pozdro .. I Lewa w Góre :mrgreen:




_________________

Pal gume a nie dusze!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 22:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Ale ta igliczka jest wysunięta, już mocniej jej nie idzie wyciągnąć..

Ssanie jest otwarte jak ta igliczka jest wysunięta czy schowana ?
jak byś radził to zakleić, a raczej czm?


e:
poza tym jak sprawdzić czy ssanie działa? Ono reguje na temperaturę czy co ma jakiś tam zaprogramowany czas?


Ostatnio zmieniony 06 lut 2010, 22:07 przez klikszen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 9:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 21:46
Posty: 272
Pojazd:
Jak sprawdzić ... no chyba najłatwiej zauważyć jak odpalasz moto w chłodniejsze dni .. zaraz po odpaleniu koło Ci się szybko kręcic przez ok 1min to ssanie dobrze działa ...

Ja zakleiłem silikonem technicznym.!




_________________

Pal gume a nie dusze!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 9:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 20:56
Posty: 404
Lokalizacja: Zduńska Wola
Pojazd:
miałem podobny problem :mrgreen: gaźnik spoko jest a leje się z niego, więc wziołem klej dwuskładnikowy , rozrobiłem i pozalepiałem dziury gdzie leciało paliwo :twisted: do tej pory trzyma i wszytko działa :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 10:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 21:46
Posty: 272
Pojazd:
Ja nie jestem przekonany do sposobu BOOSTERMEN ... po to są dziurki, zeby wyrównywać poziom paliwa w gaźniku...

A może klikszen źle złozyłeś gaźnik .. masz tą gumkę pomiędzy komorą pływaka a resztą gaźnika ?




_________________

Pal gume a nie dusze!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 11:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Wszystko jest dobrze złożone, to prawdopodobnie przez ssanie, już mam wizję, jakby to zrobić, i w razie co wyjąć
Jeszcze ponadto wydaję mi się, że ten zaworek pływakowy się minimalnie za późno zamyka..

Napiszę co i jak w poniedziałek, w niedzielę się nie pracuje :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 11:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 21:46
Posty: 272
Pojazd:
No dokładnie .. Niedziela dzień wolny .! ;]
No tam przy zaworku mozna delikatnie końcówke pływaka podgiąć .. spokojnie, nie złamie się .. tez tak robiłem ;]




_________________

Pal gume a nie dusze!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2010, 20:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Zrobione, faktycznie ssanie. Zalepiłem czerwonym silikonem :lol: :lol:
Już jest mega, nawet dysza dobrana w ślepo idealnie przypasowała :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 17:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 21:46
Posty: 272
Pojazd:
No to luzik ;]

Jak coś to polecam sie na przyszłość xd ;d :mrgreen:




_________________

Pal gume a nie dusze!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2010, 14:08 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 13:53
Posty: 2
Lokalizacja: xxxx
Pojazd:
Witam mam problem mam Peugeot vivaity sportline i chcialem sie dowiedziec cos.
Rozebralem gaznik wyczyscilem i zlozylem z powrotem i odpalam go a tu nagle leje mi sie z gaznika z gornej rureczki i mam pytanie od czego to moze byc?? a i kupilem tlumik prosty giannelli i jak go zalozylem to mi dlawil skuter?? prosze o odp. na te 2 pytania z gory dziekuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2014, 18:30 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 13:32
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Czy w minarelli jest podobnie? mam taki problem, że leci dołem i to jest też po czyszczeniu gaźnika..




_________________

Radek321 pisze:
ona, ze albo solowa, albo przyznam, ze ona by mnie rozwaliła... no a głupio mi było tak przyznać więc chyba w pon czeka mnie solówa z nia, kurde nie wiem czy brac kumpli zeby jak cos pomogli?

http://www.polskajazda.pl/Profil,Motowe ... port/73533




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy