Dzisiaj jest 01 sie 2025, 21:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 gru 2011, 21:51 
Zbanowany

Rejestracja: 31 lip 2011, 21:10
Posty: 59
Lokalizacja: Konto usuniete
Pojazd:
Witam , mam problem mianowicie booster gdy ma pełny bak często ,,zatyka" gaźnik w sensie jade i nagle gaśnie i musze gaźnik rozkrecać przeczyscic i jest ok , a gdy mam mało paliwa działa all bez zarzutu i ciagle musze lac po 1l CO JEST NIE TAK? POMOZECIE ? ; ]




_________________

Konto usuniete


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 21:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
zaworek iglicowy zobacz, albo kranik




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 21:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Pyle pisze:
zaworek iglicowy zobacz, albo kranik

x2
+
Spróbuj założyć jakiś filtr paliwa. Masz dozownik oleju?




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 21:59 
Zbanowany

Rejestracja: 31 lip 2011, 21:10
Posty: 59
Lokalizacja: Konto usuniete
Pojazd:
Mieszanke robię .




_________________

Konto usuniete




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 22:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Może jakiś syfiasty olej masz, bądź za dużo go lejesz, i przytyka dyszę. Jeśli dobrze nie wybełtasz oleju z benzyną większość oleju opadnie na dno baku i przejdzie do gaźnika szybciej niż benzyna dobrze zmieszana z olejem. To może być przyczyną :wink: Ale nie zaszkodzi sprawdzić tego co podał Pyle.




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 22:13 
Zbanowany

Rejestracja: 31 lip 2011, 21:10
Posty: 59
Lokalizacja: Konto usuniete
Pojazd:
nie robie all jak nalezy. Jutro popatrze - to co mowi Pyle
Dzieki chłopaki za odrobine pomocy .




_________________

Konto usuniete


Ostatnio zmieniony 01 gru 2011, 22:18 przez _Magik_, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 19:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 19:36
Posty: 333
Lokalizacja: Łubnica
Pojazd:
przeczyść bak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 19:37 
**

Rejestracja: 26 wrz 2011, 17:08
Posty: 330
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Ja na twoim miejscu bym wyjął kranik i całe paliwo zlał dołem, dziurą po kraniku.
Kranik wyczyścił bo może tam są jakieś syfy i nalał nowego paliwa, tylko nie tego spuszczonego. A i może filtr paliwa na wężyku od kranika do gaźnika pomoże. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2011, 20:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:36
Posty: 862
Lokalizacja: Sejny Racing Team :D
Pojazd: Speedfight 2 Racing Custom
Oblukaj kranik :)




_________________

Obrazek

Speedfight II AC RACING 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2011, 0:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
_Magik_, I jak?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2011, 18:53 
Zbanowany

Rejestracja: 31 lip 2011, 21:10
Posty: 59
Lokalizacja: Konto usuniete
Pojazd:
Narazie nie robiłem nic w tym kierunku , ale to raczej wina gaźnika który w najbliższych dniach wymieniam , ostatnio lało mi się paliwo filtrem , nie ogarniam tego gaźnika bo on w stanie maskarycznym razem z filtrem , kranik też kupię myślę jednak ze to nie wina baku ani kranika.




_________________

Konto usuniete




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2011, 21:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
zaworek iglicowy puszcza albo zawor membranowy lub podcisnienie no ale wtedy zaworek iglicowy powinnien dzialac zatrzymywac mieszanke.

napewno jedno z nich.

zdejmij rurke od paliwa i patrz czy ciagle leci jak tak to kranik, jak nie to gaznik albo membrany




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy