Wiesz ja nigdy nie miałem problemów ze ssaniem automatycznym, ale jak miałem problemy z gaźnikiem to próbowałem różnych rzeczy aby rozwiać swoje wątpliwości co do regulacji. Obecnie mam ręczne I uważam że jest O wiele lepsze.
Nie jestem mechanikiem i mam małą wiedzę szczególnie jeżeli chodzi o układ paliwowy. Mam od dłuższego czasu skuta który z czasem pochłania mnie coraz to większe pieniądze, ale jeżeli mogę komuś jakiś pomysł dać to czemu nie, szczególnie ze to można zrobić w trasie odpinajac tylko kostkę od ssania.
BTW. I tak uważam ze wina nie leży stronie ssania tylko regulacji gaznika, szczególnie po zmianie wydechu i innych podzespołów.
_________________
Gilera DNA 50 2000r Wał: motoforce racing Wariator: Top racing NG Gaźnik: Stage6 PHBG 21mm racing black edition filtr: Polini airbox Wydech: Leovince ZX Cylinder: Stage6 Streetrace 70cc
|