Dzisiaj jest 26 lis 2024, 23:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 maja 2015, 21:15 
*

Rejestracja: 24 maja 2015, 21:07
Posty: 9
Pojazd: Gilera DNA 70
Witam. Od paru dni jestem posiadaczem Gilery DNA GP, i mam pytanie co można zrobić, aby zwiększyć v-max.
Aktualnie posiadam cylinder Stage6 70cm, oraz resztę w pełnej serii. Wymieniłem rolki na 7,5g, gaźnik Deltoro 17,5 (to także seria z tego co kojarzę). Jaką dyszę dobrać i co wymienić, aby osiągnąć efekt? Słyszałem coś o sprężynach na sprzęgle, lecz nie jestem pewny jakie dobrać, tak samo centralną. Twardsze, tak?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 lip 2015, 9:45 
*

Rejestracja: 25 lis 2014, 11:47
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Gilera dna 50
Cześć , ja mam gilera dna 50, na serii 85km/h przy czym dość długo się zbierał. Polecam wymienić na początek tłumik na sport i wariator. Dysza i sprężyny to raczej etap końcowy regulacji ale może się nie znam.

-- 29 lip 2015, 10:45 --

Cześć , ja mam gilera dna 50, na serii 85km/h przy czym dość długo się zbierał. Polecam wymienić na początek tłumik na sport i wariator. Dysza i sprężyny to raczej etap końcowy regulacji ale może się nie znam.




_________________

Gilera DNA 50 2000r
Wał: motoforce racing
Wariator: Top racing NG
Gaźnik: Stage6 PHBG 21mm racing black edition
filtr: Polini airbox
Wydech: Leovince ZX
Cylinder: Stage6 Streetrace 70cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2015, 10:32 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No chłopie cylek 70 i seria reszta...? Natychmiast musisz zmienić wydech i gaźnik na minimum 19mm, a najlepiej 21mm.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2015, 17:54 
*

Rejestracja: 25 lis 2014, 11:47
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Gilera dna 50
Czy ja wiem ja mam s6 streetrace 70 cc, seryjny gaźnik 17,5 i nie narzekam. Tak czy siak spalanie mam około 4-4.5l. Przy większym to by pewnie z 5l łykał.

-- 29 lip 2015, 18:54 --

Czy ja wiem ja mam s6 streetrace 70 cc, seryjny gaźnik 17,5 i nie narzekam. Tak czy siak spalanie mam około 4-4.5l. Przy większym to by pewnie z 5l łykał.




_________________

Gilera DNA 50 2000r
Wał: motoforce racing
Wariator: Top racing NG
Gaźnik: Stage6 PHBG 21mm racing black edition
filtr: Polini airbox
Wydech: Leovince ZX
Cylinder: Stage6 Streetrace 70cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2015, 19:42 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Co z tego że większe spalanie , się zachciało tuningów to teraz nie ma co narzekać. 19 minimum , 21 optymalnie.

Do tego jakiś wydech sportowy , jakiś wariator i już sporo się powinno poprawić.




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2015, 18:29 
*

Rejestracja: 18 cze 2014, 19:46
Posty: 77
Pojazd: Aprilia SR Factory

Ostrzeżenia: 1
w upaly w korku stretrace potrafi sie zagotowac na 17.5 znam to doskonale na 21 jest juz ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2015, 7:05 
*

Rejestracja: 24 maja 2015, 21:07
Posty: 9
Pojazd: Gilera DNA 70
No dobrze, zmieniłem wydech, znacząco się poprawiło, teraz v-max to 90, ale mam kolejne pytanie. Jaką dyszę kupić chociaż + jakie są wymiary łożyska igiełkowego? Bo padł mi podczas jazdy i na całe szczęście uszkodził się tylko tłok. No i czy Pollini to dobry wybór?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2015, 12:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 17:17
Posty: 110
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Niestety większy gaźnik to konieczność przy 70cc. Sam mam 17,5mm przy 70cc i mimo chłodzenia cieczą, silnik się grzeje przy ostrzejszej jeździe - a przecież nie tuninguje się 2T żeby wozić się pomału :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2015, 15:41 
*

Rejestracja: 24 maja 2015, 21:07
Posty: 9
Pojazd: Gilera DNA 70
Gaźnika nie będę zmieniał, bo codziennie robie tylko 20km, wiec czasem nie zdąży się nawet zagrzac, ale jeśli na cylindrze są dwie takie naprawdę malutkie ryski, to trzeba go zmieniać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2015, 19:45 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Jeśli nie są wyczuwalne pod palcem to nie.

Gaźnik najlepiej zmienić , lepiej zmienić dla świętego spokoju niż potem cylek wymieniać.

Rozmiar łożyska to 12x17x13 , Polini Evolution będzie jak najbardziej okej , sam takie używam przy mocniejszym cylu ;)




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2015, 19:53 
*

Rejestracja: 24 maja 2015, 21:07
Posty: 9
Pojazd: Gilera DNA 70
Pod palcem nie jest wyczuwalny, lecz pod paznokciem i to o ile trafimy pod odpowiednim kątem, wiec chyba w porządku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2015, 20:20 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Tak możesz zakładać.




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 paź 2015, 9:06 
*

Rejestracja: 24 maja 2015, 21:07
Posty: 9
Pojazd: Gilera DNA 70
Dobrze, wymieniłem tłok, koszyczek i uszczelki, ale mam kolejny problem. Skuter przyspiesza z miejsca jak dawniej, wkreca się do 11tys nawet, ale po przekroczeniu ok. 50kmh kompletnie nie jedzie - tzn, przerywa, wydaje bardziej gardłowy dźwięk. W dodatku sprawa tyczy się tylko pełnej manetki, silnik działa jak powinien jedynie do połowy manetki. Co może być przyczyną?

Zapomniałem dodać, że pali jak smok i wali lekko niebieskim dymem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 paź 2015, 19:47 
*

Rejestracja: 25 lis 2014, 11:47
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Gilera dna 50
Ja mam gilera dna 50 a w niej s6 streetrace 70, wariator top 4 racing NG, gaźnik s6 21 black edition, wydech Leo Vince zx trochę słaby ale daje rade. Sprzęcik leci 95 I to nie na full manetce .

Na twoim miejscu to inwestować bym w wydech np. Laser x pro, wariator, i gaznik. Jezdzilem dlugo na 17,5 ale na 21 jest bardzo duza poprawa reakcji na gaz.

BTW wymieniłeś tłok i go nie Dotarłeś? ! No to na pewno długo na nim pojezdzisz.




_________________

Gilera DNA 50 2000r
Wał: motoforce racing
Wariator: Top racing NG
Gaźnik: Stage6 PHBG 21mm racing black edition
filtr: Polini airbox
Wydech: Leovince ZX
Cylinder: Stage6 Streetrace 70cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 paź 2015, 19:50 
*

Rejestracja: 24 maja 2015, 21:07
Posty: 9
Pojazd: Gilera DNA 70
Docieram, nie jeżdżę powyżej 50kmh, po prostu to irytuje i nie jest ekonomiczne, bo aktualnie pali ponad 10l/100 km. Wydech zmieniłem juz dawno na sportowy, Technigas QRE czy jakoś tak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 paź 2015, 20:53 
*

Rejestracja: 25 lis 2014, 11:47
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Gilera dna 50
Jak dużo pali to gaźnik do regulacji. Tak samo w przypadku gdy nie chce jechać na pełnej manetce.

Jak nie wchodzi na obroty to możesz mieć rolki za ciężkie. Przy zmianie wydechu tez tak miałem.




_________________

Gilera DNA 50 2000r
Wał: motoforce racing
Wariator: Top racing NG
Gaźnik: Stage6 PHBG 21mm racing black edition
filtr: Polini airbox
Wydech: Leovince ZX
Cylinder: Stage6 Streetrace 70cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 paź 2015, 22:11 
*

Rejestracja: 24 maja 2015, 21:07
Posty: 9
Pojazd: Gilera DNA 70
Chodził idealnie na tych rolkach, wiec odpada raczej. Ja v-max miałem dawniej na poziomie 95, wiec nie było źle, spojrzę do gaźnika niedługo. Może być ssanie walniete?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2015, 11:08 
*

Rejestracja: 25 lis 2014, 11:47
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Gilera dna 50
Nie sądzę żeby na ssanie aż tyle palił ale możesz odłączyć i zobaczyć jak będzie się zachowywał. Masz automat czy ręczne?




_________________

Gilera DNA 50 2000r
Wał: motoforce racing
Wariator: Top racing NG
Gaźnik: Stage6 PHBG 21mm racing black edition
filtr: Polini airbox
Wydech: Leovince ZX
Cylinder: Stage6 Streetrace 70cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2015, 12:22 
*

Rejestracja: 24 maja 2015, 21:07
Posty: 9
Pojazd: Gilera DNA 70
Automat, ale wszystko przed awaria działało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2015, 14:13 
*

Rejestracja: 25 lis 2014, 11:47
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Gilera dna 50
odłącz to ssanie i zobacz, ale moim zdanie to nie ma nic wspólnego z tym, że nie chce jechać szybciej.
Gaźnik do regulacji.

Ja miałem tak raz jak wymieniłem gaźnik na nowy i miał chyba jakąś nieszczelność, jechał do 70km/h potem zaczynał buczeć i prędkość spadała do 45km/h i miał strasznego muła puki sie nie zatrzymałem. Problem minął jak to wszystko jeszcze raz na spokojnie poskładałem.




_________________

Gilera DNA 50 2000r
Wał: motoforce racing
Wariator: Top racing NG
Gaźnik: Stage6 PHBG 21mm racing black edition
filtr: Polini airbox
Wydech: Leovince ZX
Cylinder: Stage6 Streetrace 70cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy