Dzisiaj jest 30 lis 2024, 0:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 kwie 2010, 12:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
Witam ,nie wiedziałem gdzie wrzucić taki temat ... :roll: Chcę zamienić swój skuter (aprilia aea 51 - 70ccm) na coś mocniejszego .Najbardziej skłaniam się ku runnerowi 180 (dlatego w tym dziale wrzuciłem :wink: ) Koniecznie musi to byc coś małego (czyt. o wyglądzie 50`atki) . Nastawiam się na speed chociaż przyzwoity vmax mile widziany ;)
Teraz moje pytanie jak tuningować taki skuter (runner180) ? wydech ,wario duzo da ? a może zupełnie coś innego wybrać ? Aprilia Leonardo ,w speedach/sr`kach chyba byly montowana wieksze silniki 100 ? 150 ? Co byscie polecili ? ma to byc szybki ,docelowy skuter do miasta + tuning (ale bez zwiekszania pojemnosci ;)) .

p.s-Gdyby ze swapem było mniej roboty ... Wcviskalbym cos do tej areei bo z wygladu ... ideał ;) ale z tym to chyba za duzo zachodu :?:


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 12:27 przez ghost, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 14:19 
*

Rejestracja: 16 sie 2009, 12:03
Posty: 69
Pojazd:
TPH 125 pocisk i taniiioooo !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 15:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
Wollabym cos wiekszego :wink: czyt. nie mniejszego niz obecna apka .No i jakos wydaje mi sie ,ze 180 czy 200 runnerka bedzie jednak szybsza ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 19:47 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 16:17
Posty: 384
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Pojazd:
runnera 180 opłaca się kupić ale z częściami problem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 20:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
to w takim układzie co ? :wink: liczy się moc i żeby w serii była zadowalająca bezawaryjność :wink: Myślę ,że mocne 125-150ccm to takie minimum :roll: Byłbym wdzięczny gdyby ogarnięta osoba napisała co i jak z takim skuteram jezeli idzie o tuning tzn. np: w 50tkach duzo daje wydech ... w tym przypadku też tyle zyskam ? Czy tun np: takiego runnera ( filtr , wydech ,sprzegło ,moze gaszior /dysza dużo da ? wzgledem serii ? ) .

p.s-smialo mozecie rzucac nazwami nawet mniej znanych 125-200 :wink:

p.s2-Wie ktos jakie najwieksze silniki byly montowane w roxach ,sr-kach ,speedach itp. ? Widziałem na allegro spokojnie 100 ,czasem 150 ale niem czy tutaj nie bylo wymiany cylka ... :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 20:15 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 16:17
Posty: 384
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Pojazd:
stary ostatnio był na allegro za śmieszne pieniądze do sprzedania piaggio skripper jak jest dam foty pojemność 175 cylinder malossi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 20:24 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 16:17
Posty: 384
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Pojazd:
sorka ze ppp ale nie ma już tego na allegro ale za to znalazłem coś takiego za małe pieniądze http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1583320




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 20:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
Cena nie jest az tak istotna tzn. za 3-4 kafle dostaner jakas runnerke czy aprilie leonardo ... ;) Pewnie bede tez sprzedawal swoj skuter :wink:


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 20:28 przez ghost, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 20:36 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 16:17
Posty: 384
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Pojazd:
ale ten piaggio skipper ze 125 na 175 cylinder malossi gościu chciał tylko 1950zl zaj w polsce ale bym ci polecal kupic albo runner 180 lub leonardo ale to jest twoj wybor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 20:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
Nie no fajna oferta ,ale wolałbym nie kupować 2 raz tuningowanego skutera :mrgreen: Cały czas chodzi mi po głowie ta runnerka (może nawet 200 ;) tylko nie wiem czy dwusetki były tez 2T ?) .


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 20:49 przez ghost, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 20:44 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 16:17
Posty: 384
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Pojazd:
wiesz nie wiem ale mój koleszka ma runner 180 po tuningu to leci 170 ale części skąd kupywał te części to się go nie pytałem ale jak się tym przejechałem to lekko gaz i guma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 20:48 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 16:17
Posty: 384
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Pojazd:
sorka ze ppp, ale jak nie takie coś to kup sobie roxa i full tuning i leci 150 koleszka miał właśnie roxa na częściach stage6 to tak jak mówię 150 leciał ale zatarł go bo nawet nie docierał bo wiesz jak to bananowi ludzie maja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 20:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
Full tuningu nie chce bo żywotność drastycznie spada i miewa taki sprzęt kaprysy ...;) Kupowac skuter za 3-4 tys. zł i potem kolejna nie mala kasa w tun. ;) za drogo mnie to wyniesie imo :) Początkowo będę jeździł zapewne na serii i z czasem chcialbym wydech .. i inne pierdołki ....

edit:

Jest jakaś duża różnica miedzy runnerem 180,200 i Aprilia Leonardo 200,250 :?: Nie chodzi mi tylko o seryjne osiągi ,ale i potencjach oraz dostępność części tuningowych :wink: W którym mniejszym nakładem sił/środków dam rade uzyskać lepsze osiągi (przyspieszenie ,vmax ,trakcja ...) :?:

p.s-Runner bardziej chyba sportowy ,aprilia to taki ala turystyk z mocnym silnikiem (ja się sprawy maja w przypadku innych podzespołów niz silnik ? trakcja ,solidność wykonania itp. ?)




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 20:57 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 16:17
Posty: 384
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Pojazd:
no wiesz 200 a 250 to będą jakieś minimalne różnice w v-max ale polecam runner 180 no ten mój koleszka w tej runner to ma wydech leo vincie zx i części jakieś inne ale o te nie pytałem wiec ci nie powiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 20:58 
*

Rejestracja: 03 sty 2010, 12:07
Posty: 120
Pojazd:
No, no jeszcze 200km/h , a tłok wylatywał wydechem. Ja bym obstawiał przy Runnerce, piękny sprzęt. Jeszcze jest Piaggio Hexagon 180 2t, no ale wygląd kwestia gustu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 20:58 
*

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:59
Posty: 38
Pojazd:
JA na twoim miejscu brał bym runnerke 180 2t osiągi bardzo dobre tylko spalanie sporawe części tuningowe do tego silnika są ale bardzo drogie runner 200 jest w 4t i osiągi gorsze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 21:02 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 16:17
Posty: 384
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Pojazd:
Flipper no ty chyba nie wiesz co to znaczy full tuning to że masz kur.a skuter z tesco to nie moja wina i ze nie da się wyciągnąć 170km, ze skutera o poj 180cm. szaku pokaż fotki tego roxa jak możesz


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 21:02 przez bujek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 21:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
Runnerke bralbym w ciemno gdyby nie byla taka brzydka :mrgreen: Tzn. moze brzydka nie jest ,ale jakoś specjalnie mi sie nie podoba :wink: Szczególnie przod i te teleskopy ... :roll: Nawiewy powietrza tez sa smiechowe :mrgreen: No nic raczej bede sklanial sie ku runnerowi 180 2t ...s palanie az tak mnie nie przeraza ;) po miescie da sie jeszcze przezyc .

p.s0tak z ciekaowsci tylko spytam swap w areii to raczej karkolomny wyczyn ;)




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 21:07 
*

Rejestracja: 03 sty 2010, 12:07
Posty: 120
Pojazd:
Cytuj:
właśnie roxa na częściach stage6 to tak jak mówię 150 leciał

no tak tylko, że ja mam na myśl roxa i tuning w polskich warunkach > 150 km/h . Co z tego ze tyle poleci jak za kilkaset km zmiana tłoczka i korby, o ile dotrze...Chyba ze mówisz o roxie 100cc - to inna sprawa.


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 21:08 przez Flipper, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 21:07 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 16:17
Posty: 384
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Pojazd:
bierz runnera 180 bez zastanawiania się ja miałem okazję za 2500 tys tylko sprowadzony z włoch ale nie kupiłem bo kupiłem wcześniej piaggio tph




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy