Dzisiaj jest 29 lis 2024, 0:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 maja 2014, 14:23 
*

Rejestracja: 08 sie 2012, 0:56
Posty: 10
Pojazd:
Witam!
Niedawno zatarła się hania wszsyko powymieniane na dotarty cylinder i tłok idzie spokojnie 70 km/h.
I problem od jakiegoś czasu na zimnym silniku (pochodzi na wolnych obrotach z 5 min,a nawet do 8min) dusi się i dymi na niebiesko jak się przejadę i dam manetkę na full jak już się wydusi i "wypluje" ten dym jest ok ale teraz idzie tylko 67km/h. Próbowałem regulować gaźnik, gdyż cały czas mam czarną świecę, jak wyreguluje to dalej jest czarna świeca może ciut jaśniejsza.

Może za dużo oleju bierze i dlatego na zimnym silniku się dusi i dymi na niebiesko?
Proszę o pomoc. :(


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 maja 2014, 21:48 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Jak dymi na niebiesko to dostaje za mało oleju i jak v-max ci spadł to może już go przytarłeś.
A jak świeca czarna to za mało powietrza dostaje.
Wgl dochodziłeś do tego z jakiego powodu ci się zatarł cylek.? Czy od razu zakładałeś nowy bez zastanowienia i śmigałeś.?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2014, 21:09 
*

Rejestracja: 08 sie 2012, 0:56
Posty: 10
Pojazd:
Zatarł się bo poszły pierścienie bo było wcześniej wszystko china :D i posypały się pierścienie i porysowały wszystko i dlatego. V max jednak nie spadł jeździłem ostatnio w trudnych warunkach pogodowych już znowu idzie 70 nawet lekko więcej. I z tego co mi wiadomo jeśli na niebiesko oleju jest za dużo , a jak na biało to za mało. I robiłem nawet doświadczenie :DD. Bo myślałem że jak na niebiesko to za mało więc dolałem jeszcze 100 ml oleju do paliwa a paliwa już była rezerwa. Odpaliłem i dymił jeszcze mocniej na niebiesko :D. Myślę raczej, że to będzie za dużo oleju. Świeca już jest bardziej koloru rdzy niż czarna. Jutro dodam zdjęcie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 maja 2014, 21:32 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Nie no stary na 100% jak na niebiesko to za mało oleju a jak na biało to za dużo.

Jak nie wierzysz to poczytaj w necie. :p
I może pierścienie poszły bo nie było smarowania.?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2014, 9:56 
*

Rejestracja: 08 sie 2012, 0:56
Posty: 10
Pojazd:
No nie wiem :D.
Nie wiem czy jest sensu zdejmowania cylindra i sprawdzenie tego skoro kompresja jest zajebista odpala zimny czy ciepły na dotyk zawsze tylko na zimnym się dusi i dymi przez chwilę :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2014, 19:54 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Ja teraz mam chine 50, kompresja tylko 8barow a pali też od sztrzała czy zimny czy ciepły. :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2014, 21:15 
**

Rejestracja: 26 maja 2013, 10:50
Posty: 295
Pojazd:
Xiwer, Ale ja też mam bali i zimna sie dusi .... to jest normalne w skuterach..... i moja też daje na niebiesko co jest oczywiście oznaką że ma dosyć dużo oleju no i jestem pewny o cyl....
marossek, Co ty z tym dymieniem .... czy mało czy dużo oleju ma to rozpoznasz po ilości dymy a nie kolorze ....




_________________

Kocham to Obrazek !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy