Dzisiaj jest 28 lis 2024, 0:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 6:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
A dobrze chodzi Varadero :?: Jest żwawe i szybkie czy raczej spokojne i nie narwane :D




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 21:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak każde 125 w 4t jest mulne z tym że ma 2 cylindry to może być silniejsze ciut od pozostałych 4t.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 8:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 7:03
Posty: 281
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd:
Konrad324, Jeżdziłeś tylko skuterkiem w 4t i juz sie wypowiadasz ja jezdziłem cbr i jak na 125 ma moc na każdych obrotach. Jeżdziłem również NSR 125 to pierdzi jak mój skuter a kopa ma dopiero od 7 tyś. obr. Cbr ma spalanie 3-4 l/100km a NSR 125 przy nawet bardzo spokojnej jezdzie nie zejdzioe ponizej 6 l. Więc moim zdaniem cbr wygrywa w tym porównaniu porównując v-max do spalania. A i jeszcze w NSR trzeba robic remonty czyli co 10 tys. km 1000zł w plecy :P


Ostatnio zmieniony 03 sie 2010, 8:15 przez mokras---, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 8:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Kumpel z klasy ma CBR'ke 125. Siedziałem na niej i powiem tak, siedzi się nawet wporzo, biegi bardzo ładnie wchodzą porównując z Sachs'em Roadsterem 125 który ma silnik od Yamahy Virago to niebo a ziemia, kumpel ma Sachsa i wiem co mówię. Dźwięk CBR'ki no nie jest zły, wiadomo jak na 125 w 4T przystało, przy wysokich obrotach robi się ciekawiej. Ale jest strasznie chuda. Bak bardzo wąski i niezbyt wygodnie obejmuje się go kolanami. Ogólnie sprzęt bardzo spoko na 1sze moto na początek, tym bardziej jak masz tylko A1. Aczkolwiek wolałbym znaleźć coś w V'ce jak np.Sachs Roadster z silnikiem Virago, nie ma to piekielnych osiągów, tj.100km/h (zablokowany) ale ten dźwięk :D Zobaczcie sobie na YouTube filmik od kumpla z Chorzowa co ma tego Sachsa jaki to ma dźwięk :) Wolałbym tym jeździć niż CBR'ką jeśli miałbym do wyboru oba.

http://www.youtube.com/watch?v=9Db77wSvG_M


Ostatnio zmieniony 03 sie 2010, 8:31 przez Pavlak, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 11:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
mokras--- pisze:
Konrad324, Jeżdziłeś tylko skuterkiem w 4t i juz sie wypowiadasz ja jezdziłem cbr i jak na 125 ma moc na każdych obrotach. Jeżdziłem również NSR 125 to pierdzi jak mój skuter a kopa ma dopiero od 7 tyś. obr. Cbr ma spalanie 3-4 l/100km a NSR 125 przy nawet bardzo spokojnej jezdzie nie zejdzioe ponizej 6 l. Więc moim zdaniem cbr wygrywa w tym porównaniu porównując v-max do spalania. A i jeszcze w NSR trzeba robic remonty czyli co 10 tys. km 1000zł w plecy :P

Jeździłem na XR, TTR i na chińczyku i z porównaniu z moją 250ccm w 2t i brata cr 500 w 2t to to wo gule nie jedzie. Dla niektórych 50ccm jest mocne. Z tych co jeździłem to dopiero WR 250F jest mocne. Może dla ciebie 125 w 4t jest mocne ale dla mnie nie.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 03 sie 2010, 11:33 przez Konrad324, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 23:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
mokras--- pisze:
ja jezdziłem cbr i jak na 125 ma moc na każdych obrotach


To chyba oczywiste :roll: tylko nie wiem jeszcze o jaką moc Ci chodzi. 4T mają moc już na niskich obrotach ale taką 125 nie poszalejesz.

mokras--- pisze:
A i jeszcze w NSR trzeba robic remonty czyli co 10 tys. km 1000zł w plecy


Zrobisz tyle chociaż w rok to jesteś dobry. W każdym silniejszym 2T musisz robić remonty, nawet w kiblu 70ccm. Co tego 1000zł to też kwestia sporna. Co te 10k zmieniasz sam tłok, robisz szlif czyli wydajesz z 500zł i latasz kolejne 10k. Dopiero przy trzecim tłoku wbijasz nową tuleję albo kładziesz świeży nicasyl.

Nie ma sensu porównywać takich motorów z CR 500 itp. Też latałem Katem 525, 450, DRZ 400 (nawet sporo) , YZ 250 itp ale po co porównywać takie sprzęty do 125 i to w czterotakcie? :roll: Dla kogoś kto nie miał wcześniej doczynienia z mocniejszymi sprzętami to taka 125 ma power i to normalne, ponieważ nie ma się porównania.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Sadi, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 23:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
W nsr remont co 10 tyś hah.Nsr wytrzymuje ok 30-40 tyś przy dobrym użytkowaniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy