Dzisiaj jest 26 lis 2024, 0:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 sie 2011, 11:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 10:57
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Witam, posiadam jeden z trzech polskich egzemplarzy skuterka honda squash (minibike hondy z lat ''80), stał u mnie w garażu przez dwa lata, a teraz zabrałem się za jego odrestaurowywanie. Nie odpalał więc wyjąłem cały silnik z ramy i rozebrałem bo podejrzewałem że był zatarty. Nie był.

Po włożeniu silnika z powrotem do ramy nie odpalał. Wyjąłem gaźnik i dokładnie go wyczyściłem NITRO i sprężonym powietrzem. Znalazłem w środku część która wydała mi się dziwna, brat doradził mi żebym ją wyjął. Wyjąłem a po założeniu gaźnika skuter odpalił. Śruba była wkręcona na maksa więc wszedł odrazu na wysokie obroty. Regulowałem go kilka razy ale ciężko mi to przychodziło. Pomyślałem że włoże jeszcze raz tą część na miejsce i sproboje. Włożyłem, ale skuter przestał palić. Wyjąłem z powrotem ale skuter nadal nie pali. Co mam z tym zrobić aby wreszcie odpalił?

Gaźnik to jakiś Keihin(podciśnieniowy). Zamieszczam dodatkowo foto skutera, gaźnika i tej małej części spod pływaka która nie wiem do czego służy.

(dysza w tym gaźniku jest zamontowana na stałę a króciec gaźnik-cyl jest sztywny, nie ma króćca gaźnik-filtr powietrza, jest bezpośrednio nakładany)

proszę o szybką pomoc, Janek! Ciśnie mnie niezmiernie żeby wreszcie się nim przejechać:)

http://imageshack.us/g/836/p1010080bo.jpg/

http://www.przeklej.pl/folder/honda-squ ... k-32487019


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2011, 13:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Ten bolczyk musi być. Jak dla mnie sprawdź uszczelniacze na wale, i uszczelkę między króćcem a karterem, może gdzieś lewego powietrza łapie




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD


Ostatnio zmieniony 23 sie 2011, 13:19 przez Maciek1997, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2011, 13:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 10:57
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
ten bolczyk mam wsadzić tym czarnym do dołu no nie? a za co on odpowiada? pozatym mam takie wrażenie jakby on był uszkodzony, jest troche przygięty z jednej strony jakby coś w niego walnęło,

a uszczelka ma mały ubytek na 1cm ale to może mieć jakiś wpływ? czym to uzupełnić? częsci do tej hondy nie dostane nigdzie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2011, 22:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
Musisz to złożyć tak :)
http://youtu.be/_qAVXneKAkU?t=2m20s
Ten bolczyk służy do odcinania paliwa :)




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]


Ostatnio zmieniony 23 sie 2011, 22:27 przez MaydayKSSG, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2011, 12:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 10:57
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
aha, okej, dzisiaj spróbuje wszystko pouszczelniać i założyć ten bolczyk, dam znać czy się udało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2011, 8:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 10:57
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
zrobiłem wszystko tak jak mówiliście, wyjąłem, rozkręciłem, wyczyściłem benzyną, wysuszyłem, założyłem bolczyk, uszczelniłem, założyłem z powrotem, ale niestety nie odpalił...

Co powinienem jeszcze sprawdzić? Wcześniej przynajmniej lampka się błyskała od oleju kiedy kopałem w starter a teraz nic. (akumulator jest rozładowany)

Co dalej? :l




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2011, 8:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
Najważniejsze to sprawdzić czy ma dobrą iskrę, czy paliwo dochodzi do cylindra, czy ma dobrą kompresje.

needtofly pisze:
dysza w tym gaźniku jest zamontowana na stałę

Patrząc na zdjęcia nasuwa mi się pytanie... Czy tam w ogóle jest dysza jakaś?




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 7:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 10:57
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
hahaha, dobrze powiedziane, otóż stał się CUD!

Zapomniałem zakręcić kranika od paliwa, postał tak ze 2 godziny, naciekło paliwa, trochę skapnęło na podłogę, nie wiem skąd, ale za pierwszym kopnięciem odpalił!

Mam teraz pytanie, gdy tylko go odpalę to od razu wchodzi na maksymalne obroty, bez względu na to w jakim położeniu jest śruba wolnych obrotów, co mam zrobić żeby dał sobie trochę na wstrzymanie, czyt. żeby spadły obroty?

Potem wrzucę filmik jak chodzi to sami zobaczycie, że wkręca się jak wariat!

Proszę o dalsze wskazówki, Janek!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 12:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 10:57
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
http://www.youtube.com/watch?v=n45sIaGNwqc

wrzucam film przedstawiający jak skuter odpala, sami oceńcie co jest nie tak bo ja już nie wiem, pomoc! :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 16:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
Słuchaj miałem to samo, u mnie była dziura w króćcu ( ja mam gumowy bo mam silnik minarelli w hondzie ). Szukaj gdzieś lewego powietrza..
I jeszcze jedno.. Przepustnica 'schodzi' na maksa?




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2011, 23:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 10:57
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Jak odkręcę manetkę na maksa to później muszę ją ręką "wrócić" bo nie "odbija" xd, o to Ci chodziło?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2011, 10:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
Chodzi o to, czy w gaźniku przepustnica po puszczeniu manetki schodzi na dół czy może się blokuje. Z tego co napisałeś wnioskuję, że to to może być powodem. Sprężyna nie odbija przepustnicy na dół i ciągle jest na full manetce.. Musisz to sprawdzić.

pozdrawiam




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2011, 11:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 10:57
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
ta sprężyna jest w iglicy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2011, 20:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
Ta sprężyna 'wypycha' przepustnicę w dół. Iglica jest wsadzona w przepustnicę..




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy