Dzisiaj jest 29 lis 2024, 2:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 sie 2009, 16:25 
*

Rejestracja: 30 cze 2008, 17:12
Posty: 33
Pojazd:
Witam kolegów posiadam honde x8rs seryjna i mam taki problem z ruszaniem jak przekręce manetkę do połowy to dopiero zaczyna ruszać dużo przy tym chałasu.Proszę o pomoc czy to może cos ze sprzegłem może z rolkami ?Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 18:30 
*

Rejestracja: 04 maja 2009, 17:30
Posty: 27
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Ja miałem taki sam problem, miałem za twarde sprężynki :P , zmieniłem i jest git :mrgreen: , ale może być też problem z gaźnikiem, musiał byś go wyregulować :wink: . Robiłeś coś teraz w skuterze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 19:37 
*

Rejestracja: 30 cze 2008, 17:12
Posty: 33
Pojazd:
Witam kolegę jestem zielony w sprawach mechanicznych czy mógłbyś mi opisać jak dostać się do sprzęgła i jakie sprężynki założyć.Jak odkręcić sprzęgło i czy trzeba tez wymieniac sprężynę główną.Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 20:31 
*

Rejestracja: 04 maja 2009, 17:30
Posty: 27
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Tu masz filmik jak wymienić sprężynę, i masz pokazane jeszcze gdzie są sprężynki (filmik pokazuje sprzęgło w innym skuterze ale wszystko jest tak samo jak w X8R :P ): LINK , Ten klucz do odkręcenie sprzęgła jest to samoróbka, zamiast niego możesz użyć mocny klucz do odkręcania tarcz w szlifierce :P
Na filmiku masz już zdjęty wentylator wariatora, tu masz filmik jak się go zdejmuje (na filmiku jest X8R :mrgreen: ) : LINK , A zobacz jaki jest kolor sprężyny, jeśli bordowy to jej nie wymieniaj bo to jest oryginalna :P


Ostatnio zmieniony 09 sie 2009, 21:08 przez mater7, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 20:54 
**

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:21
Posty: 222
Lokalizacja: Łdz
Pojazd:
Ta, takie odkręcanie jest spoko (o ile Ci się w ogóle uda) gorzej z przykręceniem ;)

Trzeba a) mieć poprawne blokady b) wiedzieć z jaką siłą przykręcać żeby nie przekręcić ani nie dokręcić za słabo - kłania się serwisówka i klucz dynamometryczny.

Honda niestety z serwisówkami poniżej 2005 bodajże leży - przynajmniej tak słyszałem w serwisie - nie ma wersji pdf, tylko papier na który się czeka.

Co nie zmienia faktu że da się takie instrukcje zdobyć ;)

Zgodnie z motto hondy (masz to napisane w user manualu) jeśli przedstawisz odpowiedni zestaw narzędzi, w każdym ASO mają obowiązek dostarczyć Ci instrukcję serwisową. Nie ma niestety napisanego czy za darmo ;-) ale za jakieś 30-40zł uważam że warto to sobie kupić, jeśli chcesz samemu robić, a nawet jeśli oddajesz do mechaników którzy szkoleni pod Hondę nie są.




_________________

150




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 21:00 
*

Rejestracja: 04 maja 2009, 17:30
Posty: 27
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Ja dużo razy odkręcałem no i jak wiadomo zakręcałem :lol: wariator tylko ze śrubokrętem (zamiast kawałka drewna), grzechotką, przedłużką i nasadką, i jak do teraz wszystko jest OK :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 22:14 
**

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:21
Posty: 222
Lokalizacja: Łdz
Pojazd:
fart != prawidłowa procedura.

właśnie przez takie podejście tyle padliny jeździ po polskich drogach :roll: bez obrazy, ale spójrz na większy obrazek.

chcesz polegać na niezawodności marki, rób tak, jak sugeruje jej właściciel - service manual się kłania.




_________________

150


Ostatnio zmieniony 09 sie 2009, 22:14 przez imachine, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2009, 15:55 
*

Rejestracja: 29 kwie 2009, 15:35
Posty: 12
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Witam mam problem z honda x8r a dokładniej z elektryka poniewaz nie znalazłem tematu z moim problemem to zwróce sie do was. mam problem z elekryka na poczatku paliły mi sie cały czas swiatła miajania i musiałem jezdzic na długich nastepnie przestał palic z rozrusznika a teraz to juz jest kalica ani prądu ani nic zero iskry zero reakcji na zycie pomocy co to moze by? pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2009, 20:12 
*

Rejestracja: 30 cze 2008, 17:12
Posty: 33
Pojazd:
Witam kolegów i zarazem dziękuje za linki do filmików bardzo mi to pomogło i myślę że chyba sobie poradzę ,jeszcze mam pytanie czy można gdzieś znalęż momenty do kręcania śrub w hondzie hodzi mi wariator ,głowice sprzegło.Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2009, 18:47 
*

Rejestracja: 30 cze 2008, 17:12
Posty: 33
Pojazd:
Kolego a jakie sprężynki założyłeś podaj linka do sprężynek.Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy