Dzisiaj jest 29 lis 2024, 2:58

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
*

Pojazd:
Witam kolegów posiadam honde x8rs seryjna i mam taki problem z ruszaniem jak przekręce manetkę do połowy to dopiero zaczyna ruszać dużo przy tym chałasu.Proszę o pomoc czy to może cos ze sprzegłem może z rolkami ?Pozdrawiam

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Tytuł:
*

Pojazd:
Ja miałem taki sam problem, miałem za twarde sprężynki :P , zmieniłem i jest git :mrgreen: , ale może być też problem z gaźnikiem, musiał byś go wyregulować :wink: . Robiłeś coś teraz w skuterze ?

Tytuł:
*

Pojazd:
Witam kolegę jestem zielony w sprawach mechanicznych czy mógłbyś mi opisać jak dostać się do sprzęgła i jakie sprężynki założyć.Jak odkręcić sprzęgło i czy trzeba tez wymieniac sprężynę główną.Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.

Tytuł:
*

Pojazd:
Tu masz filmik jak wymienić sprężynę, i masz pokazane jeszcze gdzie są sprężynki (filmik pokazuje sprzęgło w innym skuterze ale wszystko jest tak samo jak w X8R :P ): LINK , Ten klucz do odkręcenie sprzęgła jest to samoróbka, zamiast niego możesz użyć mocny klucz do odkręcania tarcz w szlifierce :P
Na filmiku masz już zdjęty wentylator wariatora, tu masz filmik jak się go zdejmuje (na filmiku jest X8R :mrgreen: ) : LINK , A zobacz jaki jest kolor sprężyny, jeśli bordowy to jej nie wymieniaj bo to jest oryginalna :P

Ostatnio zmieniony 09 sie 2009, 21:08 przez mater7, łącznie zmieniany 3 razy

Tytuł:
**

Pojazd:
Ta, takie odkręcanie jest spoko (o ile Ci się w ogóle uda) gorzej z przykręceniem ;)

Trzeba a) mieć poprawne blokady b) wiedzieć z jaką siłą przykręcać żeby nie przekręcić ani nie dokręcić za słabo - kłania się serwisówka i klucz dynamometryczny.

Honda niestety z serwisówkami poniżej 2005 bodajże leży - przynajmniej tak słyszałem w serwisie - nie ma wersji pdf, tylko papier na który się czeka.

Co nie zmienia faktu że da się takie instrukcje zdobyć ;)