Dzisiaj jest 26 lis 2024, 18:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 maja 2010, 20:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2010, 8:11
Posty: 48
Pojazd:
potrzebuję się dowiedzieć jak odkręcić wariator nie używając do tego pneumata tylko ręcznie da się jakoś piszcie jak wiecie jak to zrobić


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2010, 21:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2009, 19:10
Posty: 221
Pojazd:
bierzesz śrubkę od pokrywy przekładni, zapierasz o karter a te ząbki przed wario i kręcisz grzechotką :) ja tak odkręcam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 14:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 18:55
Posty: 105
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
pilnik trójkątni w ząbek i jazda :D




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=51697 Runner Sp full sport by mate




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 17:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Nie słuchaj przedmówców bo poniszczysz wentylator.
Jeśli nie masz pneumata to musisz kupić blokadę waria lub tłoka.
Albo sam wykombinuj jakąś blokadę, ale bezpieczną..




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 19:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2008, 22:31
Posty: 117
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
przez blokowanie wariatora w sposób taki jak (blokowanie za zabki)moze zniszczyć łozyska.
Lepiej kup blokade tłoka albo od jakiegos kumpla pozycz.




_________________

Piaggio Zip 2T 2001r
Metrakit 50
Leovince RS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2010, 21:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2008, 13:19
Posty: 364
Lokalizacja: Stara Wieś (LUB)
Pojazd:
slawek5t pisze:
Nie słuchaj przedmówców bo poniszczysz wentylator.
Jeśli nie masz pneumata to musisz kupić blokadę waria lub tłoka.
Albo sam wykombinuj jakąś blokadę, ale bezpieczną..


Jarko pisze:
przez blokowanie wariatora w sposób taki jak (blokowanie za zabki)moze zniszczyć łozyska.
Lepiej kup blokade tłoka albo od jakiegos kumpla pozycz.


Odkręcam wario blokując je pilnikiem trójkątnym od kilku lat i nie miałem problemu z łożyskami. Po za tym to nie jest tak wielka siła żeby aż niszczyła łożyska




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106747

Sprzedam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 7:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2010, 8:11
Posty: 48
Pojazd:
wiem wiem też tak robiłem nie ma z tym żadnego problemu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 9:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
kiki62 pisze:
wiem wiem też tak robiłem nie ma z tym żadnego problemu
to po co się pytasz?
kiki62 pisze:
potrzebuję się dowiedzieć jak odkręcić wariator nie używając do tego pneumata tylko ręcznie da się jakoś piszcie jak wiecie jak to zrobić

ten temat jest tak popularny że jak zaczniesz wpisywać w google.pl wariator to znajdzie ci pełno poradników i filmików na ten temat...
Nie rób bałaganu na forum. :roll:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 10:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 10:07
Posty: 57
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
a jak niechcesz wydawać kasy na kawałek metalu z gwintem zwanym blokadą tłoka to odkręć świecę, znajdź sznurek, który nie zostawia żadnych włosków i wsadź go do cylindra zostawiając trochę żeby później go wyjąć(jak tampona :D), zakręć delikatnie wałem, żeby się tłok przyblokował o sznurek i w ten sposób odkręcisz wario - testowane :)

do admina: Prosze o nie usuwanie tego posta, jeżeli blokady tłoka wam nie idą to należy obniżyć cenę a nie usuwać posty ludzi, którzy chcą się podzielić wiedzą, czyż nie od tego jest to forum?




_________________

ZAJEZDNIA dla Skuterów
Serwis, Warszawa

- przeglądy
- naprawy
- tuning

536 226 928

Zapraszamy!


Ostatnio zmieniony 06 maja 2010, 10:14 przez bomert, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 10:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 18:55
Posty: 105
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
slawek5t pisze:
Nie słuchaj przedmówców bo poniszczysz wentylator.
Jeśli nie masz pneumata to musisz kupić blokadę waria lub tłoka.
Albo sam wykombinuj jakąś blokadę, ale bezpieczną..

Sławku nie ma takie możliwości, żeby cokolwiek zniszczyć :wink:. Pilnik zdaje egzamin, a jak chcesz wydawać kasę na różnego typu blokady to twoja sprawa :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=51697 Runner Sp full sport by mate




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 10:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 10:07
Posty: 57
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
mate pisze:
slawek5t pisze:
Nie słuchaj przedmówców bo poniszczysz wentylator.
Jeśli nie masz pneumata to musisz kupić blokadę waria lub tłoka.
Albo sam wykombinuj jakąś blokadę, ale bezpieczną..

Sławku nie ma takie możliwości, żeby cokolwiek zniszczyć :wink:. Pilnik zdaje egzamin, a jak chcesz wydawać kasę na różnego typu blokady to twoja sprawa :)


dokładnie tak jak kolega, nie ma co się pieścić, sznurek lub ząbek to dobre rozwiązanie

i zaraz się zacznie burza urażonych BUAH! :D




_________________

ZAJEZDNIA dla Skuterów
Serwis, Warszawa

- przeglądy
- naprawy
- tuning

536 226 928

Zapraszamy!


Ostatnio zmieniony 06 maja 2010, 10:59 przez bomert, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 16:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
bomert, Sznurek do cylindra? zastanów się :lol:
pilnik jak najbardziej ok ;)


Ostatnio zmieniony 06 maja 2010, 16:49 przez mass143, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 17:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2010, 10:07
Posty: 57
Lokalizacja: warszawa
Pojazd:
mass95 pisze:
bomert, Sznurek do cylindra? zastanów się :lol:
pilnik jak najbardziej ok ;)


nie muszę się zastanawiać, bo patent jak najbardziej działa, sam wypróbuj a się przekonasz :) jeśli nie ufasz to przetestuj u kolegi w motorynce albo na podkaszarce taty, ja też się zdziwiłem a jednak




_________________

ZAJEZDNIA dla Skuterów
Serwis, Warszawa

- przeglądy
- naprawy
- tuning

536 226 928

Zapraszamy!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 17:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
A wkładajcie co chcecie między żeberka wentylatora. Nie mój silnik :)

edit

można coś plastikowego włożyć. ale nie pierwsze lepsze




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 06 maja 2010, 17:57 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 18:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
slawek5t, nie rozumiesz ;p nie chodzi o wkładanie między żeberka tylko w p/g wkładasz to między ząbki na przeciwtalerzu. http://allegro.pl/item1018918255_aprili ... alerz.html

bomert, szkoda mi cylindra i pierścieni na takie zabawy :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2010, 23:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Można zwykłym takim kluczem bez problemu zablokować:
Obrazek
O ząbki przeciwtalerza i żeberka karteru.
W minarelli i innych silnikach z tego typu przeciwtalerzami nie polecam tego zabiegu :D




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy