Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 16:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 20:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Dobra robota! Sam taki mam w Sliderze AC, a kolega M-Lot w Maladze LC i polecam.
Co do wyłącznika, w sumie nie ma sensu robić. U mnie termometr chodził jak zegarek (24/7), praktycznie w ogóle go nie wyłączałem. Wystarczy wymienić baterię raz na rok i tyle :wink:

Warto dodać, że ten termometr idealnie mieści się w lukę na nr ramy. Wystarczy dobrze przyciąć zaślepkę i wygląda świetnie. Do tego tak nie rozprasza w czasie jazdy, co jakiś czas można rzucić okiem :wink:
http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C08%5 ... 7-full.jpg


Booyaka pisze:
Zależy też gdzie w tej szpilce umiejscowiony jest czujnik
Jest na samym końcu szpica, wiem bo rozbierałem :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 5 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 20:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 19:13
Posty: 540
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
FoRnaL, a nie wiesz może czy w sliderze i aeroxie są takie same zaślepki nr ramy ?
Są takie same.
Fornal


Ostatnio zmieniony 13 lut 2011, 19:06 przez Sony128, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2011, 23:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2010, 21:50
Posty: 99
Lokalizacja: Białystok/ Grabówka
Pojazd:
FoRnaL, A czujnik w jaki sposób masz założony? Na tzw. sondę pod świece czy między żeberka na klej jakiś tam co przewodzi temperaturę ?




_________________

Obrazek

Zaproszenia na TakeAGift.pl

http://www.takeagift.pl/polecam:33023




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2011, 20:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 19:49
Posty: 193
Lokalizacja: Mikołajewo
Pojazd:
Ja jak będę zakładał taki termometr to dam taką "przejściówkę". Jest to dysza od listwy od instalacji gazowej w autach. Idealnie pasuje w głowicę (u mnie Stage6 Racing) bez przeróbek. I ma otwór 3mm tyle ile ma sonda od termometru.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

<<Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika>>


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez ziuta94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2011, 20:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2010, 18:42
Posty: 16
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Dobry pomysł z tym termometrem ;) A ja mam takie pytanie , czy tą sondę w minarelli wkłada się do końca ?




_________________

^^ROX^^
Możesz mi pojechać...
po browar na stacje ! :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2011, 21:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 19:49
Posty: 193
Lokalizacja: Mikołajewo
Pojazd:
Tomekmaver pisze:
Dobry pomysł z tym termometrem ;) A ja mam takie pytanie , czy tą sondę w minarelli wkłada się do końca ?


Można do końca, jak tam chcesz :cool:




_________________

<<Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika>>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2011, 21:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2010, 18:42
Posty: 16
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
No to spoko, tak pytam - bo właśnie się nie orientuje ile można wsadzić do cylindra tej sondy :cool:




_________________

^^ROX^^
Możesz mi pojechać...
po browar na stacje ! :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2011, 17:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2009, 21:28
Posty: 119
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd: e60
Tylko i wyłącznie do końca bo inaczej będzie temp nie zgodna z prawdą..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 20:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 21:53
Posty: 125
Lokalizacja: Szczerców
Pojazd:
A dlaczego używa się miedzianych śrub?




_________________

Liczy się wnętrze a nie wygląd.. chociaż nie zaszkodzi jak jest ładnie :P

Aprilia SR High End 20 PS
!Zacnie!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0


Moje małe kochanie <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2011, 20:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 10:03
Posty: 404
Lokalizacja: Sierpc / Płock
Pojazd:
Mati-Freak pisze:
A dlaczego używa się miedzianych śrub?
bo miedź jest dobrym przewodnikiem ciepła i dobrze sie uszczelnia




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2011, 15:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2011, 19:20
Posty: 114
Lokalizacja: Sońsk (mazowieckie)
Pojazd:
Siema, poradnik bardzo przydatny. A mam pytanko donosnie zakładania go do AC. Na focie trochę wyżej było że jakiś adapter potrzebny jest, czy jest on narawdę potrzeny czy można tylko włożyć tą sąde w żeberko i silikonem polać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2011, 20:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
Wszystko fajnie, ale nie sądzę, aby wsadzanie czujnika aż do cieczy było dobrym pomysłem, bo ciecz jest chłodniejsza, bo przecież przepływa przez chłodnicę, która ją schładza...

Myślę, że powinno się nie moczyć tego czujnika (sondy) aż tak głęboko, zwłaszcza, że oryginalny czujnik też nie jest tak głęboko osadzony..., myślę, że ten adapter pod sondę powinien mieć taką samą głębokość (długość gwintu) i gitara :)



Teraz pytanie mam, jaka jest górna granica temperatury silnika Lc, chodzi mi o taką niebezpieczną, żeby ustawić sobie alarm w tym termometrze


artykuł super, bardzo dobry pomysł ogólnie, jak kupię gilere rcr to od razu taki patent wykombinuję :)

Tylko jak z tą temp...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 10:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
Sprostowanie, autor miał rację, już się wszystkiego dowiedziałem :)

Czujnik (sonda) powinna być zanurzona w cieczy, a temperatura dla silnika LC to 85-90oC

Przy ok. 92oC powinien włączyć się wiatrak na chłodnicy i schładzać do tych 85oC

Pozdrawiam :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 12:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2008, 22:12
Posty: 450
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
wybaczcie ze odkopuje ale chce żeby ktoś kto ma to zrobione napisał jak to się sprawdza i czy dobrze pokazuje temperaturę i ew. jaką poprawkę trzeba wziąć na odczyt.




_________________

Sprzedam:
Magneto+stator ducati energia
Mały karter keeway
2x magneto keeway i inne z grubym wałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2011, 19:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:23
Posty: 605
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Sorka za odkop,ale by nie zakładać nowego tematu napisze tutaj. Zaopatrzyłem się w owy termometr, elegancko podłączyłem i pokazuje dobrze temperaturę, ale jak odpalę silnik termometr się "wyłącza". Czego to może być wina?




_________________

Colibrox:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281403
Hrr:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=342383
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2011, 20:40 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
za blisko przewodu WN albo cewki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 6:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2011, 13:40
Posty: 349
Lokalizacja: Rzeszów/Łańcut.
Pojazd:
Bardzo ciekawy i przydatny artykuł. Skorzystam. + dla ciebie.




_________________

Facebok'owy Project Bike xD.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 7:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Przemko Masz świece z opornikiem ? Bo łapie zakłócenia :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 16:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:23
Posty: 605
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
vrathe, a jak to mniej więcej wygląda ten opornik na świecy? Wiem że troche durne pytanie ale się z czymś takim nie spotkałem i nie wiem o co chodzi. Braciak mi mówi że to może byc wina że czujnik dotyka cylindra.




_________________

Colibrox:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281403
Hrr:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=342383
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 21:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2008, 22:12
Posty: 450
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
jak mas zswiece ngk to musi mieć oznaczenie "R"




_________________

Sprzedam:
Magneto+stator ducati energia
Mały karter keeway
2x magneto keeway i inne z grubym wałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy