Dzisiaj jest 03 sie 2025, 13:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 sty 2010, 12:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Witam. Zatarłem keeway focusa ( dozownik ehh...) chce wyjąć cylinder z tłokiem zrobić szlif i nowy tłok. Nigdy nie rozbierałem silnika ale nie bardzo ma mi kto pomóc. Mogę was prosić o pomoc? Nie bardzo wiem jak się do tego zabrać, od czego zacząć rozkręcanie itp. Proszę pomóżcie. Skuter już rozebrałem z plastików.
Z góry dziękuje za pomoc
Pozdrawiam




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NSR_125/99256


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2010, 13:32 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
Pierwsze co to wyjmij silnik z ramy powinien być umocowany na 1 śrubie i odkręć amortyzator oraz wszystko podłączaj ale (pamiętaj gdzie co było podłączone :) )
Potem jeśli masz obudowy plastikowe to ściągnij je z cylindra i z wentylatora , następnie będzie ci potrzebny klucz nasadowy (chyba 10) odkręć głowice (4 śruby) następnie zdejmij ją,
wyjmij uszczelkę głowicy,ostrożnie zdejmuj cylek ale jak do szlifu to nie martw się jak cylek zdejmiesz to będziesz miał tłok zobacz na bok będzie sworzeń i zobaczysz zawleczkę wyciągnij ją ale ostrożnie żeby wyszła a nie pękła nie musisz wyjmować 2 zawleczek wystarczy że jedną wyjmiesz i wysuniesz sworzeń na tą stronę co wyjąłeś zawleczkę no i masz wyjęty tłok przy zakładaniu robimy to samo tylko w odwrotnej kolejności .
A cha i jak będziesz miał nowy tłok to pamiętaj aby założyć go strzałką do wydechu i na każdy pierścień masz takie zamki i musisz odpowiednio je założyć i przed założeniem najlepiej posmaruj pierścienie jakimś olejem byle nie roślinnym :P np olej do mieszanki i to by było wszystko w razie trudności pisz na gg :wink:


Ostatnio zmieniony 06 sty 2010, 13:33 przez czesioos, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2010, 14:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 13:56
Posty: 136
Lokalizacja: Brodnica
Pojazd: E46 :P
tylko nie wiem po co wyjmować silnik.
wystarczy że zdejmnie wydech, osłony i ma przed sobą cylek.

a tak wogole to skąd wiesz że zatarłeś skoro nie widziałeś cylka?




_________________

custom in progress




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2010, 14:20 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
Ta żeby miał dostępn to może nie wyjmować ale niesety w większosci skuterów nie wyjmiesz cylka bez wyjecia silnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2010, 14:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
falek111 pisze:
tylko nie wiem po co wyjmować silnik.
wystarczy że zdejmnie wydech, osłony i ma przed sobą cylek.

a tak wogole to skąd wiesz że zatarłeś skoro nie widziałeś cylka?


Przejechałem ok. 10km bez oleju ( 2t) dozownik się zrypał .... i teraz skuter jeździe 10km/h?




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NSR_125/99256




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2010, 15:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
I najważniejsze jak będziesz skręcał wszystko do kupy, i będziesz dociągał głowicę to nakrętki, dokręcaj na "krzyż" z taką samą siłą. Pzdr. ;) :wink:


Ostatnio zmieniony 06 sty 2010, 16:00 przez flab_jack, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2010, 20:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
tak wygląda tłok : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/61c ... 8b05d.html
Ale cylinder jest chyba ok:) nawet nie ma rys raczej. Co teraz zrobić? fajnie bo okazało się że dałem to rade wyciągnąć bez ściągania silnika.
Fotki Cylindra:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5d4 ... 0c31d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/176 ... 6378e.html




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NSR_125/99256


Ostatnio zmieniony 06 sty 2010, 21:25 przez robol2010, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2010, 22:26 
*

Rejestracja: 28 wrz 2008, 7:10
Posty: 159
Lokalizacja: Sędziszów
Pojazd:
Kup nowy cylek koszt około 150 zł(zamiennik seri).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2010, 22:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 15:31
Posty: 169
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd:
albo szlif + dobry tłok i jazda :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2010, 22:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
krzysiek0433 pisze:
Kup nowy cylek koszt około 150 zł(zamiennik seri).

Gdzie taki mogę kupić? Bo na allegro to albo po 500zł albo made in china po 80zł.
W krakowie w PS BIKE robią szlif+ nowy tłok za 80zł.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NSR_125/99256




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 15:18 
*

Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:30
Posty: 88
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
Pojazd:
No to rób szlifa..
Lub kup sportową 50 :]




_________________

;D
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=41269




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy