Dzisiaj jest 21 lut 2025, 22:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 gru 2010, 18:07 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Witam . Mój skuter to apirli sr 50 morini gaźnik :) Słyszałem że można ją regulować, ponieważ moja apka ciągnie za dużo oleju :/ Jak się to reguluje??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2010, 18:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Wywalasz pompkę i robisz sam mieszankę, innej opcji nie ma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2010, 18:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
Dozownika nie da się regulować




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2010, 21:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
tzn po czym stwierdzasz że bierze za dużo oleju ? bo kopci ? Zima jest dlatego bardziej kopci .. 2t zawsze kopci zresztą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2010, 22:16 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Nie ale żeby go odpalić w zime to jest masakra odpalał za 2 3 razem a jak odpali ie rowno chodzi a dym to już pomiędzy wydechem a końcówką wydechu spiepsza bo już nei ma którędy taka jest masakra ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2010, 22:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
nie możliwe to jest raczej, jak byś miał wszystko szczelne by było ok. w zimę przy tych mrozach mi nawet czasem za 5 odpala, jak a czasem i więcej, niekiedy za 1 to zależy bo wiadomo paliwo jest zimne, silnik zimny i tak szybko nie odpali. to jest normalne, ze dymi też. żeby równo chodził od razu i nie gasł zaraz po odpaleniu ( bo zapewne tak też się dzieje u Ciebie ?) to kopnij go do końca z 5-6 razy bez zapłonu i póxniej przekręć kluczyk powinien za 1 załapać . i zawsze czekaj aż się rozgrzeje, nie gazuj na zimnym . jeszcze możliwe że masz rozregulowany gaźnik bądź padnięte ssanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2010, 23:27 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Ssanie dobre gaźnik jeszcze raz wyreguluje ale w tamtym roku też była taka zima i od pierwszego palił i nie kopcił tak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 10:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Jeżeli masz LC to sprawdź uszczelkę w głowicy może płyn chłodniczy się miesza z miszanką i dlatego tak kopci




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 10:54 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Nie już sprawdzałem po za tym jak b było dużo płynu to na biało a ja mam na niebiesko ;\




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 16:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Gadanie, od oleju na biało jest właśnie nie wiem jak z płynem ale ja mam AC i jak w bak oleju doleje jeszcze to biały dym leci a nie niebieski więc nie opowiadaj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 19:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
mate96usz, Odłącz dozownik, dolej odpowienią ilośc oleju do baku i zobacz jak będzie chodzic po 5 minutach (jak się nagrzeje), weź pod uwagę że mamy mrozy i to nasila efekt ilości/ barwy spalin. Mile widziany film jak chodzi Twoja SR. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 20:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
Nie doradzajcie chłopakowi głupot, dozownik w morini MUSI BYĆ ! ponieważ w tym silniku olej najpierw idzie na łożyska a potem dopiero miesza się z paliwem więc bez dozownika choćby robiło się mieszankę w baku skuter długo nie pojeździ !

A co do tematu tak jak już wcześniej koledzy pisali .W zimie tak już jest każdy skuter cieżko pali.


Ostatnio zmieniony 24 gru 2010, 20:30 przez nynek, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 20:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Scratch pisze:
mi nawet czasem za 5 odpala



To masz konkretnie , akurat temperatura nie ma nic do zapalania jak silnik jest zdrowy i elegancko wyregulowany mowa tu o gaźniku to za 1 zapala . Mój sprzęt w tym momencie , podchodzę 3 ruchy manetką ssanie załączam i jeden kop i skuter pali .




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 21:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Cytuj:
Nie doradzajcie chłopakowi głupot, dozownik w morini MUSI BYĆ ! ponieważ w tym silniku olej najpierw idzie na łożyska a potem dopiero miesza się z paliwem więc bez dozownika choćby robiło się mieszankę w baku skuter długo nie pojeździ !


Leżem i kwiczem. Jak w piaggio/minarelli nie idzie na łożyska to co? Też długo nie pochodzi? I ty właśnie piszesz głupoty. Ahh zapomniałem, te części tuningowe jak cylindry 70cc do morini są dla picu, bo przecież trzeba by wymontować dozownik a wtedy wszystko szlag trafi :mrgreen:

jarek337 pisze:
Scratch pisze:
mi nawet czasem za 5 odpala



To masz konkretnie , akurat temperatura nie ma nic do zapalania jak silnik jest zdrowy i elegancko wyregulowany mowa tu o gaźniku to za 1 zapala . Mój sprzęt w tym momencie , podchodzę 3 ruchy manetką ssanie załączam i jeden kop i skuter pali .


Serio :shock: wow ale fajnie....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 22:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
psikus pisze:
Serio wow ale fajnie....


Wiesz Święta są i nie chcę mi się z tobą kłócić , ale dobrze wyregulowany skuter z odpowiednią kompresją zapala za pierwszym kopem i nie robi to różnicy czy jest +5 czy -20 . A , że wam zapalają dopiero za 5 tym razem to świadczy o stanie waszych maszyn i umiejętności regulowania , czyż nie jest tak ?




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 3:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Nie nie jest tak, czemu ?
powód ssanie automatyczne i już wiadomo o co chodzi.
człowieku to nie od regulacji bo gdyby tak było to by nie miało różnicy czy stoi 10 godzin bez przepalania czy 5 dni to by i tak za pierwszym odpalał lub jeśli źle wyregulowany to zawsze za którymś z kolei. A u mnie jest tak ze czasem za pierwszym czasem za którymś z kolei, do tego też nierówno pracuje ledwo po odpaleniu jak się rozgrzeje to ok. ( wczesniej miałem problemy bo dałem mu większą dawkę paliwa żeby na zimę więcej go dostawał ale to był błąd i jest teraz ok :D)

Więc chciałeś zabłysnąć ale sorry nie udało się, przy -20 paliwo jest bardzo zimne, do tego jeśli nie ma się pełnego baku zalanego tylko litr czy 2 to się skrapla woda w baku i taki efekt też jest. cylinder tak samo jest zimny więc to też wpływa na zapalanie mieszanki. aha i niektóre skutery mają grzałkę gaźnika ? pytanie po co ona skoro wszystko zalezy od regulacji twoim zdaniem.

Więc po co piszesz takie głupoty jak nie wiesz.
jeszcze
Kod:
3 ruchy manetką ssanie załączam i jeden kop i skuter pali

posuwając się twoim tokiem myślenia masz źle wyregulowany gaźnik , bądź silnik w słabym stanie np. słaba kompresja bo 3 ruchy manetką , ssanie ? po co to . w lato przecież odpala bez ruszania manetką i bez uruchamiania ssania .A sam przeciez napisałeś ze temp. nie ma znaczenia, więc oszukujesz sam siebie . Elo .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 9:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Scratch pisze:
posuwając się twoim tokiem myślenia masz źle wyregulowany gaźnik , bądź silnik w słabym stanie np. słaba kompresja bo 3 ruchy manetką , ssanie ? po co to . w lato przecież odpala bez ruszania manetką i bez uruchamiania ssania .A sam przeciez napisałeś ze temp. nie ma znaczenia, więc oszukujesz sam siebie . Elo .


Jak ja lubie podyskutować i zjechać kogoś takiego jak ty :)

Umiesz czytać czy nie za bardzo ?Bo mi się wydaje , że w cale jeszcze zrozumienie tego co czytasz to masakra , gdzie ja napisałem , że latem robie taki zabieg z ssaniem i 3 ruchami manetką ? Nigdzie i w tym momencie powinienem zakończyć ten post ale tego nie zrobię bo Ciebie nie lubie :) Sanie automatyczne działa czy chcesz czy tego czy nie , posiadałem kiedyś takiego szmelca Italjeta z silnikiem morini jak go kupiłem ledwo co zipał , a żeby w lekkie przymrozki go odpalić to mogleś tylko pomarzyć , po kompletnym tuningu gdzie silnik był wyregulowany zapalał z 1 (a ssanie auto) nawet mam filmik na yt więc po co bijesz piane ?


Czyli twoim zdaniem jest różnica przy odpalaniu przy różnych temeraturach , dziwne bo w jakoś w autach jeśli jest auto dobre (benzyna) to zapala odrazu i nie ma różnicy temeperatura , jeśli silnik jest zdrowy świece dobre kable przebić nie mają , to auto zapala za pierwszym i to się też tyczy skuterów

Scratch pisze:
paliwo jest bardzo zimne

heh dziwne to może powiesz , że jak jest minus -20 to auta nie odpalają ? Dobrze wiesz , że benzyna jest łatwo palna i jeśli wszystko jest ok , to następuje taki wybuch i sktuer odpala , to jest benzyna a nie ropa kolego !!!

Co do grzałki nie wypowiem się bo czegoś takiego nie miałem i nie mialem takiego czegoś w ręku ani w swoich poprzednich odkurzaczach .

Uważam ,że wszystkie argumenty które podałeś obaliłem i je uzasadniłem . Elo :)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 10:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
jarek337, Bardzo ładnie to ująłeś :mrgreen: .
Scratch, Czekam na film z tą świecą od Maluszka :) .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 11:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
PlastusR50X pisze:
jarek337, Bardzo ładnie to ująłeś .


A dziękuje :)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 12:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2008, 10:36
Posty: 281
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
psikus, nie znasz się to się nie udzielaj. Tak się składa ze mam skuter z tym silnikiem miałem z nim już wiele przeżyć i o jego budowie wiem prawie wszystko :< pg czy inne silinki mają inną budowe i pompka oleju pracuje tam na trochę innej zasadzie niż w morini tam olej z paliwem miesza się w okolicy krućca jeśli się nie myle a potem dostaje się dopiero na wał łożyska tłok ,w morini olej najpierw wędruje do pompki z pompki dwoma mniejszymi węzykami na łożyska nastepnie dopiero na wał i tłok. Więc nie ma opcji żeby skuter długo smigał bez dozownika :< a co do cylindra 70cc w przypadku morini to robi się tak że dozownik się zostawia a do paliwa dolewa się minimalna ilość oleju żeby cylek miał lepsze smarowanie :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy