Dzisiaj jest 28 mar 2024, 20:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 12:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2011, 18:42
Posty: 153
Pojazd:
Yamaha Jog ja bym wybrał




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=158660


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 17:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
mateusz24 pisze:
Zapomniał bym też od dostępie do gaźnika(przynajmniej na seryjnych króćcach) żeby wyregulować gaźnik w minarelli trzeba zdemontować plastiki i sporo się na gimnastykować a w p/g na luzie śrubokręt i wszystko lata.


Mylisz się mi aby wyjąć gaźnik potrzeba jedynie płaskiego śrubokręta, 30 sekund i gaźnik wyjęty z króćca... wystarczy zdjąć lewy boczek którego nie trzeba przykręcać ;)




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 18 cze 2011, 12:15 przez Korh, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 17:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 16:11
Posty: 549
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Korh, Nom w sr tak jest lecz trzeba się nagimnastykować, co do regulacji wystarczy wyjąć klapkę aku i bez problemu:)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 22:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
nike375, powiem Ci że mi to nie sprawia największego problemu mimo że mam duże ręce, wystarczy mi średni płaski śrubokręt i wszystko załatwione ::)




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 20:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2011, 6:58
Posty: 739
Lokalizacja: Gorzów
Pojazd:
Ja bym wybral rowniez joga jest nisko zawieszony ladnie lata po zakretach ;d a zaczynac najlepiej od wydechu, wario, gaznik, sprzeglo i dzwon, wal i cylek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 22:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
ale jakiego joga :D old version :P czy nowego :P




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 15:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
Nowego :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 12:21 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Generalnie w wyścigach na świecie w klasie 10 cali rządzą Piaggio Zip SP I oraz II - rzadko można spotkać inny skuter.

W klasie 12-13 cali dominuje Yamaha Jog RR (MBK Mach G)


Jednak jak widać po większości zawodników - starty można zacząć czymkolwiek.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 22:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 22:46
Posty: 211
Lokalizacja: L.A.
Pojazd:
YAMAHA AEROX :))))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2011, 23:57 
**

Rejestracja: 06 sie 2009, 19:56
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Adkim10 pisze:
YAMAHA AEROX :) )))

Może byś uzasadnił swój wybór?
Widać, że na forum coraz więcej neokidów. :lol:

Co do tematu to tak naprawdę na początek każdy skuter jest dobry, ale najlepiej się spisują skutery takie jak wyżej wymienili czyli Piaggio zip sp I/II i Yamaha Jog RR. Posiadają dobre silniki chłodzone cieczą, duża ilość części tuningowych i są małe. Co do tuningu to musisz wybrać sobie klasę w jakiej chcesz się ścigać. Na początek najlepsza chyba będzie amator 50cc. Wystarczy sportowy wydech i napęd i możesz się ścigać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 12:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2011, 22:22
Posty: 55
Lokalizacja: Się wziołeś ??
Pojazd:
Moim zdaniem wybrał bym P/G, jestem posiadaczem silnika p/g, ale sa bardzo dobrze zbudowane. Sa dosc mocne jak na seryjny silnik a tymbardziej lc, czytałem wiele artykułów i wszedzie polecaja silniki piaggio poniewaz sa mocniejsze od minarelki czy jakis innych.
Ale jak mówia na początek to kążdy dobry.
Ale jak chcesz już skuter na trochę dłużej to oglądaj za p/g najlepiej zipkami jak mówi Junior.




_________________

Sprzedam całe Piaggio NRG 50ccm LC !! Na części lub w całości !
GG: 1241245




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 22:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 19:26
Posty: 237
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Minarelli nie miałem ale zamierzam mieć. I oczywiście biorę aeroxa ponieważ ma on doskonały silnik oraz wygląd. P/G Dobre silniki lecz z wyglądu troszkę mi nie pasują. Obydwa silniki (minarelli horizontal) (P/G) są dobre. Jeśli zamierzasz się ścigać to proponowałbym Ci Jog RR. lekkie zwinne. Ten sam silnik co w roxie. Mało awaryjny a i zapier**** potrafi. Ale oczywiście decyzja należy do Ciebie.




_________________

Aerox FULL SPORT BlueMachine <-- WEJDŹ :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lip 2011, 14:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 22:46
Posty: 211
Lokalizacja: L.A.
Pojazd:
Minarellli bez gadania ;] Według mnie najlepszy silnik , po tuningu jest ogień




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 19:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 20:33
Posty: 133
Lokalizacja: Piździgórki Śląskie
Pojazd:
Adkim10 pisze:
Minarellli bez gadania ;] Według mnie najlepszy silnik , po tuningu jest ogień


Cwaniaczek...
Każdy skuter po tuningu to OGIEŃ zależy czy to EVO, Sport itp.
Hah gadasz, że Minarelli bez gadania. Przejechał byś się P/G też byś był zadowolony. (-.-) prócz innej pracy silnika oczywiście pomiędzy AC a LC




_________________

" Była Sfera, następna Sfera, jeszcze jedna Sfera, potem R50X, a teraz ponownie Sfera i Apcia "

<3 love Sfery.


Ostatnio zmieniony 27 lip 2011, 19:25 przez Sferamera, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2011, 20:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 19:26
Posty: 237
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Sferamera, Zdania są podzielone. Zależy kto co ma! ;) Ja słyszałem że w P/G dozownik oleju pada... Ale kolega ma SR70 to ISTNY SZATAN!




_________________

Aerox FULL SPORT BlueMachine <-- WEJDŹ :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 21:37 
*

Rejestracja: 22 lip 2011, 19:18
Posty: 5
Lokalizacja: Dębno
Pojazd:
Koledzy już jak piszecie o skuterkach na wyścigi to takie małe pytanko skuterek derbi vamos 94 r silnik morini jak narazie w trakcie tuningu narazie zmienione cylinder na 65cc filtr stożek i pare innych gadzin jak narazie skuter ma przyspieche super i ładnie staje na koło po dalszych przeróbkach przewiduje następną moc do uzyskania co powinno go dobrze rozwijać na ulicy .

i czy ten sprzecik miał by jakieś podejście na wyścigach .
max prętkośc osiągnieta do tej pory to 76km/h lecz nie mogę dać mu w pizdę na maxa bo jest na dotarciu i było sprawdzona na krutki dystans żeby go nie zajechać i jak na razie docieranie na spokojnie pozdro pisać co myślicie . :roll:




_________________

--------------COBRA-------------Driver18-------------




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2011, 22:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 9:41
Posty: 154
Pojazd:
speeD69 nie bada p/g dozownik tylko do dozownika oraz gaźnika jest rozgałęzienie linki i jak pęknie linka od gaźnika to nic się nie stanie ale jak od dozownika to już jest gorzej




_________________

Sprzedam Piaggio Zip AC 2001r Nowa Buda. Więcej na Priv lub GG- 10102107. Niski przebieg, Cena to 1600zł do lekkiej negocjacji;] zapraszam
Tel. Kom. 601863537




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2011, 17:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Najlepiej by było gdybyś wybrał Derbi Gp1 (Racing lub Revolution ) . Duży mocny karter i do tego masz przewagę nad innymi bo masz zębatki dzięki czemu możesz uzyskać lepsze przyspieszenie na 1/7 mili (chyba na tyle się ścigają). Gdy ja zdjąłem wszystkie plastiki bez problemu z gazu skuter stawał na 1 koło. Po dobrym tuningu takim jak u mnie siedzi i zębatkach na przyspieszenie zmianie przełożeń w przekładni będziesz nie lada wyzwaniem dla innych maszyn. Niestety są minusy tej maszyny:
-Duży
-14 calowe koła
- słaby dostęp do silnika ale po zdjęciu plastików jest sporo miejsca
Plusami są:
+ mocna rama
+duże i dobrze wykonane kartery
+tylne koło nie jest zamocowane na wahaczu
+Świetnie trzyma się asfaltu. Na drodze piaskowej przy 50 gleba.

Jak maszyna wygląda możesz zobaczyć u mnie.


Ostatnio zmieniony 03 wrz 2011, 17:23 przez skolsik13, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2011, 21:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2010, 14:05
Posty: 309
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Bodajże maksymalnie na wyścigu mogą być 13 calowe felgi...
A po za tym nie wiem jak będzie z faktem że Derbi GP1 jest na łańcuchu.




_________________

Obrazek
LWG!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2011, 10:16 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Ja tam bardzo chwale silnik SH10DA.
Mam ten skuter przez 3 lata. Ze sportowym tłumikiem, lekkimi rolkami szedł licznikowe 90-95. Moi kumple na sportowych wydechach w Aeroxie i Speedfightcie nie mieli szans. Bardzo dobry skuter, silnik na licencji Hondy (tajemnica tkwi w gaźniku, wtajemniczeni wiedzą o co chodzi ;). Bardzo dobra jakość za rozsądną cenę. POLECAM SZCZERZE! jednak sa minusy -spora waga i duzo przez to traci ale w zakretach nie ma rownych. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy