Dzisiaj jest 28 mar 2024, 14:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 maja 2011, 13:34 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 12:28
Posty: 102
Pojazd:
Witam na różnych śmiesznych sprzętach śmigam od małego :mrgreen: obecnie mam crossa aprilie rx 80 ale chciał bym przesiąść się na skuter (na full crosa nie ma kasy) no i pomyślałem sobie że mając już taki skuterek fajnie by było przejechać się na jakiś wyścigach pod szlifować umiejętności i dobrze pobawić no i teraz nasuwa sie pytanie jaki skuter wybrać tzn z jakim silnikiem ??? Wgl od czego zacząć tuning ? mniej więcej wiem jak wygląda silnik w skuterku ale fakt jest taki że nigdy takiego nie rozbierałem ??Narazie plan jest taki żeby kupić już na jamimś setupie skuterem pośmigać do zimy a w zimę rozebrać silnik i do dzieła, myślałem o polerowaniu komory korbowej i portingu bo chyba to na tyle co mogę zrobić ze swojej strony reszta to dobór odpowiednich części Proszę o profesjonalne odpowiedzi POZDRAWIAM


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 17:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
silnik to oczywiście minarelli lc, najlepszy skuterowy silnik :) albo ewentualnie piaggio/gilera. Skuter to chyba sr bo można tanio wyrwać niezłą sztukę, a co do tuningu to wszystko co potrzeba : cylek, wał, łożyska, zawór, gaźnik, wydech, wariator,sprzęgło,dzwon :)




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 18:25 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 12:28
Posty: 102
Pojazd:
No spoko właśnie myślałem o tym silniku czyli to jest ten co w roxie ??? a z tymi modyfikacjami karterów i kanałów to opłaci się to robić ????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2011, 19:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2011, 21:04
Posty: 1
Lokalizacja: Wieruszów
Pojazd:
Tak mina hor. (leżące) to ten co w roxie.




_________________

Simson: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2029930#2029930
Booster: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=760
Sprzedam Boostera.
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2011, 14:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Najlepiej silnik p/g. Dobrze jest robić full sporta 70cc. Cylek, łożyska (jeżeli skuter jest po malym przebiegu), gaźnik, wydech, wariator, sprzęgło, dzwon, stożek.
kataklysm pisze:
a z tymi modyfikacjami karterów i kanałów to opłaci się to robić ????

Flow + porting. Tak, opłaca się, nawet bardzo :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2011, 15:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 14:00
Posty: 263
Pojazd:
Korh pisze:


silnik to oczywiście minarelli lc, najlepszy skuterowy silnik


Hahahaha jesteś śmieszny silnik piaggio jest dużo lepszy.
Flow i porting opłaca się robić tylko rób to z głową.




_________________

My Roxx '02 Top 70 *Ported*
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=300683




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2011, 16:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2008, 10:28
Posty: 411
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd: Aprilia sr r
Moim zdaniem piaggio/gilera lepszy.Z resztą spójrz na jakich silnikach jeździ Mieloch Racing Team. Oni jeżdżą właśnie na piaggio/gilera.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez klucha95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2011, 16:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
piaggio jest troszkę bardziej skomplikowany ale po tuningu jest lepszy od minarelli hor. lc, na serii tak samo piaggio jest dużo lepsze od miny :)




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 13:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2008, 11:34
Posty: 283
Lokalizacja: Skarżysko
Pojazd:
Szafa pisze:
piaggio jest troszkę bardziej skomplikowany ale po tuningu jest lepszy od minarelli hor. lc, na serii tak samo piaggio jest dużo lepsze od miny :)


Mylisz się.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Mal ... _F12/84678




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 14:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
Na wyścigach startują na Piaggio ponieważ mają dodatkowo kartery chłodzone (nie wszystkie)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 14:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
Piaggo nie jest lepsze od miny może bardziej wytrzymalsze ale w tuningu już raczej nie przewyższy miny.




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 16:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
P/G jak i minarelli są to najlepsze i najmocniejsze silniki.
Ale który lepszy ? Nikt nie odpowie, bo oba są bardzo dobre.
Nie prawda że Minarelli słabsze, bo oba są mocne.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 22:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 20:52
Posty: 8
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Pojazd:
To jest sprawa sporna, dla jednych to mina będzie lepsza ( dla posiadaczy miny :D ) dla innych p/g (posiadacze p/g :P) ale oba silniki całkiem nieźle nadają się do modyfikacji, i spooooro można z nich wyciągnąć, porting + flow, ale robione z głową, czyli tak, aby nie przesadzić z rozwiercaniem karterów i z polerką;d żeby np paliwko się nam nie cofało tak jak mnie w pierwszych karterach jakich robiłem^^




_________________

"Remember to always be true no matter what you do(..)"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 23:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
wisnia_dg, to samo powiem;d ja osobiście nie widzę różnicy pomiędzy tymi silnikami ;d jedynie jaką ja zauważyłem to że na przyspieszenie moim skuterkiem "miny silnik" robie piaggio i pod górkę ścigając sie tak samo ;d tyle że potem ja stop a piaggio jeszcze się rozpędza ;d;d




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 23:24 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Piaggio zip/ yamaha jog : )

Miałem minarelli i p/g w sumie różnicy nie było ;p ale osobiścię wolę minarelli. A najbardziej zdziwił mnie silnik peugeota bo seria naprawdę daje radę....


Ostatnio zmieniony 19 maja 2011, 23:26 przez adikSR, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 23:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2010, 22:22
Posty: 403
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
Miałem obydwa silniki... A wiec przy p/g lepsze miałem osiagi ,natomiast minarelli ten silnik to bajka wszystko prosto bez zadnego jeban**... Ale chyba bym został przy p/g




_________________

Sprzedam całą Aprilie SR na częsci
gg 1064217




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2011, 12:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 20:52
Posty: 8
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Pojazd:
Też miałem oba silniki, wcześniej gibałem na roxie projekt jeszcze na forum nie zamknięty^^ i silniki baardzo porównywalne, mina mniej awaryjna.




_________________

"Remember to always be true no matter what you do(..)"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 19:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Z tymi silnikami to jak się dba tak się ma. Miałem minarelli i teraz drugi z kolei p/g i mi bardziej pod pasował silnik piaggio ze względu na to że wydaje się sporo solidniejsze od minarelli a co najważniejsze w p/g nie ma jakiś dziwnych kombinacji pod zapłonem jedyny plus tego silnika to pompa wody na wierzchu reszta to rozwiązań jest jak dla mnie trochę bardziej skomplikowana. Zapomniał bym też od dostępie do gaźnika(przynajmniej na seryjnych króćcach) żeby wyregulować gaźnik w minarelli trzeba zdemontować plastiki i sporo się na gimnastykować a w p/g na luzie śrubokręt i wszystko lata. Co do maszyny do wyścigów to tak jak ktoś wyżej napisał Piaggio ZIP SP lub Yamaha Jog RR. Osobiście jestem za źipem :wink: Ale co byś nie kupił to będziesz zadowolony. W wakacje mam zamiar kupić jakiś skuterek na wyścigi i w przyszłym sezonie może bym wystartował w klasie amator na jakiejś najbliższej imprezie i zobaczył czy załapie bakcyla.


Ostatnio zmieniony 30 maja 2011, 19:35 przez mateusz24, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2011, 20:52 
**

Rejestracja: 06 kwie 2010, 17:52
Posty: 276
Pojazd:
Do wyścigów to coś lekkiego np.Yamaha Jog czy Piaggio Zip.




_________________

My Aprilia SR'R :

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... d469b6be03

Komentować :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2011, 8:37 
*

Rejestracja: 21 kwie 2011, 10:05
Posty: 38
Lokalizacja: Sobieszczany/Lublin
Pojazd:
Cytuj:
Zapomniał bym też od dostępie do gaźnika(przynajmniej na seryjnych króćcach) żeby wyregulować gaźnik w minarelli trzeba zdemontować plastiki i sporo się na gimnastykować

Nie koniecznie to już zależy od skutera u mnie w SR wystarczy otworzyć schowek na akumulator i można regulować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy