Dzisiaj jest 01 mar 2025, 7:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lip 2011, 22:00 
*

Rejestracja: 12 lip 2011, 21:53
Posty: 3
Lokalizacja: Chojno
Pojazd:
Witam!
Tak jak w temcie. Cieknie mi troche benzyna z pod komory pływakowej i za boga nie wiem co mam zrobić. Nie chcem wydawać majątku na zestawy naprawcze jeśli jest możliwość zrobienia to jakimś domowym sposobem. Myślałem nad sylikonem ale podobno może zatkać dysze jak sie dostanie a z tektury to chyba nie robi zbytnio.

Pozdrawiam. I licze na szybką odp

Edit!
Jeśli w złym dziale to prosze przenieść jestem nowy i nie do końca sie łapie na tym forum


Ostatnio zmieniony 12 lip 2011, 22:01 przez Vaniqq, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 21:53 
*

Rejestracja: 12 lip 2011, 21:53
Posty: 3
Lokalizacja: Chojno
Pojazd:
Pomoże ktoś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 22:18 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
jeśli masz gaźnik z komorą na 2 śrubki to została za mocno skręcona i pojawiła się nieszczelność

zostaje albo nowa komora albo uszczelnienie
np pastą rainzosil albo goetze optid lub inną odporną benzynę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 7:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Vaniqq, Witam wydaje mi się ,że mogę ci pomóc iż wiele razy miałem ten problem przy gaźnikach PHBN.Więc tak jak ja robiłem to kupiłem oring był minimalnie za mały i musiałem go przez godzinę rozciągnąć w temperaturze ale w końcu pasował.Potem dokładnie wyczyściłem komorę i w tym też ten rowek co trzyma ten oring do niego dałem sylikonu odpornego na benzyne gaźnikową czyli Renzonsoil (niemiecki sylikon) i nim bardzo delikatnie wypełniłem ten rowek po ułożeniu tej masy na to dałem właśnie ten oring dokręcając już pokrywę masa ta zaczyna wypływać więc palcem wtedy wyrównałem powierzchnie.Więc na koniec powiem ci tak zrobiłem 4 takie gaźniki 1 chyba ze 3 razy tak robiłem bo regulowałem gaźnik dyszami i nie było żadnej mowy o zalepieniu dyszy i nic nie ciekło.Minusy tego to to że ten sylikon jest drogi ale starcza na bardzo długo.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 16:10 
*

Rejestracja: 12 lip 2011, 21:53
Posty: 3
Lokalizacja: Chojno
Pojazd:
Hmmm... Poszukam jakiegoś innego preparatu ale to jest naprawde dobry pomysł!
Gdyby można to dałbym ci plusa :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy