Dzisiaj jest 12 lut 2025, 5:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lip 2014, 12:25 
*

Rejestracja: 11 mar 2014, 20:14
Posty: 3
Pojazd: Maximus
Jaką polecacie głowicę do airsala 50mm tłok? Standardowa głowica z tym tłokiem ma taką kompresję że nie idzie praktycznie kopnąć w kopkę jest tak ciężko. Pasowała by głowica 51mm ? Czy 50mm czy 47? Im mniejsza tym większa kompresja czyli 47mm dobre by było? Jak myślicie. I również im mniejsza średnica tym mniejsze spalanie.. Moim zdaniem 47mm było by odpowiednie?
1. 51mm - http://allegro.pl/glowica-90cc-tlok-51m ... 84005.html
2. 50mm - http://allegro.pl/tuning-139qmb-glowica ... 83937.html
3. 47mm - http://allegro.pl/uzbrojona-glowica-cyl ... 30150.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 lip 2014, 12:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
weź 50/51, patrz na wielkość zaworów i kanałów ;)
ja mam w airsalu 50mm zawory ~22/23 i ~20mm z tego co pamiętam
polecam tez gaźnik 24mm




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2014, 13:58 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Robiłem to na Airsalu na seryjnej miał 175psi na 51mm tylko 100psi powinno być 220psi w tym silniku tylko te silniki nie są precyzyjnie wykonane 220psi to będzie np w Kymco z takim silnikiem. Zakładając głowicę inną od seryjnej pozbawiacie silnik mocy. Airsal jest przystosowany do fabrycznej głowicy i koniec.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2014, 18:11 
*

Rejestracja: 11 mar 2014, 20:14
Posty: 3
Pojazd: Maximus
Jedynie najlepiej powiększyć zawory i byłoby jak najbardziej okej.. Chodzi mi o 50..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 20:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
właśnie spotkał sie ktoś z głowicą 39mm z wiekszymi zaworami? ;p




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 20:50 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Zawory o większej średnicy od seryjnych nie mieszczą się w seryjnej komorze spalania mam na myśli zawory od głowicy 51mm konieczne jest powiększenie komory więc odprężenie nie ma to sensu. Jedynym sensownym rozwiązaniem jest sportowy wałek rozrządu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 21:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
według Ciebie sportowy wałek + glowica 39mm da lepsze efekty niż sportowy wałek + glowica 50mm? Czy odpręzony cylinder nie będzie przypadkiem mocniejszy na wyższych obrotach i nie będzie się lepiej wkręcał ?




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 13:44 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Tak zdecydowanie seria głowica + wałek. Przerabiałem ten temat.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 13:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
HiT92 pisze:
według Ciebie sportowy wałek + glowica 39mm da lepsze efekty niż sportowy wałek + glowica 50mm? Czy odpręzony cylinder nie będzie przypadkiem mocniejszy na wyższych obrotach i nie będzie się lepiej wkręcał ?


Przy takim cylku + głowica 39mm będzie wysokie spręzanie przez co moc od dołu , nie będzie się wkręcał na wysokie obroty . Ja bym proponował kompromis 80cc + głowica 47mm + sport wałek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy