Dzisiaj jest 15 lut 2025, 19:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 18:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 14:38
Posty: 510
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
dilwo pisze:
dt za słaba


no teraz to przegioles !!! :shock:




_________________

Aero pisze:
KEWIN WYMIATSZ

:D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 21:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2010, 18:27
Posty: 54
Pojazd:
kewin, w tej klasie jest bardzo mocna, ale ja szukam czegoś na wiele lat i do profesjonalnego stuntu ... 7-15KM, a 130KM to różnica




_________________

sprzedam NOWE łożyska top racing do dt50 LX/MX
i inne:
-logitech g35
-nokia n82
-MTB prodigy 9.81 + pike 409
-creative gigaworks T40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 21:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
dilwo, w takim razie coś od Hondy - niezniszczalne silniki :mrgreen: , F3, F4i. :D




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2010, 23:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Cytuj:
7-15KM
, ja tam wiem że Dt według papierów ma 34km.
Wątpię że na jednym motorze przejeździsz wiele lat, tym bardziej w stuncie.




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 1:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2010, 18:27
Posty: 54
Pojazd:
mocwiatru, może 125 ma, ale ja mam 50!!! :)




_________________

sprzedam NOWE łożyska top racing do dt50 LX/MX
i inne:
-logitech g35
-nokia n82
-MTB prodigy 9.81 + pike 409
-creative gigaworks T40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 17:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Cytuj:
, ja tam wiem że Dt według papierów ma 34km.


Nie pisz takich bzdur bo DT w pełni odblokowana ma około 25KM a według papierów 14 - 15. A 34KM to ma cross typu YZ czy KX.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 09 lis 2010, 17:31 przez Konrad324, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 18:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
Mój tata ma r6(jeszcze na gaźniku) z 99' I sobie chwali na koło idzie bez większego problemu ale nie myśl sobie że odrazu będziesz wolne gumy robił to nie skuter.
Pozdro :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 19:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Cytuj:
Nie pisz takich bzdur bo DT w pełni odblokowana ma około 25KM a według papierów 14 - 15. A 34KM to ma cross typu YZ czy KX.

Jeśli nie wierzysz to mogę zrobić ci zdjęcie Certyfikatu z Fabryki. 34konny Yz to raczej 85 a nie 125.




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 20:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 2:38
Posty: 190
Pojazd:
zrób. :P Już mnóstwo kłótni było i zawsze wychodziło, że 32 konie to ma jedynie RS/MITO.
DT nie jest tak mocno wyżyłowana i ma jakies 24KM :wink:




_________________

Keeway x-ray MONSTER ENERGY edition

Obrazek


Ostatnio zmieniony 09 lis 2010, 20:43 przez obszczymur, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 21:03 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
ale wy macie problemy :roll:

najlepsza do stuntu f4, f4i,


kewin pisze:
dilwo napisał/a:
dt za słaba


no teraz to przegioles !!! :shock:


chłopak chce zacząć prawdziwą historie i dobrze robi a co do wyboru to sam bym wybrał 600 (dt 50 vs 600) :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 21:26 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 16:11
Posty: 113
Pojazd:
Jeśli chce na poważnie sie do tego zabrac to oczywiście, że 600, pozatym dt 50 to może sie pobawić w podwórkowy stunt.




_________________

\




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 22:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Według mnie F4 to potęga, idiotoodporny motorek, trzeba być talentem, żeby coś zepsuć w tym motorku, rzadko komu udaje się coś zrobić z ramą, nie mówiąc o silniku. Według mnie rzucasz się od razu na głęboką wodę, widziałem takich, których od razu siadali na 600, masakra, wysprzęglanie, wolna guma, strzały z klamy, na prawde wygląda to makabrycznie. Według mnie chłopaki robią dobrze, najpierw oraną sobie 50, a pozniej ogień na czymś większym. Ale czy ja wiem, R6 do stuntu, trzeba być bogatym, mało części pod stunt, droga w zakupie, droga w utrzymaniu.

***

Ta CBR-ka jest na prawde sprawdzona ... Ręczę za nią głowę

Nie ogłaszaj ofert swoich/swoich znajomych. Od tego jest specjalny dział/Sadi




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345


Ostatnio zmieniony 09 lis 2010, 23:41 przez pumba10022, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 22:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Sorki za OT ale mam tutaj coś dla mocwiatru http://www.motocykl-online.pl/galery_po ... g_id=55000 więc według ciebie DT 125 jest silniejsze od Hondy CR 125 , fajnie :lol: .




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 14:27 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Konrad324, może mu chodziło o moc silnika a nie na kole? Wyżyłowana DT 125 może mieć 34km ale to moc silnika a na kole ok.30 może nawet dużo mniej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 14:35 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 21:45
Posty: 169
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
widze że znacie sie na jak kura na pieprzu... W stuncie niechodzi o to żeby miec mocny motor, tylko żeby był w miare trwały. Z doświadczenia wiem że najlepiej jest zaczynać od biegowej 50tki i pozniej sie przesiasc na 600-te, im wiecej rzeczy sie opanuje na 50-tce tym na 600cie bedzie łatwiej. z 50-tek najlepszymi do stuntu są rs,tzr,gpr, gdyż maja bak.


R6 nienadaje sie do stuntu? Przyznaje, starsze roczniki<2004 to gaznik i w sumie bym niechciał, ale >2004 to już wtrysk i ogólnie chodzi *****, pasio na takiej jezdzi i chwali sobie... Trwałość wszystkiego zależy od szczescia, bez problemu można zatrzec f4i czy złamać rame, wystarczy niechciana gleba... Więc niema co porównywać który jest bardziej trwały

Autor postu dostał ostrzeżenie.


Ostatnio zmieniony 10 lis 2010, 22:52 przez Diego, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 22:51 
*

Rejestracja: 28 maja 2010, 17:23
Posty: 91
Pojazd:
Wg mnie ten wykres to jakiś Fake ja w niego nie wierze być może jest jakiś nie dokładny... Yz250f tylko 36km ? Albo yz 125...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2010, 23:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
pitbull6, YZF 250 to 4T, a 125 2T można mocowo porównywać z 250 w 4T, tak samo jest z 250 w 2T i 450 w 4T. Ale moc nie przekłada się na wyniki, bo 2T trzeba bardziej kręcić, a 4T, idzie jak przecinak już od dołu, więc jeżeli nawet 4T będzie odrobinę słabsze i tak wykręci się lepszy czas 4T.

http://www.motocykl-online.pl/img/galer ... 007_32.jpg

Ludzie nie wierzcie w mity o 125 które maja po 45 koni, gdyby tyle miały na pewno nie robiły by przebiegów, rzędu 15 tyś km, im większa moc, tym większe zużycie części




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345


Ostatnio zmieniony 10 lis 2010, 23:55 przez pumba10022, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 0:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W sumie nie ma żadnego źródła które podaje że cross 125 w 2t ma te 44 - 45 KM. Wszędzie podają około 35.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 0:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2010, 18:27
Posty: 54
Pojazd:
Kod:
Ludzie nie wierzcie w mity o 125 które maja po 45 koni, gdyby tyle miały na pewno nie robiły by przebiegów, rzędu 15 tyś km, im większa moc, tym większe zużycie części


15tyś? wymiana tłoka co naście/dziesiąt motogodzin... 1 zawody i remont :)




_________________

sprzedam NOWE łożyska top racing do dt50 LX/MX
i inne:
-logitech g35
-nokia n82
-MTB prodigy 9.81 + pike 409
-creative gigaworks T40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 8:41 
Zbanowany

Rejestracja: 26 mar 2010, 17:50
Posty: 645
Lokalizacja: DB
Pojazd:
piszecie że 600 za mocna właśnie że kolega jeździł na tzr 50 i po niej od razu na kawe 600 się przesiadł i daje radę a więc jak bd jeździł z głową to nic mu nie będzie




_________________

Kamek46 napisał : pasażer przy dohamowaniach "leci na mnie :twisted: ", jeśli jest to pasażerka to można uznać to jako plus, gorzej gdy jest to kolega :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy