Dzisiaj jest 01 gru 2024, 0:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 12:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
dilwo, chodziło mi w tym momencie o psełdo ścigacze typu RS, TZR, Mito, NSR, ludzie myślą, że mają po 40 koni, bzdura ....




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 15:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
One mają po 20 parę koni i to jest wszystko. Tylko że przełożenia są inne i temu się to na prędkość przekłada.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 11:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
RS - 32 NSR - 28 Mito 35 TZR za stara by pamiętać.

Jak do stuntu z większych to F4i albo Kawa 636 najlepszy sprzęt wg stunterów.
Jeździłem taka 636 ( bez stuntu oczywiście lecz do tego przygotowaną ) to muszę powiedzieć, że jest leciutka, a i mocy też ma sporo.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 12:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Asaroth pisze:
RS - 32 NSR - 28 Mito 35 TZR za stara by pamiętać.


Podaj źródło z którego masz te dane.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 12:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
RS-50 km, NSR-40 km, Mito-3487 km ! TZR-za mocna, żeby spamiętać liczbę koni .

To co podałeś jest nie możliwe, wyczytałeś to na wikipedi ? Czy na aukcjach na allegro ?




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 12:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
pumba10022 pisze:
RS-50 km, NSR-40 km, Mito-3487 km ! TZR-za mocna, żeby spamiętać liczbę koni .

To co podałeś jest nie możliwe, wyczytałeś to na wikipedi ? Czy na aukcjach na allegro ?


Dowody rejestracyjne, ale przepraszam, że ich nie zeskanowałem żeby wstawić tu zdjęcia :roll:. Sprzęty były rejestrowane normalnie na kat. A, stąd wpisana była taka moc. TZR nie wiem bo nie miałem styczności.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 12:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Te motorki są blokowane fabrycznie i mają rzeczywistą moc 15km i taka sama jest w papierach.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 12:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Z tego co kojarzę NSR wersja JC22 nie była blokowana fabrycznie. Zablokowane zgadza się mają taką moc aby zaliczać się pod kat. A1. Jak się ściąga blokady bądź zmienia cylindry na większy powinno się również zmienić papiery ale niewiele osób tak robi.

I koniec tego bo to nie temat o tym.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 20:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Konrad324, mam coś dla ciebie.
Obrazek




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 23:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Zdjęcie jakiegoś skrawka papieru o niczym nie świadczy.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 15:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Dokładnie, na papierze możesz mieć podane ile chcesz, liczy się realna moc, a tych 27kw w DT na pewno nie ma.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 16:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 20:47
Posty: 396
Pojazd:
Konrad324, Świadczy Panie. I zachęcam do głębszego zapoznania się z dokumentacja na niemieckich i polskich forach:)

Borek96, Następny.....

Na bank. NSR-28 RS-32 jest znacząca różnica w wadze i przez to rs ma większą przewagę nad Nsr

Tyle na temat i Do Nauki ! :)




_________________

Polerowanie Aluminium na efekt lustra!!

http://www.bikepics.com/members/marcepani/polerki/\

Lakierowanie Proszkowe / Piaskowanie !!

http://bikepics.info/members/marcepani/p3/

GG:10493683




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 16:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Dla porównania wam powiem że ani na przyśpieszenie ani na V-max, Sx 85 nie ma szans. Na przyśpieszenie jest równo.




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 17:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
marcepani pisze:
Do Nauki


Dokładnie, do nauki są te motorki żeby sobie krzywdy nie zrobić. :D




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 18:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Nie powinno się Wycinać zdań z kontekstu i używać ich przeciwko innemu użytkownikowi!




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 19:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2009, 20:12
Posty: 307
Lokalizacja: Świdnica
Pojazd: 106 s16
Panowie najlepszym rozwiązaniem sprawdzenia mocy jest hamownia. A taka kartka papieru wiele znaczy więc nie wydaje mi się żeby ktoś o miernym doświadczeniu i nie mani kontaktu z nie jaką Yamahą DT 125x miał pojęcie ile ma mocy.

Tyle na ten temat!




_________________

Obrazek
100km/h na GPS
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=76528




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 20:03 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
Krychu pisze:
Panowie najlepszym rozwiązaniem sprawdzenia mocy jest hamownia. A taka kartka papieru wiele znaczy więc nie wydaje mi się żeby ktoś o miernym doświadczeniu i nie mani kontaktu z nie jaką Yamahą DT 125x miał pojęcie ile ma mocy.

Tyle na ten temat!

x2
jeśli koleś nie potrafi gumować na 50 cc i chce kupić od razu 600 cc do stuntu to po tyg bedzie klepsydra wisiała odpukać
dt 125 styknie w zupełności jak to opanujesz to ścigola 250 cc jakiegoś i wtedy dopiero jak bedzie jezdził na gumie jak po*** itp kup se 600 cc. http://www.youtube.com/watch?v=wiY8QD3zEQM nie idzie na 50 cc jak tak juz potrafisz to przesiadaj się na 125 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 20:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Jeeeny ile razy trzeba wam powtarzać. Zaraz napiszę i przykleję o tym temat i wrzucę tu link. Będzie tam wszystko jasno wytłumaczone dlatego tak jest, poczekajcie tylko 30min.


Proszę bardzo:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=724817#724817

Polecam lekturę.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.


Ostatnio zmieniony 22 lis 2010, 21:13 przez Sadi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 20:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2009, 20:12
Posty: 307
Lokalizacja: Świdnica
Pojazd: 106 s16
Moim zdaniem wystarczył by na początek rower aby opanowac jakie kolwiek podstawy porządnego wheelie nie mówiąc o cyrklach one hend'ach i innych sprawach.




_________________

Obrazek
100km/h na GPS
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=76528




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 21:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
marcepani pisze:
Konrad324, Świadczy Panie. I zachęcam do głębszego zapoznania się z dokumentacja na niemieckich i polskich forach:)

Borek96, Następny.....

Na bank. NSR-28 RS-32 jest znacząca różnica w wadze i przez to rs ma większą przewagę nad Nsr

Tyle na temat i Do Nauki ! :)

Nie wierzę w żadne niemieckie skrawki papieru, moc nie jest realna, na 100% nie była mierzona na hamowni. Za nic taka RS nie ma 32km, CR 125 ma 35km, bodajże 2006r., nówka praktycznie (realne, sprawdzane na hamowni). Najmocniejszy z set jest SX 125 i ma 39,5km.
EDIT:
Sory, nie widziałem poprzednich odpowiedzi, bo miałem włączony temat, który akurat czytałem i odpisałem.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 22 lis 2010, 21:54 przez Borek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy