Dzisiaj jest 08 maja 2025, 14:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 18:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
Zwol4, spoko :wink:

Prawda jest taka ze na każdej szpilce powinien byc ten sam moment po to a by nie obciążać pozostałych szpilek na które działa cisnienie panujace w głowicy.

Szpilki głowic wykonane są ze specialnego materiału i mają delikatne przejscia. Po kazdym odkreceniu szpilka powinna byc wymieniona bo zostaje przeciągnieta co osłabia jej strukture. W rzeczywistosci wiemy jak jest...;]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 20:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
seba7011, no raczej, dlatego dokręca się na krzyża i po równej ilości obrotów, podałem taki przykład gdyż nie jest taki drogi a przełożenie karteru to już są koszta (karter, uszczelniacz(e), ew. łożyska) :)




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 20:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Jeżeli nie masz szpilki, lub jej koniec został w karterze to co za problem kupić długą śróbe o 1,2 rozmiary większą, nagwintować tam gdzie powinna przechodzić szpilka i skręcić? Nie chce słyszeć że zły docisk i inne. To tylko maxymalnie 70ccm nie 4l..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 21:08 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
można też dać do nad spawania i zrobić nowy gwint taki jak trzeba i nową szpilkę kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 21:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
Baker89, tylko ciekawe jak taką sróbe wsadzisz w otwór cylindra....
Moim zdanie m lepiej dołozyc a zrobic to porzadnie tak aby miec satysfakcje z tego i przyszli uzytkownicy pojazdu nie kleli tego rozwiazania.

lukassikora, dokładne spawanie bloku silnika to koszt drozszy od całych karterów.
Byle kto Ci aaluminium nie pospawa bo ma niską temp. topnienia i spaw szybko sciągają naprezenia przy stygnięciu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 15:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Najlepiej zrobisz jak kupisz nowe kartery :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 16:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
Słodki-Skc, polać mu...
Mała połówka karteru to koszt 35zł a duzej cos ok 70. Bedziesz miałpewnosc ze wszystko jest ok i będzie to porządnie wykonana robota;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 16:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Taaa bo męczyć się z tym gwintowaniem czy klejem to szkoda czasu i nerwów.
Kup te kartery dasz ze 150 zł za dwa i będziesz miał spokój.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 18:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
seba7011 pisze:
Baker89, tylko ciekawe jak taką sróbe wsadzisz w otwór cylindra....
Moim zdanie m lepiej dołozyc a zrobic to porzadnie tak aby miec satysfakcje z tego i przyszli uzytkownicy pojazdu nie kleli tego rozwiazania.

lukassikora, dokładne spawanie bloku silnika to koszt drozszy od całych karterów.
Byle kto Ci aaluminium nie pospawa bo ma niską temp. topnienia i spaw szybko sciągają naprezenia przy stygnięciu.

Najwyraźniej się nie zrozumieliśmy. Głównie chodziło mi o to, aby sróba, (która nie będzie miała wgl styczności z karterem) została usadowiona w cylindrze, tam gdzie prawidłowo powinna przechodzić szpilka, Rozwiązanie najtańsze i godne polecenia. Ważne jest tyko aby "ala szpilka" była dłuższa jak 5cm




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 18 paź 2012, 18:29 przez Baker89, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy