Dzisiaj jest 30 sty 2025, 19:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jazda na jednym
Post: 14 kwie 2013, 22:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2013, 22:18
Posty: 21
Pojazd:
Witam mam kymco agility 50/72 nie mam pojecia co zrobic zeby szarpnac go na kolo mam wariator naraku .




_________________

Gucio


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2013, 23:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
wyreguluj może ,to 4t jest? jaki masz set? jaka regulacja teraz? :roll:

gucikxd pisze:
szarpnac go na kolo
:roll:




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2013, 13:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2013, 22:18
Posty: 21
Pojazd:
tak to jest 4t a rolki mam 4.5




_________________

Gucio


Ostatnio zmieniony 15 kwie 2013, 14:05 przez gucikxd, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2013, 15:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
to wyreguluj go najpierw i próbuj stuntować. Z tego co widzę to masz podpowiedź: Reguluje się rolkami ,sprężynkami sprzęgła ,centralką ,dyszami oraz samym gaźnikiem.
Regulujesz na czystym gaźniku i dobrym pasku




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 11:52 
*

Rejestracja: 08 lip 2012, 20:59
Posty: 39
Pojazd:
mam sprężynę top racing 30% i jest tak twarda ze nie dałem rady paska założyć na wariator. Tak twrdej to jeszcze nie widziałem... może Ci się przyda do jazdy na kole
Mogę Ci ją podesłać za niewielką cenę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 12:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2012, 19:59
Posty: 47
Lokalizacja: małopolska
Pojazd:
adam_us, to dziwne bo ja jakoś ją mam i pasek bez problemu wchodzi




_________________

-kupię silnik do wsk 125
-kupię cylek malossi sport 70 obojętnie jaki stan /kymco vitality




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 15:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
adam_us, Nie przesadzaj ,twarda to jest s6 strong ,hebo 60 ,a nawet i seryjna w s9 jest twarda trochę.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 17:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:28
Posty: 755
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
MIMIK;) Hebo 60 nie jest twarda zbytnio:P tak na ucisk ręką to Hebo 50 jest twardsza;) 50 nawet się twardsza wydaje od 90:D Mam wszystkie trzy jakby co:D




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=654504#654504 Ruszył po awari! FILMIK>20<

http://www.youtube.com/watch?v=vc5lu-9F ... e=youtu.be

Kymco Super 9 Racing!! The fastest on Poland^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 19:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2013, 22:18
Posty: 21
Pojazd:
to jaka centralna zapodac zeby to mialo moc i predkosc dodam ze mam czerwone sprzezynki w sprzegle :)




_________________

Gucio




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 21:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
gucikxd A firma jaka?

Viper15 ja mam do kymco hebo 50 a w aeroxie miałem hebo 60 , z roxa była twardsza :wink:




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 22:38 
*

Rejestracja: 08 lip 2012, 20:59
Posty: 39
Pojazd:
Cytuj:
adam_us, Nie przesadzaj ,twarda to jest s6 strong ,hebo 60 ,a nawet i seryjna w s9 jest twarda trochę.
,
Cytuj:
adam_us, to dziwne bo ja jakoś ją mam i pasek bez problemu wchodzi


Sprężyna wyszła mi 63kg na wadze elektronicznej.
Jest tak twarda że pasek miedzy talerze nie chce wejść a żeby założyć na tuleje wariatora trochę jednk musi się schować.
Top racing nie jest polecaną tu firmą wiec może i powtarzalność ich produktów nie jest doskonała. Poprostu taka mi się trafiła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 13:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
adam_us, Rozumiem że składasz cały korektor ,rękoma ściskasz talerz do sprzęgła ,wkładasz pasek głębiej, tak?




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy