Dzisiaj jest 15 lis 2024, 8:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lip 2014, 20:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2012, 22:59
Posty: 50
Pojazd:
Witam. Mam problem z aprilią sr 50 jest na full serii. Ostatnio uszczelka pod głowicą powiedziała papa więc ją wymieniłem poskładałem motor zmierzyłem kompresję jest 10bar. Niestety oryginalny filtr powietrza okazał się do wyrzucenia, ponieważ jest cały skruszały i popękany. Założyłem wiec stożek wyregulowałem zrobiłem 1km było okej. Pojechałem się kawałek przewieźć no i niestety motorek co 700m gaśnie trzeba go kopać i kopać odpala jedzie 700m wchodzi na bardzo wysokie obroty i gaśnie. Próbowałem wszystkich możliwych kombinacji ale nie mam pojęcia co to może być. Proszę o szybką odpowiedź, ponieważ pilnie potrzebny mi środek lokomocji.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 lip 2014, 21:00 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zmieniałeś dyszę?,linka gazu nie przycina się ?przepustnica schodzi na dół,nie łapie lewego przez króciec,uszczelniacze,masz jakieś wycieki na łaczeniach karterów,uszczelniaczy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 21:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2012, 22:59
Posty: 50
Pojazd:
właśnie nie ma żadnych wycieków a króciec cały dysze mam 74 i na początku to jechało i normalnie na stopkach się wkręca dopóki tak jakby miał wypełniony gaźnik a później wchodzi na wysokie a linka sie nie przycina i przepustnica też schodzi i gaśnie.
Miałem taki objaw w motorynce jak sie paliwo kończyło ze wchodziła na obroty i gasła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 21:45 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Czyściłeś gaźnik?pływak sprawdź czy sie nie zawiesza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 1:17 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Jak dla mnie to łapie lewe, posprawdzaj gumy, wężyk paliwowy i uszczelniacze.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 13:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2012, 22:59
Posty: 50
Pojazd:
tylko że jeszcze przed wczoraj jeździła dobrze dopiero jak ten filtr założyłem to jest lipa.

-- 18 lip 2014, o 13:11 --

Nowość dziś zgasła i już nie chce zapalić pokleiłem jakoś oryginał filtr a ona nadal nic.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 13:13 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
To załóz jeszcze większą dyszę,przepustowość. powietrza gabek lub siatek w stożkach jest różna,,możliwe że nie trafiłeś z dyszą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 23:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2012, 22:59
Posty: 50
Pojazd:
tylko że kompresja bez zmian a ona wache przestała ciągnąć :angry:

-- 18 lip 2014, o 23:08 --

Więc sprawa rozwiazana. nie ciągnęło bo membrana padła a gasło a potem nie odpalało bo świeca lipa. Już lata ale dzięki za pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy